כפתורים ועוצמה מאת פנלופה סקיי !



רב המכר העולמי "כפתורים ועוצמה" רואה אור בהוצאת אדל

זהו ספרה הראשון של הסופרת פנלופה סקיי בטרילוגיית "365 כפתורים", אשר הוכתר כרב מכר, תורגם לשפות רבות ונמכר עד היום ביותר ממיליון עותקים. 
"כפתורים ועוצמה" הוא רומן עכשווי עם עלילה מרתקת על גיבורה חזקה, שנלחמת על השליטה בחייה, למרות שבמציאות החדשה שנכפתה עליה היא צריכה להיכנע. 

התעוררתי במקום לא מוכר.
כלואה בבטן ספינה, בלב ים.
לא ידעתי מה צופן העתיד, רק ידעתי שאלחם עד שאהיה חופשיה.
מכרו אותי, התעללו בי וחטפו אותי שוב.
עכשיו אני שייכת לו.
אני יכולה לקנות את החופש שלי, אך התשלום לא יכול להתבצע בכסף או בטובות.
הוא מעוניין בדבר אחד בלבד.
בי.
על כל פעולה, אזכה בפרס. בכפתור. ברגע שאמלא את הצנצנת שלו בשלוש מאות שישים וחמישה כפתורים, הוא ישחרר אותי.
הוא ייתן לי לחזור הביתה.
אבל עליי להרוויח כל אחד ואחד מהכפתורים האלה, על ידי כך שאכניע את רצוני לגבר האפל, האכזרי והיפה ביותר שאי פעם הכרתי.
 
"כפתורים ועוצמה" מדורג בעשיריה הפותחת של רשת צומת ספרים בחודש ינואר. 
  
300 עמודים


בהוצאת אדל
מחיר: 98 שקל. 

כרגע במחיר מבצע ברשתות הספרים ובחנויות הספרים הפרטיות.
במהלך חודש ינואר הספר נמצא בעשירייה הפותחת של צומת ספרים ונמכר ב-39.90 שקל.
ניתן להשיג גם באתר: https://bbooks.co.il/

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה