"תאגד"





 אמש נערכה בוילה דלאל הקרנה מיוחדת ופרטית של פרק 25 של "תאגד" בנוכחות כוכבי הסדרה וחברי להקת "התקווה 6" (אשר משתתפים בפרק).
השחקנים אשר נכחו באירוע: דניאל גל (רותם), שירה נאור (ליה), קובי פרג' (הרס"ר), אור אדרי (בן לולו), דין מורישניקוב (פולצ'ק), אינה בקלמן, אורן פפיסמדוב (טטרו), יניב ז'נבה (דקל), עלא דקא (חושחש), ארתור גירופנס (מקרר), הגר טישמן (הטבחית), שראל פיטרמן (הרופא של הגדוד) וכן סולן להקת התקווה שש שהגיע יחד עם בת זוגו.
באירוע נכחו גם בכירי yes ובראשם המנכ"ל רון אילון ומפיק הסדרה עוז וידל ומנכלית אולפני הרצליה אפרת דרור.
תאג"ד משודרת בכל ערב (א-ה) בשעה 20:30 בyesaction ובyesvod

אני מאוהבת באותם נערים ונערות שמשחקים את הקבוצה של החיילים . כייף לראות מאחורי הקלעים בבסיסים. מה קורה עם החיילים שרואים דברים ולא יכולים לתקן או להתריע? מה ואיך מתגבשות קבוצות. ממש הצצה לעולם הצבא.הבן שלי השתחרר מצהל. ועכשיו אני רואה את הסדרה ואני רואה את הבן שלי שם . מה עובר על החיילים. למרות שזה לא ממש מה שקורה במציאות אבל יתכנו דברים.ממליצה בחום.

















תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה