תכירו את זק מלך בנגלדש!

הפרי הוא מקור נהדר של ויטמין ונוגדי חמצון, אשר יכולים לחזק את המערכת החיסונית שלך. 
פרי הג'ק עשיר גם בנוגדי חמצון וויטמין A הידועים כחיוניים לבריאות העיניים.
פרי הג'ק מכיל גם סידן, אשר מחזק את העצמות, ואשלגן, אשר מסייע להגדיל את צפיפות העצם. הפרי מגיע טעון בויטמינים A, C, E, K, B6 , ניאצין, חומצה פולית, חומצה פנטותנית, נחושת, מנגן ומגנזיום הנדרשים ליצירת דם ומגבירים את יכולת הגוף לספוג ברזל.




את שימורי פרי הג'ק ניתן להשיג ברשתות ניצת הדובדבן, רשת אניס, זמורה אורגני, קסם הטבע ובמעדניות, חנויות מזון מתמחות ובתי טבע ברחבי הארץ.
 משווק בבלעדיות ע"י מרום משה בע"מ - 

-הג'ק נחשב לפרי הלאומי של בנגלדש. הפרי  גדל   ו על גבי הגזע (קאוליפלורה).  פרי גדל יוצא היישר מהגזע או מענף צידי. קליפתו החיצונית מגובששת וחרוצה בחריצים בכל חלקיה. הפרי מרובה זרעים העטופים בציפה בשרנית אותה נוהג האדם לאכול. צבעו הכללי של פנים הפרי הוא צהוב. טעמו ייחודי, ריחו חזק ואופייני ומרקמו סיבי עדין. פירות העץ הם מבין פירות המאכל הגדולים ביותר בעולם ומשקל פרי בודד יכול להגיע ל-36 ק"ג (ויותר), אורך של 90 ס"מ ולקוטר של 50 ס"מ. בארצות שונות במזרח הרחוק הוא נחשב לפרי עממי וזול, וניתן למוצאו בכל קרן רחוב. בנוסף זהו עץ אופייני בחצרות בתים. פרי-הג'ק נחשב לפרי.

פרי חדש בשם ג’ק הוכתר לאחרונה בתואר "סופר-פרי" ומהחשובים ביותר על פני כדור הארץ

פרי בריאות חדש בשם "ג’ק" הוכתר לאחרונה בתואר של "סופר-פרי" ומהחשובים ביותר על פני כדור הארץ פותח במינהל המחקר החקלאי; הפרי, המכונה "ג’ק", מקורו בוייטנאם ובלאוס ועד כה לא היה ידוע לעולם המערבי. אקלומו ופיתוחו בארץ נעשה בעבודת מחקר אותו ביצעו ד"ר אבי פרל ומר עודד דגני מהמכון למדעי הצמח במינהל 



המחקר החקלאי.

הג’ק ידוע כבעל ערכים תזונתיים מפתיעים ונאכל בצורתו המבושלת, והמחקרים מראים כי הוא מכיל רמות גבוהות מאוד של חומרי בריאות שלא נמצאו בשום פרי או ירק אחר.

הג’ק מכיל ליקופן בכמות של פי 70 מהמצוי בעגבנייה ופי 10 ויותר של בטא-קרוטן מאשר בגזר.

המחקרים אף הוכיחו, כי אנטי-אוקסידנטים חשובים אלו ואחרים הנמצאים בפרי, נספגים אל תוך מחזור הדם ביעילות בזכות פרופיל ייחודי של חומצות שומניות הנמצאות בפרי, ומאפשר ספיגה יעילה של חומרי הבריאות.   ר 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה