צעד לי צעד לך עם Stride Rite נעלי הצעד ראשון!

הופ הופ טרללה גדלנו בשנה! 
 הנכדה שלי חגגה שנה והחלה את צעדיה ואני בתור סבתא רוכשת את הנעל הראשונה לצעד הראשון , ובחרתי בסנדל פתוח אורטופדי של Stride Rite  
נעלתי לה את הסנדל הפתוח והיא צועדת על בטוח מסתכלת ובוחנת אותם והחלה לצעוד בהתלהבות אני יודעת שהנעל טובה אכותית מבית טוב מבית קידס
אהבתי את הסגירה של הסנדל יש לו אבזם בכאילו לא שמיש רק ליופי כמו של הגדולים אבל בעצם זה סקו"ץ.

.




הנעליים המוביל בארה"ב Stride Rite המתמחה בנעלי צעד ראשון עכשיו בישראל בקולקציה חדשה לעונת אביב קיץ 2017
Stride Rite הינו מותג מוביל לנעלי ילדים אשר פועל למעלה מ-100 שנים, המותג דוגל בייצור, פיתוח ועיצוב ברמה גבוהה עם דגש עליון על ההיבט ההתפתחותי והבריאותי של פעוטות ברחבי העולם. הנעליים של המותג מעוצבות ואופנתיות ממש בדומה לעולם המבוגרים אך עם זאת הן עומדות  בכל משימה כשהן ננעלות ע"י הפעוטות והן מקלות על ההורים. בעזרת ידע משותף של הורים מנוסים ומעצבי נעליים, stride rite יורדת עד לפרטים הכי קטנים בכדי לייצר את הנעל הכי נכונה עבור הילדים. הנעליים עמידות במים , ניתן לכבס אותן והן מאוד אופנתיות בעיצובן.
הקולקציות העיקריות של המותג:
Soft motion-כאשר פעוטות לומדים ללכת, ועושים את הצעדים הראשונים שלהם, הנעליים צריכות לאפשר להם ביטחון ותמיכה. זו הסיבה שהנעליים בקולקציה זו בנויות כך שהן מעודדות תנועה טבעית. החלק הפנימי רך , הסוליות גמישות  והחלק החיצוני חלק ומעוגל כמו כף הרגל של התינוק.
Made2play- הנעליים בקולקציה זו מחוספסות ובנויות למשחקים בחוץ בהתאמה לילדים ולצרכיהם. קל לנעול אותם, לחלוץ אותם והן עמידות בפני כל מה שהילד יפגוש בשגרת היום יום שלו.      בנוסף, נעליים אלה עשויות מחומרים מיוחדים המאפשרים לכבס ולשטוף אותם בקלות רבה.
ניתן להשיג בכ- 16 חנויות קדס קידס וקדס בייבי בפריסה ארצית ובאתר  www.keds.co.il
טווח מידות: 19-23
טווח מחירים: 229.90-279.90 ₪
אודות לירם:

חברת לירם, בבעלות משה זילברשטיין, הרשת מונה 65 חנויות ברחבי הרשת, נוסדה בשנת 1981 וכיום היא אחת החברות המובילות בתחום אופנת הילדים והתינוקות בישראל. לאורך שנות פעילותה, צברה חברת לירם מוניטין רב וביססה את מעמדה כחברה המפתחת מותגים בתחום אופנת בגדי הילדים והתינוקות, תוך הקפדה על עיצוב אופנתי באיכות הגבוהה ביותר וחדשנות שיווקית. משנת 1981 החלה החברה לשווק בגדי ילדים תחת שם המותג "לירם" והחל משנת 2002 הינה הזכיינית הבלעדית לשיווק המותג הבינלאומי המצליח, Keds Kids בישראל.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה