גשם של מבצעים!

רוזנפלד (Rosenfeld) הוא שם משפחה שמקורו בגרמנית ומשמעו שדה ורדים. והאמת שנכנסתי לסניף היחד שנמצא בפתח תקווה הרגשתי כמו בשדה ורדים. החורף עוד רגע כאן וזה הזמן להצטייד במכשירי חימום לחורף ליחצו על הלינק ותראו את הדגמים של מכשירי החימום לחדרים לאמבטיה ולכל פינה בבית
שתחפצו.הכל לבית כל מה שאתם מחפשים תמצאו תחת קורת גג אחת . עם שרות לקוחות ברמה גבוהה.


חורף חם במתחם העיצוב לבית "רוזנפלד"


מתחם העיצוב רוזנפלד נערך לקראת החורף  בכל הקטגוריות לבית, לגינה ולחצר והכל במגוון מוצרים ובמחירים שווים לכל נפש.

קטגוריית הטקסטיל
מגוון שמיכות פליז וכירבוליות נעימות ומחממות, שמיכות פלנל מעוצבות, סט פיג'מות לנשים ולילדים עשויות פליז  שמיכות פוך טבעי 50 אחוז פלומה,50 אחוז נוצות  ליחיד ולזוג, שמיכות פוך סינטטי הולופייבר ומצעים מפנקים ונעימים לילדים עם הדפסים שכל ילד יאהב לישון איתם.

מוצרי חשמל ייעודיים לחורף

תאורות חירום- ניתן להשיג  תאורת חירום נטענת קבועה או ניידת , המעניקה זמן תאורה של 8 שעות במחיר 79.90 ש ותאורת חירום  עם 30 נוריות לד, רבות עוצמה המעניקה זמן תאורה של עד 24 שעות במחיר 129.90 ש.


קטגוריית מוצרי החימום  - שלל תנורי חימום כולל מפזרי חום 2000W,תנורי אינפרא  1800W,רדיאטור 11 צלעות, תנורי נפט ועוד .
מחירים החל מ-110 ש ועד 599.90 ש

קטגוריית כלי הבית –
תרמוסים ססגוניים ומעוצבים ,2 שכבות שומרים על קור וחום עם סגירה הרמטית למניעת דליפות , כוסות תרמיות עשויות נירוסטה  עם פתח ניקוי עליון רחב להקלה על ניקוי , קומקומי צילינדר מזכוכית , קנקני תה  של 550 מ"ל עם זכוכית חסינת חום, מאגים למרק בגדלים שונים , בסגנון רטרו במגוון צבעים עשויים פורצלן .

מתחם העיצוב רוזנפלד נמצא ברחוב הרב פינטו מסעוד אשר 20 סגולה, פתח תקווה.
ניתן להזמין דרך אתר האינטרנט של החברה  

www.rozenfeld.co.il


מתחם רוזנפלד הוא מרכז ענק לעיצוב, בניה ושיפור הבית. 5000 מ"ר המציעים מגוון אינסופי של מוצרים – לכל מי שרוצה להפוך את הבית שלו למקום יפה ונעים יותר וגם - לאנשי מקצוע ולעסקים. 
כל צרכי עיצוב הבית, כלי עבודה מקצועיים, אביזרים לרכב, מוצרי חשמל, רהיטים, תאורה לבית, פרזול, מוצרי אמבטיה, כלי בית, מצעים, ה-כ-ל. 
במתחם רוזנפלד המעוצב והמרווח, מחכה לך עכשיו חוויית קניה שלא הכרת – עשרות אנשי שירות מקצועיים, תצוגות נוחות, חידושים ורעיונות מפתיעים.
אנחנו כאן, בשבילך - מחוייבים למצוא עבורך את המוצרים המתאימים לך בדיוק, לייעץ, לעזור ולאפשר לך ליהנות מהמחירים ההוגנים ביותר ומשירות ללא פשרות.

 רחוב הרב פינטו 20, צומת סגולה, פתח תקווה

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה