סבא פיקולינו בצל האקליפטוס

טיול בירושלייםהיום הייתי בטיול מתנדבי אגף הרווחה בירושליים עצרנו במסעדת פיקולינו לארוחת בוקר היה ממש טעים טרי ונהננו מאוד מארוחת בוקר עשירה. מסעדת פיקולינו – חלבית איטלקית כשרה למהדרין ממוקמת ברחוב יואל משה סולומון 12 ... פיקולינו מציעה תפריט המשלב פשטות איטלקית ואיכות בלתי מתפשרת מחומרי גלם טריים בלבד.היא נמצאת בנחלת שבעה הרחוב קושט במיטריות טליות צבעוניות שמקשטות את הרחוב ממש חוויה קסומה.ממליצה לכם להכנס ולהתרשם ולהנות מארוחה טעימה ומפנקת.נחלת שבעה הייתה השכונה השלישית שהוקמה מחוץ לחומות ירושלים העתיקה במחצית השנייה של המאה ה-19. הקמת השכונה הייתה יוזמתם של שבעה חברים מהמשפחות הוונחלת שבעה הייתה השכונה השלישית שהוקמה מחוץ לחומות ירושלים העתיקה במחצית השנייה של המאה ה-19. הקמת השכונה הייתה יוזמתם של שבעה חברים מהמשפחות הוותיקות של הישוב הישן שעזבו את הרובע היהודי, יצאו למרחב וסללו את הדנחלת שבעה הייתה השכונה השלישית שהוקמה מחוץ לחומות ירושלים העתיקה במחצית השנייה של המאה ה-19. הקמת השכונה הייתה יוזמתם של שבעה חברים מהמשפחותנחלת שבעה הייתה השכונה השלישית שהוקמה מחוץ לחומות ירושלים העתיקה במחצית השנייה של המאה ה-19. הקמת השכונה הייתה יוזמתם של שבעה חברים מהמשפחות הוותיקות של הישוב הישן שעזבו את הרובע היהודי, יצאו למרחב וסללו את הדרך לשכונות רבות שקמו בעקבותיהם. שכונת שלימים יהפכו לירושלים הנרחבת כפי שהיא מוכרת לנו כיום הוותיקות של הישוב הישן שעזבו את הרובע היהודי, יצאו למרחב וסללו את הדרך לשכונות רבות שקמו בעקבותיהם. שכונת שלימים יהפכו לירושלים הנרחבת כפי שהיא מוכרת לנו כיוםרך לשכונות רבות שקמו בעקבותיהם. שכונת שלימים יהפכו לירושלים הנרחבת כפי שהיא מוכרת לנו כיוםתיקות של הישוב הישן שעזבו את הרובע היהודי, יצאו למרחב וסללו את הדרך לשכונות רבות שקמו בעקבותיהם. שכונת שלימים יהפכו לירושלים הנרחבת כפי שהיא מוכרת לנו כיום



את ארוחת הצהריים אכלנו במסעדת אקליפטוס  ממוקמת בחוצות היוצר למרגלות חומות העיר העתיקה והיא בעלת מוניטין בינלאומי. המסעדה הוקמה בשנת 1987 בתלפיות ומשם נדדה אל מרכז העיר. שמה של המסעדה נולד בעקבות עץ אקליפטוס שנטע השף משה בסון בבית המשפחה בשנות השישים, שם גם הוקמה המסעדה. במשך השנים התארחו באקליפטוס אישים מפורסמים מראשי מדינות, שופטים, פרופסורים ואף פמליית האפיפיור והיא זכתה להיכלל ברשימה יוקרתית כאחד מחמשת המקומות הטובים בעולם לבלות בהם בערב המילניום. האקליפטוס ידועה ברחבי העולם בהתמחותה בתחום המיוחד של המטבח הירושלמי-ארץ-ישראלי ותנ"כי, ומהווה אבן שואבת לכל אוהבי האוכל הישראלי האקזוטי. השף בסון עומד כבר שנים רבות בראש צוות המסעדה, ומקבל את פני האורחים באותו חום לבבי שמאפיין אותו. הוא משתף את כל באי המסעדה בידע שלו ובמסירותו לאוכל מחומרי הגלם המקומיים המעולים ביותר, למסורות המחזקות את תחושת הקיבוציות באוכל (כמו טקס המגלובה המפורסם), ולהנאה הפשוטה המגיעה מאוכל טעים הנחלק עם חברים טובים.טעמנו חוביזה תאנים ממולאות מקלובה עוגת בסבוסה אוכל  טעים. 
מידע כללי:המסעדה כשרה בהשגחת הרבנות ירושלים. הבשר חלק בית יוסף, העוף מהדרין הרב אוירבך, העלים קטיף.כתובת: חטיבת ירושלים 14 חוצות היוצר, ירושלים.שעות פעילות: יום ראשון עד חמישי: 23:00-17:00 (ניתן להזמין מקום מראש לקבוצות מעל 10 איש).                   יום שישי: סגור (ניתן להזמין אירועים פרטיים).                   יום שבת: מחצי שעה אחרי צאת השבת עד 23:00.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה