טרילוגיית האירים של סופרת רבי המכרסי.אם.סיברוק – עכשיו בחנויות הספרים

החורף כאן ואני אוהבת להתכרבל בפוך ולקרוא ספרים אומרים שאני תולעת ספרים .היום אני רוצה להמליץ לכם בחום תרתי משמעץ כשתקראו את הספרים האלה פשוט חום גופכם יעלה . ותרצו לחבק מישהו או מישהיא ישבתי לקרוא את כולם ממש מהר. אז מסופר על חבר להקת אירי. בכל ספר מסופר על חבר אחר בלהקה. הרומן הוא רומן סוחף את הקורא למסע פראי ומשוחרר מעכבות הספרים מושכים אותך להמשיך לקרוא . הכתיבה מעניינת הסיפור מושך נהניתי מכתיבה מצוינת. הדמיות מעניינות הרקע של אירלנד סוחף אותך בדמיון לשם, מבלי לראות את זה כמו סרט. אני מדמיינת את הסיפור כמו סרט.



הספרים הראשונים בטרילוגיה כיכבו ברשימות רבי המכר בעולם וגם בישראל, כאן יצאו עד היום רק במהדורה דיגיטלית. עם יציאת הספר השלישי, יוצאת כעת הטרילוגיה גם במהדורה מודפסת לרשתות הספרים בישראל 

טרילוגיית האירים, שהגיעה בימים אלה לרשתות הספרים, ותורגמה לעברית ויוצאת בהוצאת אדל, כוללת את הספרים "אירי פראי", "אירי מפתה" ו"אירי מאולף". מדובר ברומן עכשווי, סקסי וממכר על שורשים משפחתיים, על אהבת ילדות שלא נשכחה, ועל חזרה למקורות. העלילה סוחפת את הקורא למסע פראי ומשוחרר מעכבות בנופיה של אירלנד הקסומה. גיבורי הסיפור הם חברי להקה, כשכל ספר עוסק בחבר אחר בלהקה ויכול להיקרא כספר יחיד. 

מתוך הספר הראשון "אירי פראי":
“אנשים יכולים לפגוע בך רק אם אתה מאפשר להם.” עיניו מאפילות. “אם אתה שם עליהם זין, אין להם שום השפעה עליך.” 
“עצה טובה.” אני מרימה את הכוס שהוא מזג לי בתנועה של ברכה, “זה לחיי זריקת הזין.” 
“אני בעד לזרוק זין,” הוא אומר, מטה את כוסו לעברי, “לחיים.” הוא מרים את הכוס לשפתיו ושותה. אני משתעלת כשהוויסקי שורף כל הדרך אל הקיבה שלי. הוא מגחך ומניד בראשו ואז מוזג עוד שוט. 


לחיי הרשימה.” 

חודש אחד – בלי חוקים, בלי חרטות. בלי שום דבר שינחה את דילייני מלבד הרשימה הארורה. זו הייתה ההבטחה שהיא נתנה למייב, פשוט נדרשו לה שישה חודשים לאזור את האומץ ובאמת לעשות את זה. דילייני יצאה לחפש אחר צרות, ומצאה אותן. תוך פחות מעשרים וארבע שעות באירלנד כל התוכניות שלה נהרסות ברגע, אבל מפגישות אותה עם זר סקסי ופראי. 

קיליאן גלאגר, הזמר והגיטריסט המוביל המשגע והמקועקע של להקת ‘אירי פראי’, היה כל מה שדילייני אי פעם תפסה מרחק ממנו. הוא מדליק ומסוכן ובדיוק מה שהיא צריכה כדי לסמן ‘וי’ על מספר ארבע ברשימת ‘הדברים שחייבים לעשות לפני שמתים’ של מייב, לפני שהיא מרימה ידיים וחוזרת הביתה, רק שלרגע היא לא תיארה לעצמה שזה לא יהיה כל־כך פשוט. 

מתוך הספר השני "אירי מפתה":

 “ברי,” הוא חוזר על שמי, לוקח את ידי ומצמיד את מפרקי אצבעותיי אל שפתיו. “אני אוון 


גלאגר.” 
“אני יודעת מי אתה.” 
הוא מחייך כאילו ציפה בדיוק לתגובה הזאת ממני. חצי עולם יודע מי הוא, אבל לא משנה כמה מפורסם הוא הפך להיות, על כמה שערים של מגזינים הוא יככב או בכמה תוכניות טלוויזיה הוא ישתתף, הוא תמיד יהיה הילד שכבש את החלומות שלי. הילד שגרם לי להאמין באבירים לבנים ובפיות. הילד שנתן לי תקווה כשלא הייתה לי אף תקווה. 
הילד שהפר את ההבטחה שלו ושבר את ליבי. 
כבר מזמן אינני אותה ילדה שאוון הכיר פעם, אך כשלילה גשום אחד מפגיש באופן צפוי בינינו, נראה שבכל מקרה אוון כבר אינו זוכר אותי. יש לי סיכוי לקבל לילה אחד איתו. לילה להחיות בו את כל הפנטזיות האסורות שלי.
בעוד ההצלחה של להקת 'אירי פראי' מגיעה לשיאה, אוון גלאגר הולך ושוקע לתוך האפלה. עם כל ההצלחה, הכסף, המעריצות וההופעות ברחבי העולם, משהו חסר לו, משהו בתוכו ריק ואינו מגיע לכדי מילוי. מפגש מקרי עם יפהפייה שחורת שיער ותכולת עיניים באמצע הלילה בלובי מלון, אולי לא יעניק לו את הדבר הזה שהוא מחפש, אבל בהחלט יחמם את המיטה שלו, ולו ללילה אחד.

מתוך הספר השלישי "אירי מאולף":

אני שיין היינס, אליל רוק והתגלמות המילה ‘פראי’ בשם הלהקה 'אירי פראי'. נכון, אני יהיר, ויש לי סיבה להיות כזה. נשים אוהבות אותי, ולא רק מפני שאני מנגן באחת מלהקות הרוק המפורסמות ביותר בעולם, אלה מפני שאני יודע בדיוק איך לגרום לגופה של אישה לשיר בדרכים שהיא מעולם לא חשבה שאפשריות. 
כשאני פוגש את מקנה פרייזר, אני רוצה לפרוט על מיתרי גופה ולגרום לה לזמר. אין לי שום כוונה להתמסד ולהתמתן, כמו יתר חברי הלהקה. אך כשמקנה נכנסת אל חיי, היא גורמת לי לפקפק בכל מה שאי פעם האמנתי בו. היא גורמת לי לרצות דברים שמעולם לא רציתי בעבר. מקנה שונה מהאחרות, היא אישה ששווה לתת לה הכול, אבל אני לא יודע אם אני מסוגל לתת לה את מה שהיא רוצה, כשאני לא חושב שיהיה לי את מחר. 



מחיר ספר – 88 שקל. 
בהוצאת אדל

כרגע שלושת הספרים בפורמט המודפס מוצעים במבצע ברשתות ובחנויות הספרים.
שלושת הספרים הדיגיטליים מוצעים גם הם במבצע באתר: 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה