עונת היובש!

כסבתא לארבעה נכדים. הנכדה הקטנה שלנו בת שנה. וגילינו עכשיו את המיכנסונים החדשים של פמפרס שאני מלבישה לנכדה הקטנה .אני פשוט לא מתעייפת . אתם מכירים את הקטע הזה שאתם מנסים להלביש חיתול ואז התינוק מחליט להתהפך ולזוז ואפילו לברוח. אז זהו אני סבתא ואין לי כוח לרדוף אחרי הנכדה, אז אני מלבישה בשניה את הנכדה הקטנטנה שלי אפילו בעמידה. שניות והיא לבושה, והאמת זה ממש נוח. ואני חושבת אפילו שזה נותן ביטחון כאילו זה תחתון ואז בשלב הגמילה זה יהווה סוג תחתון . אני התאהבתי נראה לי שאחרי המכנסונים האלה כבר אף אחד לא יקנה חיתול רגיל. אולי רק בחודשים הראשונים לחיי התינוק . ]פשוט נוח נעים וקלי קלות להלביש את התינוק!



הפיתוח הטכנולוגי החדשני ביותר בתחום החיתולים בעשור האחרון, מגיע עכשיו גם למכנסונים:
מכנסוני פמפרס עם טכנולוגית חיתולי הפרימיום
בעלת 3 תעלות ספיגה


פמפרס, מותג החיתולים מס' 1 בעולם, שאחראי גם לפריצת הדרך הטכנולוגית של "3 תעלות ספיגה", מציג כעת את מכנסוני פמפרס המוכרים והאהובים, בשילוב הטכנולוגיה הבלעדית, המסייעת בפיזור מהיר ואחיד של הנוזלים בליבת המכנסון, שם הם נאגרים הרחק מעורו של התינוק ומעניקים עד 12 שעות של עור יבש.

מכנסוני פמפרס עם טכנולוגיית תעלות הספיגה המשופרת הינם דקים יותר, נוחים יותר ומאפשרים לתינוקות להתעורר בבוקר יבשים כפי שהיו כששכבו לישון, כאשר המכנסון  פחות נפוח מנוזלים אחרי לילה שלם. בנוסף, מאפשרים המכנסונים החלפה קלה ומהירה עבור תינוקות שכבר עומדים וזזים.

Pants הם הפתרון הנוח והקל לשימוש להחלפה קלה יותר ולתינוקות מרוצים יותר
התאמה כוללת:Pampers Pants  מצוידים בחגורת מותניים אלסטית לכל אורכה ובחפתים גמישים בירכיים הנסגרים היטב סביב הרגליים. החומר האלסטי מתרחב ונמתח תוך שהוא מחזיק את חיתולי המכנס במקומם, עוקב אחר תנועות התינוק ומתאים את עצמו לגופו. חפתי הרגליים מונעים רווחים ודליפות.

תחליב מגונן לתינוק לשמירת בריאות העור: Pampers Pants מכילים תחליב תינוקות היוצר על פני העור שכבה שדוחה מים ובכך מסייע בהגנת העור מפני יותר מדי רטיבות, שתן או צואה. התחליב בטוח לתינוקות ויעילותו נבדקה קלינית.




מאפייני המכנסונים החדשים:
·         3 תעלות ספיגה המפזרות את הנוזלים באופן אחיד ומכנסון פחות נפוח מנוזלים בבוקר.
·         דפנות גמישות המעניקות התאמה נוחה והגנה מצוינת מפני דליפות בשעות הלילה.
·         פנינים מיקרו סופגות™: שכבה פנימית הנועלת את הרטיבות למשך עד 12 שעות.
·         שכבות המתייבשות במהירות: סופגות את הרטיבות ומרחיקות אותה מעור התינוק.
·         רך כמו כותנה: השכבה העליונה שנוגעת בעור התינוק רכה ויבשה בכדי להעניק שנת לילה טובה.
·         חומרים נושמים: על מנת להבטיח תחלופת אוויר סביב עור התינוק.
·         החלפה קלה ומהירההמכנסונים קלים ללבישה במשיכה כלפי מעלה, ממש כמו תחתונים, וקלים להסרה על ידי תלישת הצדדים.

החשיבות של יובש בשנת הלילה של התינוק
·         תינוקות לובשים חיתול 4 שעות בממוצע, בשעות היום. בשעות הלילה הם עשויים ללבוש את אותו  חיתול עד 12 שעות.
·         כמות השתן שמייצר תינוק בחיתול אחד היא כ-150 מ"ל בממוצע בשעות היום. בשעות הלילה התינוק משתין 4-3 פעמים בממוצע באותו חיתול. ולכן החיתול נדרש "לעבוד יותר".
·         כמות השתן הממוצעת בחיתול אחד בשעות הלילה יכולה להגיע ל-240 מ"ל.
·         עורו של התינוק רגיש למגע וטמפרטורה  גם במהלך השינה. מחקרים מראים ששינויים סביבתיים כגון רטיבות עשויים לגרום לשינויים בשינה.
מחקרים רבים מצאו קשר בין שינה טובה של תינוקות לבין:
·         התפתחות גופנית וקוגניטיבית טובה יותר
·         מצב רוח טוב יותר מדי יום
·         נטייה חזקה יותר להתחבר
היובש שמציעים המכנסונים של פמפרס, יחד עם ההחלפה הקלה והמהירה, מאפשרים לתינוק להיות אקטיבי ומאושר ללא הפרעות, ביום ובלילה. המכנסונים החדשים של פמפרס כוללים רצועת מותן נמתחת, 3 תעלות ספיגה, חומרים נושמים במיוחד ורכות בכל חלקי החיתול, כדי שהתינוק יישאר יבש ושמח. הם קלים ללבישה במשיכה כלפי מעלה, ממש כמו תחתונים, וקלים להסרה על ידי תלישת הצדדים.
מתוך היכרות עם צרכי התינוק האופייניים לשלב התפתחותי זה, המציאו מומחי פמפרס פתרון, המתחשב בדיוק בצורך בעצמאות, המאפיין את שלבי העמידה וההליכה. אפשרות ההורה להפחית את זמן ההפרעה לפעילות האקטיבית של הילד, ההתחשבות ברצונו לשלוט בפעולותיו, והעלאת הדימוי העצמי של הילד שמעתה הוא "שייך לעולם הגדולים" – כל אלה הינם בשורה חדשה שהמכנסונים של פמפרס מביאים איתם. 
ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ.  המכנסונים מגיעים במידות 3-6. (מידה 3 ניתן להשיג באקטיב בייביי)








תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה