וופל מן שגם המן הרשע יאהב!


כשהייתי ילדה קטנה [עד לא מזמן]. אבי היה מפנק את האחים הקטנים ממני בוופל מן. זה היה החטיף הנוסטלגי, וכיף לראות שעדיין הוא נמצא על המדפים. כאילו הזמן עצר מלכת. וכמו הוופל כך כל מוצרי מן תמיד טעימים ומפנקים,היום אני מפנקת את הנכדים שלי,


  

משלוח מנות לחג פורים עם הוופלים שאפילו המן הרשע הכי אוהב על פי מנהגי העם היהודי, מצוות משלוח המנות נהוגה בחג הפורים, בחג זה נהוג לתת ולקבל משלוח מנות המבוסס על  ממתקים, חטיפים ועוגות. במפעל הוופלים של 'מן', אחד המפעלים הוותיקים והנוסטלגיים שיש, יצרו ליין של מוצרים המתאימים במיוחד למשלוח המנות, כאלו שמשאירים אחריהם טעם שכולם אוהבים. 


כך תוכלו להנות במשלוח המנות מ:מאגדת ופל מצופה בטעם שוקולד באריזה כחולה הזכור לכולנו כחטיף נוסטלגי -מארז 10 יחידות ופל אישיבמשקל 22 גרם ובמחיר של כ-7.90 ₪ ליחידהופלית צבעוני- מארז 10 יחידות של ופלים בטעם שוקולד במשקל 25 גרם ליחידה ובמחיר 7.90  , ופלית סמיילי - מארז 10 יחידות של ופלים בטעם שוקולד במשקל 25 גרם ליחידה ובמחיר 7.90 ₪  , אגוזית ופל קרם אגוזים - מארז 10 יחידות של ופלים במילוי קרם אגוזים  במשקל 28  גרם  ליחידה במחיר של כ-10.90 ₪מאגדת ופלים-מארז 10 יחידות ופלים בטעם שוקולד במשקל 21 גרם ובמחיר 7.90 ₪ TAKE 1 כל המוצרים עשויים מחומרי גלם איכותיים, קרם אגוזים אמיתי, אגוזי לוז אמיתיים, עם קקאו איכותי ללא תמצית טעם וללא צבעי מאכל. כל המוצרים המיוצרים ונארזים במפעל המשפחתי, כחול-לבן מזה 65 שנה, הינם פרווה, ללא חומרים משמרים, ללא שומן טראנס וללא צבעי מאכל. הוופלים של מן טעימים, איכותיים, ואהובים על ידי הישראלים מאז שאנו זוכרים את עצמנו. רוקחמן בע'מ הינו מפעל משפחתי ותיק לייצור ופלים ועוגיות, כל התוצרת הינה פרווה ללא רכיבי חלב או לקטוז, עשויה מחומרים טבעיים בלבד.



 את מוצרי 'מן' בטעם לימון ניתן להשיג ברשתות השיווק השונות: שופרסל, ויקטורי, חצי חינם, יוחננוף, אושר עד, יש חסד, פרש מרקט ובעוד מגוון רשתות וחנויות פרטיות. 

  
...





לדברי אבי פקר מנהל השיווק של "מן", הישראלים אוהבים ופלים, במיוחד בחורף ובמהלך השנים חל גידול מתמיד בצריכת הופלים בישראל. "עפ"י מחקר צרכנים של 'הגל החדש' 92% ממשקי הבית הישראלים צורכים את המוצר. מנתוני החברה עולה כי, עונת החורף היא החזקה ביותר בקטגוריה. ההשפעה המירבית של העונות היא במצופים ובופלים וכ- 83% מהופלים הנמכרים בישראל הם בטעם שוקולד.


חברת "מן" מייצרת למעלה מ- 30 מוצרים של ופלים ועוגיות במגוון טעמים וגדלים. כל המוצרים מיוצרים מחומרי גלם איכותיים, פרווה, ללא צבעי מאכל, ללא שומן טרנס, ללא חומרים משמרים וטבעוניים – ללא רכיבים מן החי (פרט לעוגיות גרנולה). בחברה מועסקים כ-30 עובדים, בקווי ייצור אוטומטיים ללא מגע יד אדם עם כושר ייצור גבוה מאוד. כל העובדים הינם תושבי האזור, העובדים במפעל כבר עשרות שנים. כחברה משפחתית המטפחת ומשקיעה בעובדיה, גאה "מן" בעובדיה המקצועיים והנאמנים, אשר הפכו לחלק מהמשפחה, ללא הבדל בצבע, מין או דת.

כשרות הרב לנדא אב"ד דבני ברק ושל הרב אבוחצירה – רב העיר רמלה (פרווה).

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה