נשא תינשא את המנשא!

 " כן גבר שלי אתה יכול לעשות עבודות בבית וגם לצאת 

לטייל  עם הבייבי 

שלנו". שמעתי את הבת שלי אומרת לבעלה כשראתה את 

המנשא בייבי ביורן החדש שהבאתי לה.














מהי חלוקת העבודה הרצויה בין בני הזוג בכל מה שקשור למטלות הבית? סקר חדש שנערך באתר TheBabyWebsite בקרב 5,000 זוגות בדק מה לדעתם תפקידו של כל אחד מהם בניהול משק הבית וחיי המשפחה. על פי הסקר, נשים מאמינות כי התפקידים הגבריים בבית, שתויגו כ"משימות כחולות", כוללים בין היתר, פינוי זבל, כיסוח דשא ובירור קולות מוזרים באמצע הלילה, ואילו הגברים מאמינים כי תפקידי הנשים בבית, שתויגו כ"משימות ורודות", כוללים שינון תאריכי ימי הולדת והחלפה של גלילי נייר הטואלט בשירותים.
"נראה שהמגמה הכללית היא שנשים אחראיות לדברים יומיומיים כמו שמירה על ניקיון וסדר בבית, אבל גברים דואגים לכך שדברים בבית יתוקנו", אומרים עורכי הסקר. "בכל מקרה, ניתן לסכם כי שני המינים לא מפחדים ללכלך את הידיים". אז עכשיו גבר שבגברים אתה . יכול לשים עליך מנשא ולעזור בכל העבודות הכחולות והורודות .עכשיו יותר ויותר אבות יוצאים לחופשת לידה . רואים אותם בפארקים. נושאים ילדים ומטיילים איתם . היום יותר גברים מעורבים בכל מה שקשור בחינוך ילדיהם. ובאמת עוזרים בכל הנטל בבית אני מכירה את זה ממש מקרוב בעלי עוזר ותומך מאז שילדינו היו קטנים. ועכשיו אני רואה את זה על שני חתניי. וגם הבן החייל שלי . עוזר ומדיח כלים כשהוא מגיע ממש לא מתפנק. ומשאיר לאימו את הכלים בכיור. כן היום אני מאוד אוהבת את התמונה הזו . שגברים כבר לא מגיעים מהעבודה ישר לכורסא ולטלויזיה. היום כולם שווים.כולם עוזרים.



חברת בייבי ביורן המובילה בעולם למנשאי תינוקות משיקה את קולקציית קיץ 2017  DADSTORIES SPRING COLLECTION הקולקציה במהדורה מיוחדת ומוגבלת, עוצבה בהשראת צבעים מרהיבים לקיץ ורוד, חום מוקה, גווני ג'ינס חדשנים ואלמנטים גרפיים של עלים מעוצבים.   
קמפיין הקולקציה מלווה באבות אמיתיים שהצטלמו עם המנשאים. המנשאים מאז ומעולם עוצבו ויועדו להורים, קולקציה זו מכוונת לאבות מודרניים, אופנתיים ומעורבים.
מנשאי בייבי ביורן בגלל הנוחות, בשביל ההתפתחות- מעניקים להורה חופש ונוחות לערוך פעולות יומיומיות בידיים פנויות ותורמים להתפתחות התינוק באמצעות הענקת ביטחון, קירבה ותמיכה להתפתחות הן פיזיולוגית והן קוגנטיבית.
 
מנשא ה ONE כמו כל מנשאי בייבי ביורן פותח בשיתוף עם רופאי ילדים ואורטופדים מובילים בעולם, מתאים לשימוש מגיל לידה (3.5 ק"ג) ועד גיל 3 (15 ק"ג) ומספק את התמיכה הנכונה לראשו הגדל של הילד, לגב ולירכיים שלו. מאושר לשימוש ע"י המכון הבינ"ל למפרק הירך ונמצא כמספק את התמיכה הנכונה למותן של התינוק, וכמעודד את ההתפתחות התקינה של מפרק הירך.


המנשא מאפשר לשאת את התינוק בארבעה מצבים:
» פנים אל פנים: נשיאה אופטימלית לתינוק בן יומו כשהתינוק ממוקם גבוה על החזה של ההורה וקרוב ללב.
» התינוק פונה פנימה: נשיאה נוחה, בטוחה ונעימה בזכות עיצוב ארגונומי מתקדם.
» התינוק פונה כלפי חוץ: מומלץ מגיל 5 חודשים ומאפשר לתינוק לחקור את העולם.
» נשיאה קלה על גב: מגיל שנה, נשיאה על הגב בצורה עצמאית וקלה.



למנשא ה ONE עיצוב מתכוונן עם רצועות כתף מרופדות וחגורת מותן כדי לאפשר פיזור משקל אופטימלי. המנשא עשוי מכותנה משולבת בסיבי פוליאסטר, שילוב המעניק למנשא רכות וחוזק.
חברת בייביביורן הינה החברה היחידה בעולם למנשאים המשתמשת בחומרי גלם בטוחים בתקן oeko tex 100 שהינו התקן המחמיר ביותר בעולם.

חברת  BabyBjörnהשוודית מספקת מזה 50 שנה מוצרים מעולים בדגש על בטיחות, איכות וסגנון. המשימה היא לפשט את הפעילויות היומיומיות של הורים וילדים ולהפוך את השנים החשובות ביותר בחיי הילד למהנות אף יותר.

קיים במגוון צבעים ודוגמאות, בבד כותנה ובבד אייר נושם.
מחיר: 890 ש"ח

מוצרי בייבי ביורן משווקים ומיוצגים בלעדית בישראל על ידי IBB GROUP, יבואנית בוגבו, בייבי ביורן ובייביזן
ניתן להשיג באולם התצוגה, הנביאים 55 רמה"ש  03-5407999 ואצל המשווקים המורשים ברחבי הארץ

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה