חדש מהאגיס תחתון חיתול!


איך לא חשבו על זה קודם?..........תחתון חיתול, עכשיו גם הסבא וגם האבא יכולים להחליף חיתול , מבלי שאמצא את הנכד שלי עם חיתול הפוך, שהמדבקות מאחור במקום קדימה.  הכי נוח והכי פשוט לא נפתח לא בורחים נוזלים לצדדים. והכי מהיר להחליף חיתול מבלי שהילד בורח באמצע ההחלפה. לא  חייבים להשכיב את התינוק כדי להחליף.
והכי חשוב הנכד שלי בן הכמעט שלוש מתלהב ללכת לשרותים הוא חושב שהוא לובש תחתונים. מוריד לבד הולך לשרותים לא עושה כלום ומחזיר לבד את התחתון מרגיש כמו הגדולים. מחכה את אחותו הקטנה. כל פעם שהיא הולכת לשרותים הוא רודף אחריה ומוריד את התחתון חיטול ומנסה לשבת בשרותים.  הוא נהנה מזה  מרגיש בטוח שהוא כבר גדול. שזו דרך פשוט מקסימהבדרך לגמילה בלי לחץ עליו, שיגמל מהחיתול. פשוט להחליף למשהו נוח.להיות עם טיטול להרגיש בלי.


תחתוני החיתולים Huggies Freedom Dry Pants  בעלי מותנית 360 מעלות רכה וגמישה במיוחד העוטפת את גוף התינוק בהתאמה ומאפשרת לו תחושת נוחות לאורך כל היום. הדור הבא של החיתולים. חיתול העוטף ברכות את התינוק שלך ומעניק לעורו הגנה מתקדמת בזכות טכנולוגיית Quick Dry המאפשרת קליטה מהירה של הנוזלים והרחקתם מגוף התינוק. עם האגיס אפשר להיות בטוחים שהתינוק שלכם תמיד עטוף ומוגן.


  • טכנולוגיית ספיגה Quick Dry – טכנולוגיה חדשנית המאפשרת קליטה מהירה של הנוזלים והרחקתם מגוף התינוק
  • גזרת חיתול ייחודית, דקה יותר, המותאמת לגוף התינוק
  • שכבה רכה במיוחד המסייעת בהגנה על עורו העדין של התינוק
  • מותנית אחורית רכה וגמישה במיוחד להתאמה מיטבית לגוף התינוק
  • סדרת המוצרים מגיעה במספר מארזים שונים בהתאם לדרישת הרשתות
  • מידות 3.4.5.6.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה