רוצים לטוס לאיטליה כנסו!

 אין צורך להגיע לאיטליה כדי להינות מפסטה איטלקית. את הפסטה  ומוצרים נוספים במחירים אטרקטביים תמצאו ברשת טיב טעם 
 יש משפט חכם שאומר "אם מוחמד לא יבוא אל ההריבוא ההר אל מוחמד אז פה נגיד אם לא תוכלו להגיע לאטלייה  אז אטליה היגיע אליכם הביתה 

רשת טיב טעם חוגגת את חודש איטליה
במהלך חודש נובמבר תחת  הסלוגן:
"כשחומרי הגלם טובים, לא צריך להתאמץ כדי להכין ארוחה טובה"

החגיגה האיטלקית ברשת תתקיים בשיתוף עם ישרקו (חברה אחות) אשר מייבאת מגוון רחב של מוצרי מזון איכותיים וייחודיים הישר מאיטליה

טיב טעם תעניק  חוויה ייחודית המשלבת מבצעים אטרקטיביים על מוצרי המזון תוצרת איטליה, הגרלות טיסה לאיטליה, טעימות של מאכלים ויינות איטלקיים בסניפים, תציע מתכונים של מנות נבחרות ועוד.


רשת הסופרמרקטים  'טיב טעם' ממשיכה במסורת "חודש מדינה" מהעולם. ותחגוג במהלך חודש  נובמבר 2016 מה – 31.10 עד 28.11  ב- 37 סניפיה ברחבי הארץ את חודש איטליה,  תחת הכותרת: "כשחומרי הגלם טובים, לא צריך להתאמץ כדי להכין ארוחה טובה", שיתמקד בעולם הקולינריה האיטלקי על כל טעמיו וסוגיו. עלות ההשקעה של הרשת בפעילות חודש איטליה נאמדת בכ- 1 מיליון ₪.

 
במסגרת חגיגות חודש איטליה בסניפי רשת טיב טעם, תייבא ותשווק הרשת באמצעות חברת האחות "ישרקו" מגוון רחב של מוצרים בלעדיים מאיטליה בקטגוריות מגוונות: פסטות, גבינות, יינות ואלכוהול,
שמני זית, רטבים, ריבות, נקניקים, ממרחים, מתוקים ועוד. חברת ישרקו מייבאת ומשווקת בישראל במהלך השנה למעלה מ- 3,000 מוצרי מזון מהעולם.

 הרשת תציע במהלך החודש מגוון רחב של מבצעים על מוצרים איטלקיים לחברי מועדון, לדוגמא: רוטב פסטה מגוון טעמים של המותג גראפלו 1+1 מתנה, מגוון פסטות קפואות של המותג סורג'יטל קנה 1 השני ב- 50% הנחה, שמן זית של המותג  צ'יריו 750מ"ל ב- 28.90 ₪ במקום 34.90 ₪ , חומץ יין אדום/לבן של המותג צ'יריו 9.90 שח בלבד,  סלמי טוסקנה/מילאנו במשקל של מעדני מזרע רק 9.99 שח ל- 100 גרם, מגוון פסטות של המותג גראפלו 500 גרם קנה 2 יחי' + 1 מתנה, מורטדלה איטלקית של מעדני מזרע 100 גרם המחיר 3.99₪ ל- 100 גרם, גבינת פרמז'נו רג'אנו במשקל 12.59 שח ל- 100 גרם, גבינת טלג'יו במשקל המחיר 13.59 ₪ ל- 100 גרם, יין קיאנטי קלאסיקו 750 מ"ל המחיר 59.90 ₪ ועוד...

כמו כן תערוך הרשת הגרלה של 15 טיסות לאיטליה, טעימות של מאכלים איטלקיים, יינות, מתכונים נבחרים ועוד.מפנטזים על פסטה טרייה בפיאצה דל פופולו ברומא? טיב טעם מטיסה אתכם לאיטליה 
✔קנו ב-99 ₪ ומעלה ממוצרי חנויות הרשת
✔ קבלו שובר השתתפות בהגרלה
✔ הקליקו כאן: http://hagrala.tivtaam.co.il/ ומלאו את הפרטים שלכם
ואולי תזכו לטעום מהמטבח המשובח בעולם!
*לשאלות פנו אלינו בתגובות או בפרטי. * הפעילות מסתיימת ב-28.11.16 *בכפוף לתקנון> http://bit.ly/2fQ1NrI

עדי כהן מנכ"ל קבוצת טיב טעם: כרשת קולינארית, הדואגת לגוון ולחדש לצרכניה כל העת – מציעה טיב טעם כל השנה מגוון עצום מהמטבח האיטלקי באמצעות בשיתוף עם חברת הייבוא והשיווק ישרקו, המייבאת את מיטב המותגים האיטלקיים הנבחרים בקפידה. כיום ניתן למצוא בסניפי טיב טעם מגוון רחב ואיכותי של מותגים איטלקיים, הן חומרי גלם והן מנות מוכנות המשביחים ומשדרגים כל ארוחה.

לדבריו: "רשת טיב טעם תעניק במהלך חודש נובמבר הנאה צרופה באווירה איטלקית, כגון: טעימות של מתכונים איטלקיים,  מוזיקה איטלקית שתתנגן ברקע, קישוט הסניפים באווירה תואמת ועוד".

המותגים האיטלקיים המובילים: שמני זית מבית המותג CIRIO, פסטות של המותג GAROFALO , פסטות טריות קפואות במגוון רחב של  מילויים מבית SURGITAL , גבינות פרמז'ן ופקורינו של COLLA , גורגונזולה, טאלג'יו וקשקבל ופקורינו של המותג CIRESA , חומצי בלסמי איכותי של המותג DUE VITTORIE, ירקות בצנצנות של המותג TERRACAUDE: ארטישוקים, עגבניות מיובשות, צלפים, בצלים, מגוון עוגיות מובחרות מבית SAPORI , קמח ייחודי לפיצות של המותג מולינו ועוד. בתחום היין והאלכוהול SARATORY, RICASOLI, BOTEGA, CORONA, ROCCA DELLE MACIE ועוד.

בנוסף, ניתן למצוא בטיב טעם גם מגוון רחב של נקניקים ופסטרמות של המותג מזרע המיוצרים בקו האיטלקי על פי מיטב המסורת והמתכונים האיטלקיים, בינהם הקלאסיקות: סרוולט איטלקי, סלמי טוסקנה, קרפצ'יו, ברזאולה, פפרוני עגל,מגוון מורטודלות, פרושוטו ועוד.

עוד ציין עדי: הציבור הישראלי אוהב אוכל איטלקי כיוון, שאוכל איטלקי מתאים לחיך הישראלי והינו אוכל שמתאים למנטאליות ולקצב הישראלי המהיר. העובדה שמדובר במנות קלות יחסית להכנה שלא דורשות שעות מרובות. ואנו כרשת מזון מובילה בתחום הקולינארי, דואגים להביא את מיטב מוצרי המזון האיטלקיים מבחר טעמים  חדשים וייחודיים, חווית קנייה באווירה של חו"ל. במטרה לשמור על מובילות קולינרית, חדשנות וחווית קנייה".

הרוח האיטלקית היא חצופה, עצמאית, בועטת לעיתים אך תמיד חייכנית. בכל מה שקשור באוכל, היא בוחרת בחומרי הגלם המתאימים ביותר לאופי המקומי שלה. בחודש נובמבר – חודש איטליה בטיב טעם – יוכלו לקוחות הרשת לחוות את הרוח הזאת במיטבה, עם מגוון חומרי הגלם והמוצרים האיטלקיים העצום שיש לרשת טיב טעם להציע".

המטבח האיטלקי הוא אחד מהמטבחים הפופולארים ביותר בבישול העולמי, ומתכונים לאוכל איטלקי מבוקשים מאוד בכל העולם.זהו מטבח מגוון ורב טעמים, המתבסס על מסורות עתיקות של עמים שחיו באיטליה לאורך ההיסטוריה, מחולק לפי אזורים ומושפע במרכיביו מעונות השנה, האקלים והטעם המקומיבבישול האיטלקי ניתן למצוא עקבות של מטבח ערבי, ים תיכוני, יווני, טורקי, אירופאי (סלאבי נורמנדי) ואפילו בישול עברי עתיק בחלקים שונים של איטליה, ניתן לפגוש מתכונים מאכלים איטלקיים אופייניים לאזור כמו אוכל טוסקני, נפוליטני, וונציאני, תיבול ייחודי לפרובנס, לסיציליה ועוד












המתכונים המובילים במטבח האיטלקי הם כמובן מתכוני פסטות, פיצות , מאפים, גלידות ייחודיות, שילוב יינות איטלקיים וכמובן גבינות איטלקיות משובחות כמו פרמזן ומוצרלה.

לרגל חודש איטליה תקיים רשת טיב טעם שת"פ עם חברת הנסיעות דיזנהאוז - הגרלה של 15 טיסות יחיד לאיטליה! לחברי מועדון ומצטרפים חדשים. מועד ההגרלה יתקיים בין ה 3/11 עד 28/11. זכאים להשתתף חברי מועדון ומצטרפים חדשים שיבצעו קניה מעל 99 ₪ .בכל קניה נוספת מקבלים ניתן להירשם שוב להגרלה ולגדיל את סיכויי הזכייה.

בנוסף, במסגרת שיתוף הפעולה עם דיזנהאוז במהלך החודש יינתנו הטבות בלעדיות לחברי מועדון טיב טעם בהזמנת חופשות בחברת דיזנהאוז למגוון יעדים באיטליה.

פעילות חודש איטליה תלווה בקמפיין רחב היקף, שיכלול: מודעות בעיתונות היומית, אינטרנט, שילוט חוצות, רדיו, דיוור ישיר וכן פעילות קד"מ חווייתית בכל סניפי טיב טעם.

לפרטים על מגוון המותגים האיטלקיים - כנסו לאתר טיב טעם ואתר ישרקו : http://www.tivtaam.co.il/


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה