בליסימו של עוף!

בליסימו של עוף

  איך אתם מטבלים את העוף בתנור? אני אוהבת רטבים מוכנים  תסתכלו במדף של המקרר שלי ותבינו   אני מהמתעצלים אוהבת לבשל  אוכל  מהיר הכנה לא אוהבת להתעסק במטבח. אוהבת להכין וכמה שיותר מהר שתהיה ארוחה מוכנה לאכילה. אז איזה כייף שיד מורדכי חשבו על עצלניות מטבח שכמוני ובציק צאק יש ארוחה מוכנה 
.אז מה צריך כדי להכין עוף כמו של מאסטר שף פשוט לוקחים  רוטב שופכים ישרות על העוף. ומכניסים ישר לתנור מבלי ללכלך כלים ומבלי לריב מי מדיח כלים. בלי לערבב תבלינים .השילוב ייחודי של דבש יד מרדכי, חומץ בלסמי יד מרדכי ובצל.  תענוג אמיתי . התנסתי בעבר עם רוטב שזיף רימון וילדיי ליקקו את הידיים מרוב שזה טעים. גם ללא צבעי מאכל, ללא חומרים משמרים ומכיל חומרי גלם משובחים. יד מורדכי זה לא רק דבש  גם רטבים טעימים שמשדרגים כל ארוחה. ועכשיו שמחתי לגלות עוד רטבים מבית יד מורדכי  הרוטב משמש לצלייה, מרינדה ותיבול עוף, בשר וירקות. מומלץ להעשרת טעם של תבשילים. 
רוטב דבש בלסמי בצל משדרג בקלות כל ארוחה, חוסך זמן במטבח ומספק פתרון נהדר לתיבול והעשרת האוכל.
גודל: 280 מ"ל. כשר פרווה, כשרות מהודרת – בעל"ז מחזיקי הדת. המוצר זכה במוצר השנה.



סדרת הרטבים לבישול של יד מרדכי כוללת  מגוון ייחודי של טעמים: מנגו- קארי, שזיף-רימון, טריאקי-רימון, צ'ילי שום מתוק ודבש-בלסמי – בצל. סדרת הרטבים זכתה בפרס מוצר השנה בקטגוריית רטבים לבישול והם ללא צבעי מאכל, ללא חומרים משמרים ואיכותיים אודות לשימוש בחומרי גלם משובחים. הרטבים מכילים שילובים ייחודים של פירות וירקות ומספקים פתרון נהדר לתיבול והעשרת האוכל באופן טבעי.
טיפ תקנו את הרטבים הללו כשאתם נמצאים  בעבודה תשרו את העוף יום לפני . ותנו למתבגרים שבבית רק להכניס לתנור ויש ארוחה טעימה שילדכם ישמחו לאכול ולהכין לבד בתאבון.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה