עץ הגויאבות הפרטי שלי

הצצה לסרט גויאבות הערב ביליתי עם נכדתי הקטנה בסרט שכולו החזיר אותי לילדותי . הסרט עוסק בעץ גויאבות שרצו לגדוע אותו. וכל אנשי הישוב יצאו מגדרם כדי לשמור ולהציל את עץ הגויאבות.

אחזור אל ילדותי . כשהייתי קטנה גדלתי במושב ליד לוד ליד ביתי היה עץ דומים שהיינו קטנים כל ילדי המושב היינו ניפגשים ליד העץ משוחחים וצוחקים וגם נהנים מפרותיו. לאחרי הרבה שנים גדלתי התחתנתי וגם ילדי המושב. את העץ כרתו ובנו סופר קטן למושב וזה דבר שהעציב את ליבי מאוד כי העץ הזה עשה הסטוריה אם יכל לספר את כל סיפורי הילדות שלנו היה לו  המון מה לספר. לעומת הסרט שם העץ לא נכרת הישוב הציל את העץ מה שלא קרה במציאות קרה בסרט נורא שמחתי הרגשתי לרגע הילדה הקטנה שמצילה את העץ שלה במושב.

הצצה לסרט גויאבות  שולחת לכם ליחצו על הקישור ותבינו על מה אני מדברת קחו את ילדכם לסרט המעולה המצחיק ועם מסר שאסור לכרות עצים.

"גויאבות" - סרט הילדים המוזיקלי של קובי מחט - מספר את סיפורה של ילדה בבניין דירות משותף, אשר יוצאת למסע בפינות הקסומות בביתה חדש וגם בעץ הגויאבות. נאיה פדרמן הצעירה מככבת בתפקיד הראשי ולצדה הוותיקים יהורם גאון, חנה לסלאו, מאיר סוויסה, יובל המבולבל, עודד מנשה ועדן הראל, ודוד חיים. הסרט יצא לאקרנים ב-2 ביולי.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה