נוגה שבת בר המים של חברת ריבר הוא הכוכב שלי בבית!

כשומרת מסורת שמחתי לשמוע על מתקן המים כשר לשבת למים חמים וקרים. ישר הזמנתי  כי נמאס לי כל שבת כשאני לבד עם בעלי למלא טרמוס כי רק אני שותה בשבת שתייה חמה. אבל כשילדי באים לשבת עם החתנים והנכדים. אז אני ממלאת את מיכל המים החמים ואז השיש שלי נראה כך. מתקן תמי 4. מיכל מים חמים. ומלא בקבוקי מיי עדן. כי בעלי לא אוהב את המים של תמי 4.ולא אספר לכם על הדוד שמתמלא אבנית וצריך לשפוך את המים ולהרתיח ולא לשכוח להעביר למיצג שבת. אבל עכשיו עם המתקן הזה חסכה לי את כל הטרחה וההתעסקות עם המים זהו פה לוחצים על כפתור שבת וזהו. חיסכון בלמלא מים וחיסכון בחשמל שלא עוד מתקן על השיש מחובר לחשמל. עכשיו השיש שלי רק מכל מיני מכשירים רק מכשיר אחד ודי. וגם המים טעימים וכשרים לשבת

זה לא עוד בר מים רגיל, זהו בר המים  נגה שבת של חברת ריבר.

 שהולך לשנות את חייהם של שומרי השבת.


כפתור אחד בלבד הופך את המיני בר הרגיל לבר מים קרים וחמים לשימוש בשבת! 
זה הבלאגן שיש לי בשבת על השיש! ועכשיו יש רק כוכב אחד אצלי בבית נוגה שבת

את המוצר המהפכני הזה משווקת חברת 'ריבר' הגדולה ביותר במגזר הדתי והחרדי, את המיני בר שלהם רכשו עשרות אלפים בשנה האחרונה, כאלה שהחליטו להפסיק לדאוג למי-חם הרגיל בערב שבת ולהפוך את חייהם לנוחים יותר ובטוחים יותר.

חברת ריבר, שפיתחה את השיטה הייחודית לשבת ובלחיצת כפתור אחת בר המים הופך לשומר שבת. תוכלו להשתמש במים חמים עד 40 כוסות ומים קרים ללא הגבלה ישירות מהמיני בר, באישור ובהשגחת בד"צ העדה החרדית.

אחד היתרונות הבולטים בהפיכת בר מים למצב שבת היא לחסוך את כאבי הראש של ארגון המיחם הרגיל ויחד עם זאת להפוך את הבית למקום בטוח יותר לילדים, מכיוון שבר המים בטיחותי בניגוד למיחם הרגיל שגרם לכוויות ואסונות. ליחצו על הקישור נוגה שבת כנסו להזמין למה אתם מחכים?.........

תגובות

  1. לי ולחברים שלי יש מתקני ריבר שרכשנו בקייץ האחרון ,
    לא מרוצים בכלל מהמכשיר ,
    אין עם מי לדבר ,אין שרות .
    גרוע ביותר לא מומלץ

    השבמחק
    תשובות
    1. היי, גם לי יש תקלות במכשיר ושמעתי מעוד שסובלים מתקלות. מנסה להבין אם מדובר בפגם במכשיר שחוזר אצל לקוחות נוספים. מה בדיוק הבעייה שנתקלת בה?

      מחק
  2. אני מכים לכל מילת ביקורת על ריבר, מכשיר חדש שמתקלקל 4 פעמים והשירות לקוחות מתחת לכל ביקורת.

    השבמחק
    תשובות
    1. היי, גם לי יש תקלות במכשיר ושמעתי מעוד שסובלים מתקלות. מנסה להבין אם מדובר בפגם במכשיר שחוזר אצל לקוחות נוספים. מה בדיוק הבעייה שנתקלת בה?

      מחק
    2. המכשיר מתקלקל אפילו הטכנאי שמגיע לא מצליח לסדר תקלות חוזרות וגם מנסים לדחוף אותך לשדרג בשיטת מצליח זוועה לא להתקרב

      מחק
  3. מכשיר פגום לא לקנות במיוחד לא מריבר שירות אפס מכרו ונעלמו שוב פעם ראו אוזהרתם "לא לקנות"

    השבמחק
  4. כל פעם מתקלקל. ואין עם מי לדבר. חרא של מכשיר. החה לי שנם תמי 4 בחיים לא התקלקל

    השבמחק
  5. לא ליקנות בחיים !!!!! מדובר בבן הדם גנב שיודע אך לעבוד מי שעדיין רוצה ליקנות שיקח את הכסף ויזרוק לפח אותו הדבר חבל על הכסף הבן הדם גנב !!!!!

    השבמחק
  6. התקלקל לי המכשיר כמה פעמים ואין שירות ואין מענה

    השבמחק
    תשובות
    1. לצערי מדובר בתרגיל עוקץ, הבר התקלקל סמוך לרכישה ואין עם מי לדבר..

      מחק
  7. מדובר בנוכל וגנב יש לי עדין ביטוח והוא לא מבטל ולא מתקן את התקלה רק חוסם את המספר שהתקשרת ממנו

    השבמחק
  8. זהירות ! התקלקל לי המכשיר , והוא טוען שיש רק שנה אחריות , שקניתי נאמר לי 3 שנים , שלח לי טכנאי , אמר לי שהלך הכרטיס (600₪)תוך אבחנה של שניה , 2 שניות והגזמתי, לא וויתר על דמי ביקור 200 שח . חברה פח שירות גרוע!

    השבמחק
    תשובות
    1. מי שצריך יעוץ בתחום אשמח לעזור 0547271280

      מחק
    2. אשמח לעזרה!!! 0586421671

      מחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה