היד שמנענעת את העריסה!

אם את אימא לתינוק עד גיל 18 חודשים,
אז יש לי שאלה חשובה אליך...
באיזה שעה את מרדימה את התינוק שלך?
7 בערב... 8 בערב...
או שאולי מנסה להרדים אותו כל שעתיים בערך? או שאת מנדנדת אותו  כל רגע עד להרדמות מלאה. ושוב מתעורר ושוב את מנענעת אותו. אז היום נלמד את שלושת השלבים . להרדמות מלאה הלילה אנחנו נישן שינה רגועה , בלי הפרעות בלי התעוררויות מיותרות. בואו ותשמעו איך מרדימים את התינוק.כשביתי  הבכורה הייתה תינוקת מאוד בכיינית והיה לי קשה להרדים אותה בלילה. גם אני עשיתי את הטעות הזו גם אני לא הפסקתי לנענע את העגלה ואחר כך את הלול ,חשבתי שככה נרדמים תינוקות. הייתי אמא צעירה  ואני מדברת על לפני 30 שנה לא היה אינטרנט וגוגל ופורומים ותמיכה  לא היה את מי לשאול. ובמי להעזר היום יש  ואני שמחה לעזור לאחרים מניסיוני האישי.

ואיך זה מסתדר עבורך?
האם הוא נרדם בקלות תוך כמה דקות,
או שזה נגמר כל פעם בבכי, עצבים וצרחות…
במחשבה שנובעת הרבה פעמים מחוסר אונים,
שתינוקות נרדמים בבכי וככה זה החיים?

טעות נפוצה שהרבה משפחות עושות בהרדמת
התינוק היא לנסות להרדים את התינוק לפי
"שעון המבוגרים" או כשהם חושבים שעכשי
 זה הזמן שבו התינוק צריך לישון...
ובגלל זה הם נלחמים עם הרדמת התינוק עד ייאוש!

האמת היא שונה. תינוקות נולדים עם מנגנון פיזיולוגי
פנימי שהוא מחליט מתי התינוק מוכן לישון ומתי לא.
המנגנון הזה עובד  ויעבוד אם תשמרו על שלושת השלבים 
שלב ראשון
מקלחת חמה  עם מים בטמפרטורה שנעימה לתינוק

שלב שני מריחת התינוק בקרם  של גונסון  ולעשות לו עיסוי  הכייף שבזה כמו לנו המבוגרים  מרגיע את גוף ומביא לתחושה של רוגע ובכך גם ירדים את התינוק
שלב שלישי 
החשכת החדר לשים  מוזיקה רגועה  אפשר גם רעש לבן מין מנגינה שחוזרת על עצמה.שמכניסה את התינוק לשעת השינה.



בשבועות הראשונים עסו את התינוק בתנועות איטיות וחיוביות, מבלי להתמקד זמן ממושך באזור אחד. חלק מהילודים יעדיפו ליטופים עדינים בגב מעל לבגדים.

הנחת הידיים אם תינוקכם מסכים לעיסוי, התחילו בהנחת היד על גופו, ללא תנועה. שיטה זו משמשת לפני עיסוי של כל חלק בגוף. זוהי דרך מצוינת להעניק לתינוקכם תחושת ביטחון והנאה ממגע.

עיסוי רגליים הקפידו לשים כמות תחליב מספיקה על ידיכם לפני שאתם מתחילים בעיסוי. בילודים כדאי להתחיל עיסוי ברגליים, כי זהו אזור בגוף שהמגע בו מתקבל על ידם בקלות יחסית. ליטופים בכיוון מטה מרגיעים יותר.

רגליים – תנועות חליבה ביד אחת איחזו בעדינות בקרסולו של תינוקכם. הניחו את ידכם השנייה בחלק העליון של ירכו תוך שאתם עוטפים את הירך בידכם, ואז החליקו אותה לכיוון הקרסול. חזרו על תנועה זו באופן נחוש וקצבי, כשאתם מחליפים את הידיים – בכל פעם יד אחרת בקרסול והשנייה יורדת מטה.

עיסוי כפות רגליים רוב התינוקות אוהבים עיסוי של כפות רגליהם. שימו לב לתגובות של תינוקכם במקרה שהוא רגיש למגע זה. עיסוי קצר של כפות הרגליים יכול להשפיע לטובה על הגוף כולו. בעדינות לחצו וגלגלו כל אחת מאצבעות הרגליים שלו בין האגודל והאצבע שלכם. לטפו באמצעות האגודל שלכם את גב כף הרגל מהאצבעות לכיוון הקרסול, לסירוגין, בכל פעם באגודל אחר. חזרו על התנועה מספר פעמים.

עיסוי בטן לאחר החלמת חבל הטבור של התינוק, עיסוי עדין של הבטן עשוי להקל על פעולות העיכול שלו ועל בעיות אחרות בבטן. התחילו בהנחת ידכם על בטנו של תינוקכם במגע בטוח ומרגיע. אם תינוקכם שמח למגע, עסו את בטנו בתנועות חתירה עדינות, כשיד אחת עוקבת אחר השנייה.

עיסוי גב מגע עור בעור יכול לחזק את תחושת הקשר בין התינוק, אימו ואביו. עסו את גבו של תינוקכם כשאתם מחזיקים אותו קרוב לחזה שלכם, התחילו בצווארו ורדו למטה בתנועות ליטוף

ג'ונסונס® מציעים מבחר שמנים ותחליבים המתאימים לשגרת העיסוי ומעניקים לעורו של התינוק את הלחות לה העור זקוק. בין המוצרים:


תחליב לחות ג'ונסונס® בייבי
מזין את עורו של תינוקך למשך 24 שעות. מוצר מס' 1 לפי בחירת בתי החולים בארה"ב. בעל ניחוח קלאסי רענן.  עדינות מוכחת מדעית™ הנוסחה עדינה ומתאימה לעורו העדין של התינוק, היפואלרגני וללא פרבנים.
מחיר מומלץ לצרכן:  24.20 ₪ (300 מ"ל), 33.30 ₪ (500 מ"ל)



תחליב לפני השינה™ ג'ונסונס®  מכיל את תמצית NaturalCalm™ - תערובת מיוחדת של ניחוחות עדינים הרשומה כפטנט. בעל נוסחה עדינה ומתאימה לעורו העדין של התינוק, הוכח מחקרית שמשאיר את עור תינוקך רך וחלק למגע כל הלילה, ונבדק דרמטולוגית.

מחיר מומלץ לצרכן:  24.20 ₪ (300 מ"ל)

וזה  מה שיביא ויאפשר לתינוק שלך 
להירדם בקלות וללא בכי,  ולישון שינה רציפה יותר לאורך הלילה. הלילה תלכי לישון הלילה לא קמים. לילה טוב.







תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה