לונדע - מוזיאון הילדים של באר שבע ע"ש ג'ק, ג'וזף ומורטון מנדל

מבאר שבע תצא הבשורה
בקרוב ייפתח לונדע - מוזיאון הילדים של באר שבע ע"ש ג'ק, ג'וזף ומורטון מנדל מוזיאון אינטראקטיבי לכל המשפחה, לחוויה רב-גילאית




חובה לגעת: בימים אלה נפתח בבאר-שבע לונדע - מוזיאון הילדים של באר שבע ע"ש ג'ק, ג'וזף ומורטון מנדל, מוזיאון חדשני בקונספט ייחודי, שמעודד למידה חווייתית באמצעות משחקים מקוריים ואינטראקטיביים, התנסות וחישה. לונדע- מוזיאון הילדים של באר שבע מספק מרחב עצום של חוויות פיזיות, רגשיות וחינוכיות, לשם מיצוי מלוא פוטנציאל הלימוד החווייתי של הילדים, ממקום של סקרנות טבעית, כייף והנאה, ומבטיח שעות של בילוי משפחתי. זהו המוזיאון הראשון בארץ, בו המתחמים הם רב-גילאיים ותוכננו במטרה לספק עניין משותף למשפחות שלמות יחד, על מנעד הגילאים הרחב של ילדיהן.
הצבעוניות של המקום מהממת ומסקרנת, שמחה ואנרגטית, והמבקרים בו נכנסים לעולם אחר, עולם הילדים. על פני 3 קומות גדולות, בשטח כולל של 4,000 מ"ר, פזורים שמונה מרחבי ידע בהם למעלה מ-50 מייצגים ומתקנים שונים ומפתיעים, וכוללים משחקי חוץ ופנים. כל חלק בלונדע- מוזיאון הילדים של באר שבע, עוסק בפן אחר של העולם הסובב אותנו, ומאפשר לילדים לחוות את המציאות על רבדיה השונים, ולגלות את עצמם ואת מקומם במרחב האישי, המשפחתי, הציבורי והחברתי, בו הם נמצאים, כפרטים וכחלק מקבוצה. בנוסף יש במקום שני שטחי חוץ מושקעים המשלימים את החוויה.
בדרך של חישה, חוויה ומשחק, הילדים נחשפים לאלמנטים משמעותיים הקרובים לעולמם האישי ומתרגלים נושאים חשובים דוגמת ניהול משאבי זמן, כסף ומזון, חווים סיטואציות של תקשורת בינאישית, הבעה עצמית וביטוי רגשי – כלפי עצמנו פנימה וכלפי אחרים, נחשפים לקיומן של תרבויות ושפות שונות, ומתנסים בהן, פוגשים את עולם התרבות והאמנות, את מערכת השמש והתכונות הייחודיות של כדור הארץ, מוציאים מרץ במתקנים מתוחכמים ועוד.
את המרכז ותכניו יזמה, אצרה ופיתחה חברת Playplus, בראשותן של תמר הדר ואפרת אדיב, עבור עיריית באר שבע. המוזיאון נקרא על שם שלושת האחים: ג'ק, ג'וזף, ומורטון מנדל, אשר תרמו 5 מליון דולר להקמתו.

לונדע – מוזיאון הילדים של באר שבע ע"ש ג'ק, ג'וזף ומורטון מנדל
רחוב דוד הראובני 25, באר שבע
ימים א’-ה': 09:00-13:00, 16:00-19:00. יום שבת: 9:00-17:30
מחיר כניסה: 55 ₪, 40 ₪ לתושב באר שבע, 35 ₪ לגמלאים. התשלום מגיל חצי שנה ומעלה

מומלץ להזמין מקומות מראש דרך אתר האינטרנט www.lunada.co.il, 08-6226926

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה