ג'נג'יג'ל בייבי טיסינג!


עד לרגע בו הפכתם להורים לא חשבתם ששיחות על שיניים ורוק יהפכו להיות מרכזיות כל כך , אבל אז נולד לכם תינוק וגיליתם שהחיים או בעיקר הלילות, סובבים סביב צמיחת שיניים וכאבי צמיחת שיניים.
עוד לפני שצצה השן הראשונה הורים רבים חשים שהתינוק החייכן משפשף את החניכיים וסובל והם צודקים. בקיעת שיניים היא עניין לא נעים ומלווה אצל רוב התינוקות בתחושות שונות של כאב וחוסר נוחות.
שיניים בוקעות לתינוק בסביבות גיל חצי שנה. ישנם תינוקות הנולדים עם שן אבל מדובר במקרים נדירים, כמו גם תינוקות שלהם השיניים צומחות לאחר גיל שנה וחצי. בדרך כלל השן הראשונה שבוקעת היא החותכת התחתונה המרכזית. אצל רוב הילדים, עד גיל שלוש יבקעו כל שיני החלב,  20 במספר.
כאמור כדאי לזכור כי תהליך בקיעת השיניים הוא אישי ומשתנה מתינוק לתינוק, ושכיחה מאוד בקיעה מוקדמת או מאוחרת יותר של השיניים, אז אין מה לדאוג אם לתינוק הפרטי שלכם כבר מלאה שנה והוא עדיין מחייך בפה חסר שיניים.

בקיעת שיניים וחום:

האם באמת בקיעת שיניים משפיעה על התינוק והוא סובל מכאבים וחום? הרופאים יטענו כי בקיעת השיניים תלווה לרוב בחוסר שקט של התינוק, לצד הפרשה מרובה של רוק וחניכיים נפוחות. אין ספק שלתינוק כואב והוא סובל. עדיין הרופאים טוענים כי בקיעת שיניים לא אמורה להיות מלווה בסימפטומים של שלשולים או חום גבוה.
אבל כדאי לזכור שמדובר על צמיחת 20 שיניים בתקופה קצרה יחסית ולכן הסבירות שהפעוט יהיה חולה בחלק מהפעמים היא גבוהה. בנוסף מדובר בגיל בו תינוקות ופעוטות חולים במחלות ויראליות, נדבקים בגן הילדים בווירוסים ולכן ישנה סבירות שיחלו במחלה בדיוק כשצומחת שן.
בכל מקרה חשוב לזכור כי בקיעת השיניים אצל תינוקות לפי הרופאים, לא גורמת חום גבוה, שלשולים או לכאבי אוזניים. אם התינוק משלשל גשו לרופא ובדקו למה ואל תשייכו זאת רק לצמיחת שיניים.

אפשר להקל על הכאב?

אם אתם מרגישים שהפעוט בוכה ולא רגוע ניתן להקל על הכאב על ידי תכשירים שונים הנמצאים בבתי המרקחת. בהנחה שאת בטוחים שהכאב הוא מהשיניים והתינוק לא נרגע כאשר מרימים אותו, ניתן להקל על הכאב ועל הימים בהם השן בוקעת:
ג'ל להרגעה: ניתן למצוא בבתי המרקחת ג'לים שונים למריחה מקומית על מקום צמיחת השן.
נשכנים: שימוש בנשכנים להרגעת החניכיים הרגישות. יש נשכנים שניתן להקפיא או לקרר.
עיסוי עדין של החניכיים: ניתן לעסות בעזרת האצבע בעדינות.
תרופות נגד כאבים: במקרים קיצוניים בהם נראה לכם שהתינוק סובל ואתם בטוחים שלא מדובר בבעיה אחרת, ניתן לתת תרופות להרגעה.
בנוסחה חדשה ומשופרת קבלו  ג'נג'יג'ל בייבי טיסינג!
החידושים: ריכוז גבוה במיוחד של החומר הפעיל חומצה היאלורונית

הכאבים ואי-השקט שחווים תינוקות וילדים בעת בקיעת השיניים מותירים רבים מההורים חסרי אונים. נוסחה חדשה של ג'נג'יג'ל בייבי טיסינג (Gengigel Baby Teething), ג'ל להקלה על כאבי בקיעת שיניים בתינוקות, מכילה את החומר הפעיל - חומצה היאלורונית - בריכוז גבוה במיוחד (0.54%). הריכוז הגבוה מקל ביעילות על כאבי בקיעת שיניים, מסייע להפחתת הנפיחות האופיינית בחניכיים ומאיץ את החלמתן. הג'ל מאושר לשימוש על ידי האיחוד האירופי ומשרד הבריאות בישראל. ג'נג'יג'ל בייבי טיסינג משווק ברשתות הפארם, בבתי מרקחת פרטיים ובבתי המרקחת של מכבי שירותי בריאות ומאוחדת. מחיר מומלץ לצרכן  79.50 ₪.

חומצה היאלורונית נמצאת בריכוז גבוה בחניכיים באופן טבעי. אבל, ריכוזה פוחת במצבי דלקת ופצעים בחניכיים. הנוסחה המשופרת של ג'נג'יג'ל בייבי טיסינג מאפשרת לג'ל 'להידבק' לחניכיים, ולפעול ביעילות לאורך זמן, כשאינו "נשטף" עם הרוק, שייצורו גובר מאוד בעת בקיעת שיניים. הג'ל מרגיע מיד לזמן ממושך את הכאבים והנפיחות ושומר על בריאותן של רקמות החניכיים.
ג'נג'יג'ל בייבי טיסינג לא מכיל חומרים מאלחשים, צבעי מאכל, חומרים משמרים [פאראבנים], אלכוהול וסוכר. השימוש בג'ל מתאים גם לטיפול באפטות ופצעים בפיהם של תינוקות וילדים עד גיל 6. הג'ל מתאים לטיפול גם בתינוקות ובילדים סוכרתיים.

ג'נג'יג'ל בייבי משווק על ידי חברת פרמשלוםמוצרים נוספים בסדרת ג'נגיג'ל: ג'נגיג'ל ג'וניור לילדים ובני נוער לטיפול באפטות ופצעים בחלל הפה ולשימוש בעת טיפולים אורתודנטיים. סדרת ג'נג'יג'ל למבוגרים לטיפול באפטות, דלקות בחניכיים, פצעים ובעת טיפולי השתלות.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה