PURINA מחזירה לארץ את חטיפי PRO-PLAN!


כלב חדש או חתול חדש במשפחה מביא עימו שמחה גדולה.

הוא כמו תינוק חדש!  יש לטפח אותו להשקיע בו, לפנק אותו וגם לחנך אותו !! ולתת לו את האוכל הטוב ביותר נתתי לחתול שלנו ומרוב שזה טעים ומריח טוב הצטרפו לארוחה גם חתולי רחוב



 PURINA  מחזירה לארץ את חטיפי PRO-PLAN כדאי לרכוש מזון מתאים לכלבך לפי הגזע שלו, משקלו, הצרכים התזונתיים שלו והאפשרויות הכלכליות של בעליו...

 את המזון האיכותי ביותר שיענה על הדרישות התזונתיות של כלבך לגדילה אופטימלית. בהיותו גור צריך להשקיע ב,ו כי אלו היסודות של בניית העצמות שלו!  דבר זה יישתלם לכם בעתיד עם התבגרותו. הגור  ייגדל להיות כלב חזק ובריא. ותבקרו אצל הוטרינר רק לחיסונים ולבדיקות שגרתיות.

בנוסף למזון יש לשים לב למשחקים עימם הוא משחק ועליהם להיות מותאמים לגודלו ולחוזקו. כמו כן, נשמח לפנק את הגור בעצמות, חטיפים ומשחקי לעיסה לשיפור חיזוק וניקיון השיניים .


חטיף בטעם נהדר עם יתרונות מדעיים מוכחים

פורינה המובילה את מוצרי מזון לכלבים ולחתולים בישראל, מחזירה לשוק את סדרת החטיפים של פרו פלאן ומאפשרת למגדלי הכלבים שרוצים להעניק לכלבם ולחברם הטוב פינוק לאחר הארוחה וחוויית אכילה מושלמת ואיכותית, תוך שמירה על איכות המזון ועל מגוון רחב של טעמים ומרקמים.
לחטיפים של פרו פלאן מרקם פריך, המסייע לבריאות השיניים והחניכיים של הכלבים,  הם מכילים סיבים תזונתיים ובכך מסייעים לתפקוד תקין של מערכת העיכול. החטיפים נחשבים טעימים מאוד בקרב ההולכים על ארבע ומוגשים במגוון טעמים אהובים במיוחד על כלבים: כבש, עוף ובטעם סלמון. טעמי הסלמון והכבש מתאימים גם לכלבים בעלי רגישויות לחלבון עוף.
הסדרה כוללת גם חטיף ייעודי עבור בריאות הפה של הכלב, חטיף פרו פלאן דנטל פרו-בר. חטיף דנטלי רך המסייע לבריאות השיניים והחניכיים ועוזר להפחית עד 43% מאבן השן. החטיף מחטא ומרענן את הפה של הכלב ומונע ריחות לא נעימים.
מוצרי המזון לכלבים של המותג פרו פלאן וגם סדרת החטיפים מפותחים על ידי צוות מיומן ובעל ניסיון רב במעבדות פורינה הבינלאומיות, תוך שימוש בטכנולוגיות ייחודיות והקפדה על שילוב רכיבים מועילים ומזינים במיוחד התורמים לתזונה אופטימלית.
ניתן להשיג בחנויות המחמד השונות ובמרפאות וטרינריות.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה