קולקצית תוספות השיער של טייפ איט

הקולקצייה שתסדר לך את הראש החורף

מי מאיתנו לא קמה בחורף ליום שיער גרוע במיוחד? מזג האוויר היבש גורם לשיער להיראות דהוי וחסר נפח מצד אחד וממלא אותו בחשמל סטטי מהצד השני.
קודם כל, טיפ מעולה מבית טייפ איט – השתמשי במסיכה לשיער וסרום, כדי לשמור על השיער ועל תוספות השיער מלאי ברק, רכות 


ויופי. 
עבור חורף 2018-2019 בחרו בטייפ איט את תוספות השיער הטובות ביותר תוך הקפדה על טכניקות, צבעים וגוונים מדוייקים לעונה החורפית. השנה מתמקדת הקולקצייה בגוונים טרנדיים כגון גווני חול, בלונד מוזהב, בלאיז' ומבחר גווני חום למראה טבעי ושופע.
החלטת להשתמש בתוספות שיער למראה שיער שופע ובריא? קבעי פגישת ייעוץ עם מעצב שיער מומחה לפני התקנת התוספות. מעצב השיער צריך יאבחן את עור הקרקפת ואת סוג השיער ולהתאים עבורך את סוג הטיפול, כמות התוספות והגוון הרצוי. לדוגמא,  אם יש לך שיער שומני, שיטת המדבקה לא תתאים לך משום שהשומן בשיער יחליש אותה והתוספות לא ידבקו כראוי. קרקפת שומנית נוצרת מפעילות יתר של בלוטות החלב, מתח, לחצים וכדומה. המראה הנוצר הוא של שיער דביק וחסר נפח, שסובל גם מנשירה והידללות. לכן, תוספות שיער של טייפאיט הן הפתרון האידיאלי במצב כזה – בתנאי שהאבחון והטיפול נכונים.
בנוסף, ההתאמה לגוון השיער הטבעי חייבת להיות מושלמת. טכניקות הצביעה של תוספות שיער טייפ איט הן חדשניות מאוד ומסוגלות לייצר עשרות גוונים ותתי גוונים המותאמים במדוייק לגוון השיער כדי ליצור מראה הרמוני ומרשים.


היתרון הגדול של טייפ איט הוא מהירות הטיפול. שנים של תחושות חוסר בטחון ומבוכה יכולות להיפתר ב- 20 דקות של התקנת התוספות. זהבית מורסי, מעצבת שיער בכירה מבית לוריאל ומומחית בשיקום השיער, מספרת על התוספות ששיקמו את מראה השיער שלה לאחר טיפולים כימותרפיים קשים למחלת הסרטן. לדבריה, השיער הוא המראה לגוף ולנפש ולאחר שניסתה מגוון רחש של שיטות, היא גילתה את שיטת ההדבקה של Tape It ומאז היא לא מחליפה אותה. היא מעידה כי זוהי שיטה מוצלחת ועמידה יותר משיטות כמו הלחמות שיער קרות וחמות, חרוזים ועוד והתחושה היא טבעית וזורמת.
זה הזמן להתחדש בתוספות שיער יפות ואיכותיות של טייפאיט ולסדר לעצמך יופי של ראש לחורף הקרוב ולעונות שאחריו. עם ייעוץ, טיפול וטיפוח נכונים, גם את תוכלי ליהנות משיער מרשים שיעצים את הערך העצמי שלך ויקרין לעולם את כל מה שבריא ומאושר בך.












תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה