פרפקט של פרקט!



בעבר היה הפרקט נחלתו הבלעדית של העשירון העליון, אבל מהפכת הלמינציה הנגישה את החיפוי הביתי. השנה תוכלו גם אתם להתקין לעצמכם פרקט מקיר לקיר ולבחור מתוך 18 דגמים ייחודיים שמחכים לכם ברשת הום סנטר.
עם התקנה פשוטה בלחיצה קלה וללא שימוש בדבק

המהפכה הביתית כבר פה רשת הום סנטר מציעה לכם להתחדש עם קולקציית הפרקט החדשה של הרשת, הכוללת 18 דגמים וצבעים דמויי עץ ואבן. כך תוכלו למצוא בסניפים פרקט עם פאזה או ללא פאזה, בהתקנה עצמאית, המאופיין בניקוי פשוט ועמידות מעולה.
פרקט הלמינציה אינו נשרט, לא סופג לתוכו כתמים ולכן נתפס כאטרקטיבי גם לאזורים עם תנועה גדולה ואפילו לחדרי הילדים.
לרגל עונת השיפוצים קיץ 2017: פרקטי, יעיל, קל להתקנה עצמית ובמחיר אטרקטיבי של החל מ- 39.90 למ"ר  - הפרקט החדש ברשת הום סנטר
 
הפרקט החדש של הום סנטר מגיע אלינו בייבוא מיוחד - מהמותגים האירופאים המובילים KAINDL ו- KRONO , המתמחים בפרקט למינציה. מותג Kaindl האוסטרי פועל בעולם מעל 120 שנה ו-Krono הגרמני, פועל מעל מאה שנה. מפעל הייצור של החברה נחשב לאחד מהגדולים ומהמשוכללים בעולם, כששטחו שווה לחמישים מגרשי כדורגל. במפעל מתבצעות גם סדרות מבחנים קפדניים להבטחת איכות מושלמת ובחינת עמידות של הפרקטים ללכלוך וחיכוך. מדובר על איכות פרקט ללא פשרות, העומדת בתקני האיכות הבינלאומיים ומלווה באחריות נרחבת.

פרקט למינציה עשוי מחומר סינתטי הדומה בתכונותיו לעץ וכולל שבבי עץ שעברו תהליך של גריסה והדבקה מחדש. פרקט למינציה עשוי מ-4 שכבות סה"כ, כולל שכבת בסיס אטומה למים, שכבת ליבה מלוח עץ דחוס H.D.F, שכבת עיצוב דקורטיבית ושכבת הגנה עליונה שקופה, המיוצרת מתאי שרף בכדי להגן מפני בלאי ושחיקה.  זו הסיבה שהפתרון הקליל יוצר תחושה כל כך דומה לעץ ובזכות העיבוד שהוא עובר, גם ניתן להשגה בכל סוגי הגוונים והצבעים.
חשוב להתאים את סוג הפרקט לסוג השימוש, לפי רמות העמידות בפני שחיקה, עוביים שונים, עמידות ללחות ולטיב החיבורים בין הלוחות. למי שבוחר בפתרון הנפלא לחיפוי הבית או המשרד מומלץ לבחור בפרקט בעל רמת שחיקה של בין 900-2000IP (עובי ממוצע של 8 מ"מ ודרגת שחיקה AC4) ולשימושים מסחריים, בהם תנועה מרובה יותר, מומלץ לבחור בין 2000-6000IP (למינציה ניתן להשגה בעוביים שבין 12-6 מ"מ).

מחיר הפרקט החדש מבית הום סנטר הנו אטרקטיבי החל מ-  39.90 למ"ר
רשת הום סנטר \\ מה השאלה?

45 סניפים באתרים מסחריים, קניונים ושטחי מסחר ברחבי הארץ


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה