למה לסבול יש mbst !

 אתמול השתתפתי בארוע  מפנק  טעים עם יין טוב ארוע מושקע עם מטעמים לרוב .של חברת #מדטק ברמת גן. ארוע שבו הוסבר על המכשיר שמסתבר שקיים בארץ כבר משנת 2007, טכנולוגיה בלעדית לטיפול בשחיקת סחוס ללא ניתוח. 
טכנולוגיה מהפכנית MBST הטיפול היחיד שגורם לחידוש הפעילות של תאי הסחוס וגורם לייצור מחודש של סיבי קולגן הנערמים וממלאים את החלל המפרקי לעיבוי רקמת הסחוס. הסימפטומים נעלמים, חוזרים לתפקוד נורמלי לטווח ארוך עד כדי מניעת הצורך בניתוח. 
פטנט עולמי באמצעות טיפולי MRI. 
קיבלנו הסבר על ידי ד"ר שמואל יצחק וד"ר יואב יסילוביץ, אורטופדים העומדים בראש מערך החברה. וכן קיבלנו סיפור מאחד המטופלים שעבר את התהליך, שמנע ממנו החלפת מפרק  ירך בגיל 30. היה מרתק! 

רוצים להגיע לגיל 120 בריאים וחזקים ? ולא לסבול משחיקת סחוס במפרקים?כאבי גב תחתון ואוסטיאופורוזיס? מנזק בחיבור בין הסחוס לעצם? מחוסר אספקת דם לעצם?  וכל בעיות המפרקים למינהם?  הערב נחשפתי לטכנולוגיה מהפכנית מוכחת  לשיקום וטיפול בגורם לבעיה -MBST  של חברת Medtec . על הטכנולוגיה,  למי זה מתאים,  בעיקר לכל אדם שסובל מאיזו בעיה אורטופדית  כדאי לבוא להתנסות במכשיר.        ב ... .

השיטה מבוססת על טכנולוגיית MBST - תהודה מגנטית המשמשת מרכיב מרכזי במכשירי ה-MRI , כשהרעיון המרכזי הוא טיפול בגורם ולא בסימפטום.

ד"ר שמואל יצחק וד"ר יואב יסילוביץ , אורטופדים  העומדים בראש מערך חברת "מדטק" , הציגו את הטכנולוגיה הייחודית ופגשנו  גם עם מטופלים שעברו את הטיפול וחוו שיפר משמעותי במצבם.

הטכנולוגיה הינה בינלאומית ושימוש נרחב נעשה בה במדינות כמו גרמניה .

באירוע הוצגו  בנוסף לטכנולוגיה ,טיפולים משלימים תוך כדי ואחרי הטיפול, על מנת להבין את כל דרך הפעולה שמביאה את הפאציינט לתפקוד נורמאלי ולהפחתה משמעותית .
בכאב.#מדטק

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה