הבשורה על פי טובול

אתמול התכנסו בטובול קרמיקה מודיעין בלוגרים ועיתונאים לרגל השקת הסניף במודיעין. סניף נוסף יש בירושליים.


מרגע הגיענו למקום סניף מטופח גדול הצבע האדום שצבוע הסניף חיצונית משרה אוירה אנרגטית חיובית .שלושה אחים שמנהלים את רשת טובול קרמיקה.חדשנות יופי אסתטיקה איכות זה המקום שלכם מקום של עיצובים מרהיבים ביופים.




סניף גדול מרשים עם נגישות לנכים סניך רחב ארוך שמשלב את כל סוגי הקרמיקה שיש היום בשווקים ואפילו יותר דברים מדהימים שלא תמצאו בשום רשת.היום הטכנולוגיה מתקדמת והרצפה אומנם ישרה אבל קרמיקה לקירות יכולה להיות גם עקומה עם בליטות ופסים ממש תלת מימד. ואפילו ראינו קיר עם חריצים שניתן למלאת באדמה ולשים צמחי אויר כן יש דבר כזה.
סימו טובול
סימו טובול
מנכ"ל משותף
בועז טובול
בועז טובול
מנכ"ל משותף
אורן טובול
אורן טובול
מנכ"ל משותף
  

קבוצת טובול הנה אחת החברות המובילות בישראל בתחום השיווק וההפצה של חומרי בנין. הקבוצה מספקת מענה ופתרוןבענף בענף הבנין משלבי הבניה הראשוניים ועד לשלב הפנים והגמר, למגוון הלקוחות בסיטונאות ובקמעונאות, בפריסה ארציתו  לקבוצת טובול סל מוצרים של כארבעים אלף פריטים, והיא משמשת כנציגת המפעלים המובילים בענף הבנין. לקבוצת טובול יתרונות רבים המאפשרים מתן שירות מקצועי מהיר ויעיל ללקוחותיה, החל ממרכז לוגיסטי ממוחשב ומתקדם, סל מוצרים מגוון העונה על כל צורכי  כל הענף, רכבים גדול הנותן מענה לכל דרישת שינוע, צוות עובדים מקצועי ואמין, כוח קניה חזק, מרכז טכני, מרכז צבע מערכת מחשוב מהמתקדמות ביותר. ממלאים את דרישות הלקוח והזמנה תוך 24 שעות אצלך בבית.

הכל תחת קורת גג אחד מעצבי בתים.מהחומרים לבנייה ועד הכיור והברז ארונות הכל באיכות מעולה יופי עוצר נשימה.

קהל הלקוחות
לקבוצת טובול לקוחות רבים, ועמם נמנים יזמים, קבלני בנין, קבלני אינסטלציה, קבלני בידוד ואיטום, בעלי מגרשים של חומרי בנין, סוחרים, אולמות קרמיקה, שיפוצניקים, מוסדות ממשלתיים ולקוחות פרטיים.
מגוון מוצרים
סל המוצרים של הקבוצה מגוון ומקיף את כל צורכי ענף הבנין, החל בשלב היסודות וכלה בשלב הגמר. קבוצת טובול מייצגת מפעלים מובילים בענף הבנין, ועמם נמנים: לדיקו בוש, טמבור, נירלט, טרמודן, פוליביד, ביטום, איטונג, שטל, חמת, גמל, יועם, ועוד. קבוצת טובול שוקדת על הגדלת מספר הספקים והמפעלים שהיא מייצגת, כדי להרחיב את מגוון מוצריה. הקבוצה הינה יבואנית של מוצרים שונים בתחום חומרי הבניה ומוצרי הגמר כגון: אריחי קרמיקה וגרניט פורצלן, כלים סניטרים, כלי עבודה, שקים - לבנין, תעשיה וחקלאות, ברגים ועוגנים, יריעות איטום, גדרות, כפפות, נעליים ועוד. הקבוצה מייבאת ומשווקת את כל מוצרי העיגון הרלוונטיים לענף הבניה תחת עמידה בכל התקנים המחמירים ביותר ובכללם: ברגי נירוסטה, מכונות קידוח, מקדחי יהלום, שומרי מרחק, חוטי נירוסטה וכן יצרנית של סיכות לעיגון אבן ושיש על פי מפרט הלקוח.

שירות לקוחות

הלקוחות עומדים במרכז הפוקוס של הקבוצה. בשל כך, הקבוצה דואגת לספק לכל לקוח את צרכיו, החל ממתן שירות מקצועי, אמין, יעיל ומהיר, שמירה על חדשנות ועדכון בטכנולוגיות חדשות בענף. הקבוצה דינאמית, מתאימה עצמה לשינויים בענף ומאפשרת גמישות והתאמה לכל צורך חדש. הקבוצה משמשת כ-"one stop shop", ובכך מאפשרת ללקוחותיה למצוא את כל הפתרונות במקום אחד. כ-50 אנשי שיווק ומכירות אחראים למתן ייעוץ מקצועי לכל לקוח, בעת ובמקום שבהם יחפוץ. צי רכב גדול מופקד על מערך ההפצה הארצי, והוא מספק פתרון לכל דרישות השינוע. יתרה מזו, הלקוחות אף נהנים משירות תיקונים של כלי עבודה חשמליים ומהנחות בעסקאות וברכישה בכמויות גדולות. מערכת מחשוב מהמתקדמות ביותר תורמת להתייעלות הקבוצה ומסייעת בחיסכון של זמן, עלות, איכות ורמת השירות ללקוח.

פעולות למען הקהילה

סימו טובול חבר בהנהלה של מט"י בירושלים (מרכז טיפוח יזמות), שאנשיה נמנים עם הקהילה העסקית בעיר ועם מוסדות וגופים המשתתפים במימון המרכז. היושב ראש וכל חברי ההנהלה פועלים בהתנדבות למען קידום מטרות מט"י, הכוללות עזרה לעולים ולוותיקים בהקמת עסקים פרטיים, יצירת מקורות תעסוקה במגזר העסקי והיצרני והנעת כלכלת הבירה, תוך דגש על פיתוח יזמות עסקית-פרטית.







תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה