אתר HOME-PRINT.CO.IL של הום סנטר!

הום סנטר פותחת בפניכם עולם שלם של אפשרויות לעיצוב אישי בעזרת טפטים וחיפויים לקירות 






רשת הום סנטר, רשת עשה זאת בעצמך הגדולה והמובילה בישראל, משיקה שירות חדש וחדשני בתחום עיצוב הבית ומציעה לצרכן להיכנס לאתר ההדפסות WALL ART
ושם למצוא את כל הפתרונות לחיפוי ועיצוב הקירות בחללי הבית או המשרד.
הרשת מציעה אין ספור אפשרויות לחיפוי הקירות באמצעות מדבקות טפט/ טפטים  ותמונות קנבס בהדפסה אישית, המהווים הגשמת חלום דיגיטלית עיצובית: ללא עזרה של איש מקצוע, משלוח עד הבית ובמחירים זולים בצורה משמעותית.



"אצלנו כל אחד יכול להיות המעצב האישי של הבית", מדווחים מנהלי הום סנטר. מהיום כל אחד יכול באמצעות אתר החברה לעשות רכישה און ליין , של מדבקות טפט לפי הזמנה אישית , תמונות קנבס בכל גודל רצוי , מתוך מגוון רחב של מאגר תמונות ללא תשלום ושלל דוגמאות והדמיות של איך הם ייראו בחדרי הבית .

אתר HOME-PRINT.CO.IL של הום סנטר מציע ללקוח לבחור דוגמאות מתוך מאגר קיים של עשרות תמונות/ויזואלים בסגנונות שונים ביניהם : הסגנון האורבני, הקלאסי, המודרני, שחור-לבן, גיאומטרי, ערים בעולם,  טבע וכן מגוון גדול של תמונות לחדרי הילדים. בנוסף מציע האתר את האפשרות  לטעון תמונה אישית ,שחביבה עליכם במיוחד ולהפוך אותה לתמונת קיר על גבי קנבס.

השרות החדש של הום סנטר מציג אפשרות מתקדמת של צפייה בהדמיה, רגע לפני הדפסת הטפט על גבי קיר , באותה הפרופורציה שבין הטפט ביחס לגודל הקיר, או הדמיה של תמונות הקנבס על גבי קיר הסלון, חדר השינה, חדרי הילדים וחללים נוספים ברחבי הבית.  
לאחר סיום הבחירה ועיצוב מדבקת הטפט או תמונת הקנבס באופן אישי, ניתן לבצע הזמנה (החיוב מתבצע  טלפונית)
וניתן יהיה לאסוף אותם בסניפי הום סנטר בבני ברק או ראשון לציון או לבקש שישלחו ישירות לבית הלקוח.

ומה בנוגע למחירים ?
הנהלת רשת הום סנטר מתחייבת על מחירים זולים בצורה משמעותית , על מגוון הפתרונות לעיצוב הקיר בבית , כך לדוגמא מגוון טפטים החל מ- 22 ₪ למ"ר בלבד בגליל של 5 מ"ר . מגוון מדבקות טפט החל מ- 41 ₪ למ"ר  הדפסה על קנבס במגוון גדלים ומסגרות הן של תמונה אישית לבחירה והן מתמונות המאגר: החל ממחיר 60 ₪ להדפסה בגודל 20*30 עד 279 ₪ עבור הדפסה בגודל 100*100 . בנוסף הדפסה על קנבס (ללא מסגרת) / הדפסה על טפט 88 ₪ למ"ר . הדפסה על מדבקות ויניל 60 ₪ למ"ר וכן הדפסה על שמשונית 50 ₪ למ"ר.

את פתרונות הדפסת הטפט  / מדבקות טפט/ תמונות קנבס בעיצוב אישי ניתן להזמין באמצעות אתר ההדפסות
WALL ART ולקבל משלוח ישירות עד הבית או לקבל את ההדפסה בסניפי בני ברק , רעננה וראשון לציון

רשת הום סנטר \\ מה השאלה?
45 סניפים באתרים מסחריים, קניונים ושטחי מסחר ברחבי הארץ
פרטים נוספים במוקד הטלפוני (שיחת חינם) : 1-700-70-77-88
חפשו אותנו ב-  או באתר: www.homecenter.co.il

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה