שיערך הארוך נערה שיערך הגולש!


אתמול היינו בסיור מפעלי גויה בחולון ראינו את המסלול שעוברים המוצרים עד שמגיעים אלינו לצרכניםץ היה מעניין מאוד. ושמחתי לגלות שכל המוצרים תוצרת ישראל כחול לבן, גאווה לאומית, מוצרים אכותייםץ וכבר הספקתי לחפוף בשמפו ללא מלחים, והשיער ממש רך כמשי אהבתי את הריח והמרקם .


 אז מי לא מכיר את השיער  והבעיות איתו הוא קופץ, מתייבש, מגרד, משיר קשקשים וצומח לאט - עבור רבים השיער הופך בחורף לבלתי נסבל והטיפול בו למשימה בלתי אפשרית. 

על אף מיעוט הגשמים, החורף בעיצומו ואיתו תופעות שיער שמרגיזות רבים: השיער צומח לאט וחלש יותר, קשקשים לבנים דקים נופלים כפתיתי שלג על הבגדים (לא מומלץ ללבוש חולצות כהות בחורף), השיער מתחשמל ועיצובו הופך למשימה בלתי אפשרית כמעט, והקרקפת יבשה מתמיד ומגרדת באופן מציק.
איך החורף קשור לכל התופעות הללו ולמה זה קורה? על כך בכתבה הבאה וגם כמה טיפים יעילים שיעזרו לשיער שלכם לעבור את החורף בשלום.
נאשמת מספר אחת: התזונה
בחורף התזונה שלנו בדרך כלל עשירה בשומנים, והשומן המצטבר יכול להשפיע לרעה לא רק על המשקל, אלא גם על בריאות השיער.
בהפיכתו למוצק, השומן נאגר בשכבות עור הקרקפת ומונע זרימת דם תקינה אל שורשי השיער. הנזק לשיער הוא התחדשות חלשה שלו לאחר הופעת מאפייני נשירת שיער שמתרחשת הסתיו. לכך יש להוסיף מצבי מתח נפשיים, שפעת חורפית קשה וכל צרה חורפית אחרת שמחלישה את הגוף, המשפיעים גם כן על בריאות השיער. קיראו על השפעות התזונה.
לתזונה השפעה לא מבוטלת גם על הקשקשים, שמופיעים יותר בחורף. ההסבר לכך נעוץ בעובדה שבחורף אנו אוכלים יותר מזון המוגדר כחומצי (מאכלים מבושלים עם רטבים, נקניקים, שוקולד וכל הנשנושים החורפיים), ואלה לא מתאזנים מספיק עם מזונות המוגדרים כבסיסיים, כמו פירות וירקות טריים. לכך יש השפעות על תפקוד הכבד והופעת טוקסינים, שאצל חלק מאנשים משתחררים בצורת קשקשת בעור הקרקפת.
נאשם מספר שתיים: הבדל החום בין פנים לחוץ
אויב נוסף לשיער בחורף הוא השינויים הקיצוניים בין הקור העז בחוץ לבין החום המחניק בתוך הבית. קור יוצר התכווצות של נימי הדם כך הזנת שורשי השיער פוחתת, ואילו החום המלאכותי מהמזגן גורם להתייבשות בתגובה לאוויר היבש שנוצר בחדר.
בנוסף, הבדלי הטמפרטורה שנוצרים לאורך זמן עשויים לגרום לחוסר איזון של חומציות עור הקרקפת ולעור מגורה בליווי קשקשת בצורת פתיתי שלג, שממנו סובלים במיוחד בעלי עור רגיש.
המזגנים והתנורים של החורף והאוויר היבש שהם מייצרים הם האשמים העיקריים גם בחשמל הסטטי בשיער, שגורם למראה לא מסודר ומתסכל רבים. דברים נוספים שמעודדים חשמל סטטי בשיער: שמפו דטרגנטי מדי ומייבש (היזהרו בבחירת שמפו נגד קשקשים שעלוללהיות אגרסיבי מדי), ייבוש במייבש שיער חשמלי, הברשת השיער תוך כדי ייבוש במייבש החשמלי, חומרים סינתטיים כמו מסרקים ומברשות מפלסטיק, בדים סינתטיים וייבוש הבגדים במייבש כביסה.
אז מה עושים?
חפיפות
הופעת הקשקשים והגירודים בדרך כלל מעודדת אותנו להגביר את תדירות החפיפות, ובצדק. מומלץ לבחור שמפו עדין מאוד שיסיר כמה שפחות את שכבת השומן הטבעית שמגנה על הקרקפת.
שמפו עדין ייתן לאחר החפיפה תחושה של לחות בשיער ולא יובש. שמפו נגד קשקשים עלול לעשות בדיוק את הפעולה ההפוכה ולייבש את עור הקרקפת עוד יותר. כדאי גם לדעת כי ריח חזק מאוד של השמפו עשוי לעתים להסוות חומרים טובים פחות. בכל מקרה, יש להקפיד לשטוף היטב את השיער בסיום החפיפה על מנת להסיר לגמרי את כל החומר.
לחות
כדאי להוסיף לטיפול קרם לחות איכותי: יש לסרק את השיער בעדינות עם מסרק רחב לפיזור אחיד של החומר, להמתין עשר דקות לפחות ולשטוף.
מומלץ להימנע מייבוש השיער במייבש חשמלי ואם אין ברירה, לכוון לחום נמוך ולעוצמת אוויר מינימלית ולהבריש את השיער כמה שפחות. הפעלת מכשיר אדים בחדר השינה תמנע התייבשות יתר של אוויר החדר ותסייע גם להפחתת יובש הקרקפת והשיער.
עיסוי יומי של הקרקפת מומלץ לשחרור טוקסינים המצטברים מסביב לשורשי השיער.
תזונה
חשוב לזכור לאכול לפחות פרי אחד בין הארוחות וירק ירוק אחד עם כל ארוחה, לסתירת המזון החומצי. מומלץ מאוד לאכול מזון עשיר באומגה 3 כמו טונה, דגי סלמון, אבוקדו ושמן זית או ליטול 2-1 כמוסות אומגה 3 ביום.
כמו כן, יש להקפיד לשתות הרבה ואם שותים תה או קפה רצוי לשתות לפחות כוס מים אחת לאחר מכן.
מניעת חשמל בשיער
מומלץ מאוד להסתרק במברשות ובמסרקים מחומרים טבעיים. יש לחפוף בשמפו עדין מאוד ולהסתפק בחפיפה אחת במקום שתיים. שימוש בקרם לחות לשיער ולעור הקרקפת יועיל מאוד וכך גם ייבוש השיער באוויר הפתוח וקערת מים ליד התנור או מכשיר אדים בחדר.
ולסיום, פטנט: הרטיבו מעט את הידיים וקרבו אותן לשיער מבלי לגעת בו. פעולה זו תספיק להורדה מידית של מטענים חשמליים בשיער.לא צריך לסבול עם שיער כזה יש יצרנית טיפוח בשם ג'ויה מעבדות לקוסמטיקה יצרנית מוצרי הטיפוח לשיער ולגוף הקיימת מעל ל 18 שנה בישראל.
מראות החורף על פי ג'ויה מעבדות לקוסמטיקה
 ג'ויה מעבדות לקוסמטיקה מייצרים את כל המוצרים בארץ. ג'ויה מעבדות לקוסמטיקה עברה השנה למשכנה החדש. המפעל מתפרס על שטח של ארבע דונם, בהשקעה של כ 4 מיליון ש"ח בטכנולוגיות ובציוד. (המפעל והמוצרים ברישוי של משרד הבריאות).
ג'ויה מעבדות לקוסמטיקה מתמחה בייצור מוצרי טיפוח לשיער עם מוצרים איכותיים שפותחו בארץ ומותאמים למים הקשים בישראל ולאקלים הישראלי. הרכבים שצריך לקחת בחשבון בייצור מוצר לישראליות. כל מוצרי השיער של ג'ויה מעבדות לקוסמטיקה אינם מכילים מלח, וטובים לכל סוגי השיער ומומלצים לשיער שעבר טיפולי החלקות, צבע וטיפולים כימיים וכו.
מראות חורף 2018 מביא לנו את הצבעים החמים, צבעי בורדו וחום חוזרים לשיער שלנו. הטרנד של צבעים חזקים ועמוקים זה הדבר הבא בחורף. עם שיער רך ומטופח. כאן נכנסת ג'ויה מעבדות לקוסמטיקה לתמונה עם סדרת Keratin Forte.
סדרת מוצרי Keratin Forte (הסדרה הוורודה) מבוססת על פורמולה ייחודית המועשרת בחלבון קריאטין טהור בריכוז גבוה (קרטין הינו החלבון שממנו עשויה השערה), יחד עם קומפלקס ויטמינים חיוניים לשיקום וחיזוק סיב השיער, תמצית שמן ארגן טהורה וחמאת שיאה המעניקים רכות, לחות ושיקום השיער. יחד עם הזנה אינטנסיבית והגנה מקסימלית מפני רדיקלים חופשיים, נזקי אקלים, קרינת UV ושימוש במייבש ומחליק שיער לטיפול וטיפוח מושלם.

עם סדרת מוצרי סדרת מוצרי Keratin Forte השיער נותר עם רכות, מגע משי, חיוניות, מראה בריא ומלא ברק, אלסטיות, רענן ובעל ניחוח נפלא לאורך זמן. הסדרה יוצרת תוצאות של מעצב שיער בשימוש יום יומי.

הסדרה מכילה: שמפו, מסיכה, ומסיכה אינטנסיבית עם מיקרו קפסולות, קרם לחות, סרום וקרם לחות לתלתלים.
לסדרה גם מוצרים לעיצוב השיער: 'פיקס אנד שיין'  , 'טריפל אקשן גלייז' לעיצוב ויצירת נפח ו repeir forte  מסיכה ללא שטיפה.

ניתן להשיג את מוצרי ג'ויה במספרות ובחנויות נבחרות.

לאתר החברה- http://joya-act.co.il/

טלפון ליצירת קשר: 03-5505757.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה