פסטה אורגנית ממש מהשדה!


חיטת הכוסמין מכילה אחוז גבוה יותר של חלבון מחיטה רגילה וכמות גדולה של סיבים תזונתיים, מינרליים וויטמינים.
פסטה

מצרכים:
1 כוס פסטה מחיטת כוסמין מלאה פסטה ספירולינה של חברת השדה
1 בצל בינוני חתוך לקוביות
1 פלפל אדום חתוך לקוביות
1 קלח תירס (להפריד את השיניים מהקלח)
1 גזר בינוני מגורד
3/4 כוס כרוב חתוך לרצועות
3/4 כוס כרובית חתוכה קטן
ככפית שורש ג'ינג'ר טרי קצוץ או לפי הטעם (להזהר לא לשים יותר מידי…)
רוטב סויה לפי הטעם (עדיף רוטב סויה תמרי אשר אינו מכיל חומרים משמרים)
שמן זית לפי הטעם
מים בטמפרטורת רתיחה
אופן ההכנה:
מבשלים את פסטת הכוסמין או הספירולינה במים רותחים במשך כ- 7 דק'. בזמן שהפסטה מתבשלת, מחממים את השמן בווק, מקפיצים את הבצל והג'ינג'ר, מוסיפים את הכרוב והכרובית ומערבבים, מוסיפים קצת מים רותחים (בכדי לאדות את הירקות ולשמור על הלחות שלהם),מוסיפים את הפלפל האדום ומערבבים, מוסיפים את שיני התירס ומערבבים ולבסוף מוסיפים את הגזר ורוטב הסויה ומערבבים עד שהירקות מבושלים. כאשר הפסטה מוכנה מוסיפים אותה לירקות, מערבבים ומגישים חם.







השדה מוצרים אורגניים מציגים: 
פסטות אורגניות מקמח כוסמין מלא 



במיוחד בחורף, פסטה היא אחד המאכלים שהכי כיף לאכול - היא מחממת ומנחמת. יש פסטה באינספור צורות וגוונים ואפשר לעטוף אותה בשלל טעמים ומרקמים. חברת השדה מוצרים אורגניים מציגה סדרת פסטות מקמח כוסמין אורגני, הכוללת: פטוצ'יני, פוזילי, פנה, ספגטי, פנה טריקולור, פטוצ'יני עם תרד, פטוצ'יני עם ספירולינה ופוזילי עם ספירולינה.

הפסטות עשויות מרכיבים אורגניים בלבד. משמעות הדבר היא שהפסטות נקיות משאריות חומרי הדברה, חומרים משמרים מלאכותיים, צבעי מאכל ורכיבים מהונדסים גנטית. בפסטות כוסמין הגלוטן שונה מפסטות מחיטה רגילה (מבחינת המבנה המולקולרי שלו), וכן כמות הסיבים בפסטה גדולה יותר. זו הסיבה, כפי הנראה, לכך שרבים מעידים שפסטות מכוסמין קלות יותר לעיכול. פסטות כוסמין הן מקור מעולה לחלבון (כ-10.5 גרם ל-100 גרם), ויטמינים, מינרלים וסיביים תזונתיים.  

את הפסטות כוסמין האורגניות של השדה ניתן לשלב בכל המאכלים המוכרים לנו ועם כל הרטבים האהובים עלינו. 

מחיר מומלץ לצרכן: 19.90 ₪ ליחידה
במהלך חודש פברואר יערך מבצע "חגיגת כוסמין" מבית השדה, קנו שני פריטים ממבחר מוצרי הכוסמין, ביניהם: פסטות, ופלים, פתיבר, בייגלה, עוגיות, אובלטים ועוד, וקבלו 50 אחוז הנחה על המוצר השני, הזול מבניהם.
ניתן להשיג: בבתי הטבע השונים וברשתות השיווק ברחבי הארץ.

חברת השדה מוצרים אורגניים מפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרים אורגניים מאז 1999.  החברה מציעה מגוון רחב של מוצרים הכולל חטיפים מלוחים, עוגיות וביסקוויטים, פסטות, נודלס ללא גלוטן, מיצים ועוד. כל המוצרים מיוצרים תחת פיקוח אורגני והם נקיים משאריות חומרי הדברה, מחומרים משמרים מלאכותיים וצבעי מאכל שלא מן הטבע, וכן מרכיבים שהונדסו גנטית. המוצרים טעימים ומהווים בחירה בריאה יותר מהמקבילים הקונבנציונליים בשוק.


השדה מוצרים אורגניים משיקה גליליות אורגניות מקמח כוסמין מלא במילוי קרם חרובים.
הגליליות מצטרפות להיצע המתוקים של חברת השדה וגם הן נקיות משאריות חומרי הדברה, חומרים משמרים, צבעי מאכל ורכיבים מהונדסים גנטית (GMO’s).
בנוסף, אינן מכילות כולסטרול ושומן טרנס



11 מידע נוסף אודות השדה מוצרים אורגניים ומוצרי החברה: https://ha-sade.com
פייסבוק: השדה-מוצרים אורגניים@

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה