אוי צורב מגרד מה עושים?..........



בתור סבתא לשלושה נכדים רציתי להמליץ על קרם  בפנטן. קיבלתי להתנסות בקרם בפנטן  ניסיתי על אחיינית שלי שהיא סובלת מאסטמה של העור  וכשהיא מרחה כמה פעמים היא אמרה שהיא חשה מין הקלה בגרד הוא נעשה חלש יותר הרגיע את העור. אז אם כנסינית היא ממליצה אז הלכתי לבת שלי לנסות על תפרחת החיתולים וגם שם היא אמרה לי שסזה לא חדש לה היא כל הזמן קונה וממליצה  לחברותיה אצלה זה קרם  שזכה מקום ראשון .לאחרונה מפרסמים את משחת בפנטן בארץ, כיעילה לתפרחת חיתולים, אך היא נמכרת מזה עשרות שנים ברחבי העולם, המשחה עצמה תוצרת גרמניה, ויש לה גם סגולות נוספות - מטפלת פצעים קלים ועור מאוד יבש למשל,. בתור סבתא, הבנתי שמשחת בפנטן מתאימה לתפרחת חיתולים, מתאימה לטיפול יומיומי.מי לא נתקלה בתפרחת חיתולים ? .כל תינוק חווה בשלב כלשהו תפרחת ברמה כלשהי. יש החווים תפרחת ברמה קשה ויש גם כאלו שלאאך נתקלו בטוסיק אדום פעם ב... בגלל שכולנו כבר מנוסים בעניין סיגלנו לעצמנו כל אחד שיטות להתמודדות ומניעה.אז אני רוצה להמליץ לכם מכל הלב על קרם בפנטן יש  בקרם שימוש  ודרכים למניעת תפרחות וכוויות .


המלצה שלי ריח נעים.נמרח בקלות.עוזר בכל מצבי הגרד אפילו מעקיצות יתושים.#בפנטןגרד .#לייקאנדשייר


 .


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה