'רהיטים מפנקים לאנשים מתפנקים'
זה הקונספט שעמד במרכז תהליך המיתוג החדש  שעברה חברת הריהוט הוותיקה 'דיור אינטריורס' 





באירוע מפנק וטעים במיוחד הוצגו בפני קהילת אדריכלים ומעצבים קולקציית הריהוט החדשה ותוצאות תהליך המיתוג החדש

בולטים בקולקציית הריהוט לשנת 2019 החידושים האחרונים של  HJORT KNUDSEN מדנמרק -מותג הריהוט הסדנקינבי המוביל בתחומו בעולם שבמרכזו עיצובים אייקוניים ופיתוחים טכנולוגיים מתקדמים

'מדד פינוק' חדש פותח על מנת למקם את 'רמת הפינוק' של הלקוח על גרף הפינוק של החברה ובהתאם לכך לשדרג אותו עוד יותר הודות לרהיטי
 'דיור אינטריורס'

חברת הרהיטים 'דיור אינטריורס' בחרה לפתוח את השנה החדשה באירוע השקת קולקציית 2019 שבמסגרתו הושק גם תהליך המיתוג החדש של החברה, שהסלוגן שלו הוא: 
'רהיטים מפנקים לאנשים מתפנקים'.

בלטו בקולקציה החדשה החידושים האחרונים של  HJORT KNUDSEN מדנמרק -מותג הריהוט הסדנקינבי המוביל בתחומו בעולם שבמרכזו עיצובים אייקוניים ופיתוחים טכנולוגיים מתקדמים

במסגרת חוויית הפינוק הוצג 'מדד פינוק' חדש שפותח על מנת למקם את 'רמת הפינוק' של הלקוח על גרף הפינוק של החברה ובהתאם לכך לשדרג אותו עוד יותר הודות לרהיטי דיור אינטריורס.

בבוקר חורפי וקר במיוחד התקבלו האורחים באולם התצוגה המרהיב של החברה, הממוקם בא.ת פולג בנתניה, על ידי ציון שגב, הבעלים והמייסד של 'דיור אינטיורס' שחגגה השנה 40 שנה ושרית פיינשטיין, מנכ"לית החברה. בין האורחים: אדריכל אורי שרביט, אדריכל אמיר גרגיר, המעצב איתי גידו ועוד רבים אחרים.

בלוגרית האוכל 'אלונה זוהר' קידמה את פני הבאים במשקאות חורף מפנקים ובהם סחלב חם בשילוב שקדים גרוסים וקינמון וצ'וקולטה מעוטרת בשמנת ובסוכריות קופצות.











לדברי שרית פינשטיין, מנכ"לית החברה: "דיור אינטריורס מהווה סוג של בית ומשפחה הן בעבור לקוחותיה והן בעבור עובדיה. מהמקום הזה של משפחתיות בחרנו לשדרג ולמקסם עבור לקוחותינו את רמת הפינוק המגיעה להם בזמן הרגעים הקטנים והחשובים בחיים. היה ברור שגם כאן במעמד ההשקה של קולקצית הרהיטים החדשה לשנת 2019 נמשיך באותו כיוון". 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה