"חלבלובון מציע זמן נייר במקום זמן מסך",

מרכז מהותי משתף פעולה עם חלבלוב ומשיק את חלבלובון יום הולדת, מגזין פעילויות עם ערך מוסף לילדים

לקראת שבוע הספר הישראלי, מהותי, מרכז פעילות חוויתי המאפשר חשיפה לערכים באמצעות משחק תוך הנאה, חבר למייסדות "חלבלוב" העיתונאית טלי הרדבאל והמעצבת הגרפית אירית חוסחאלק ויחד הם יצרו את "חלבלובון יום הולדת" - מגזין פעילויות לילדים ולילדות מגיל 4 ועד 12 המכיל פעילויות, משחקים מהנים וסיפורים ושירים משעשעים בנושא יום הולדת, כולל לוח שנה עם מקום לכתוב תאריכים שצריכים, מקומות לצבוע, לכתוב, לצייר, להרהר ולאהוב. עמודי התוכן של מהותי בתוך חלבלובון יום הולדת כוללים פעילויות של העצמה אישית. לדוגמא, הילדים מתבקשים לכתוב מהם חלומותיהם, מה הם היו רוצים להגשים בשנה הקרובה, יש מקום לכתוב ברכה לעצמי ולבחור חומרי גלם לא שגרתיים לעוגה שלי כמו שמחה, חוויות, נשיקה ופתיחות.

"בדומה למהותי" מציינת אסנת גבעתי, מנהלת מרכז מהותי, "גם חלבלוב עוסק בערך מוסף, התבוננות, עבודה עצמית ומגיש תוכן על זמני – והחיבור היה די טבעי ומאפשר נקודות השקה רבות. יום הולדת הוא יום מעצים ומיוחד, המאפשר התבוננות והעמקה. גם בימי ההולדת שאנו עורכים במרכז מהותי וגם בחלבלובון היה לנו חשוב לאפשר לילדים החוגגים להתבונן, לבחון את השנה שעברה, לאחל איחולים לשנה הבאה ולהתמקד בחלומות ושאיפות. "


"חלבלובון מציע זמן נייר במקום זמן מסך", מוסיפה טלי הרדבאל, "במגזין יום ההולדת הילדים ימצאו עולם שלם של תוכן איכותי המונגש עם איורים מקסימים בפשטותם. יש משהו בנייר שמחזיר לתום של פעם, לפני עידן הסמארטפונים, לריח ולחיבור לכאן ועכשיו."

ניתן להזמין את החלבלובון אונליין: https://www.halavluv.com/ או לקנות בחנויות ברחבי הארץ לפי הרשימה שבאתר. מחיר: 25 ש"ח


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה