חברת "אחוה" משיקה – עוגת שוקולד צי'פס עשירה וטחינה באריזה חדשה


עוגת השוקולד צ'יפס החדשה מצטרפת לליין מוצרי המאפה החדש של אחוה, המציעה מגוון מוצרי מאפה איכותיים במחירים שווים לכל נפש
חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה, משיקה עוגה חדשה בליין מוצרי המאפה האיכותיים של החברה: עוגת שוקולד צ'יפס עשירה - עוגה איכותית וטעימה להפליא, עתירה בשוקולד מריר משובח, נימוחה בפה ובטעם של אפייה ביתית. עוגת השוקולד צ'יפס מצטרפת לסדרת העוגות המובחרות של אחוה המיוצרות במפעלה בהתבסס על ידע רב.
עוגת שוקולד צ'יפס עשירה החדשה עשויה מבצק איכותי, עשיר ונימוח, עתירה בכמות יוצאת דופן ומיוחדת של שוקולד מריר (לפחות 20% של שוקולד מריר איכותי) ובטעם מעולה. העוגה משווקת באריזה החדשה על פי הקו העיצובי החדש של חברת אחווה במשקל 400 גרם ושומרת על טריות העוגה לאורך זמן.
חברת אחוה מייצרת ומשווקת מוצרי מזון איכותיים ובמחירים שווים לכל נפש בהם טחינה גולמית איכותית, מגוון מוצרי חלוה, מוצרים אורגנים, מוצרים ללא תוספת סוכר, חטיפי דגנים, מגוון עוגות בחושות, עוגות שמרים, עוגות באריזה אישית ומגוון רחב של עוגיות איכותיות בטעמים שונים.מחיר מומלץ לצרכן: 10 – 13 ₪ 
אחוה" משיקה: טחינה גולמית רגילה וטחינה גולמית מלאה בעיצוב חדש
אריזות הטחינה החדשות מדגישות את הערכים התזונתיים והבריאותיים הגבוהים של הטחינה מתוצרת אחוה – עשירה בסידן, ברזל וסיבים תזונתיים וללא תוספת נתרן
חברת "אחוה", יצרנית הטחינה, חלוה ומוצרי המאפה הישראלית, יוצאת במיתוג מחדש לאריזות הטחינה מתוצרתה. החברה משיקה טחינה גולמית רגילה וטחינה גולמית מלאה בעיצוב חדש, השם דגש את יתרונותיה של טחינה אחוה – היותה טבעית לגמרי, ללא תוספת נתרן ועשירה בערכים בריאותיים כמו סידן, ברזל ובסיבים תזונתיים. 
חברת אחוה הנה מובילת שוק הטחינה הישראלי כיום. בתחקיר מיוחד ששידרה תוכנית "כלבוטק", דירגה התוכנית את הטחינות המומלצות וקבעה כי הטחינה המלאה דלת הנתרן של חברת "אחוה" הנה מהמומלצות ביותר וכי ערכיה הם מהגבוהים הקיימים במוצרי הטחינה בישראל.
יעקב מלאך, מנכ"ל חברת "אחוה": "ביקשנו לרענן את אריזות המוצרים המלוות אותנו בעשור האחרון ולהביא באריזה את יתרונות הבריאות, טריות, רעננות וערכים תזונתיים גבוהים. מפעל הטחינה החדש שאנו חונכים בימים אלה, יאפשר לנו להמשיך ולייצר טחינה ברמה גבוהה ואיכותית כפי שאנחנו עושים מזה שנים רבות ועדיין לשמור על מדיניות המחירים הזולה שלנו".
כשרות: בכשרות הבד"ץ העדה החרדית ירושלים (פרווה).
מחיר מומלץ לצרכן: 10 – 13 ₪ לאריזת 500 גרם. 
להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.
 




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה