קופסת האוכל שלי!


איזו קופסת אוכל כדאי לקחת לבי"ס ולגן?  וגם לעבודה
ארוחת עשר הכרחית לשמירה על יכולת הריכוז של הילד במהלך יום הלימודים - וגם על מצב רוחו הטוב. וגם עכשיו שילדינו ממשיכים ללמוד עד שעה שלוש בצהריים. אני רואה הורים עומדים בשעה אחת בצהריים כשאני מוציאה ילד מבית הספר .הורים שמגיעים אם ארוחה חמה לבית הספר כדי לתת לילדיהם ארוחה חמה ומזינה. הרי אי אפשר לשלוח אותם בבקר עם ארוחת צהריים .האוכל יכול להתקלקל. ואין אפשרות לחמם. מ אז גיליתי את הקופסאות הטרמיות של בראס

עושים סדר בתיק האוכל: חלפו הימים שבהם מגלים בסוף השנה שאריות כריכים מעוכים ופירות שידעו ימים טובים יותר - היום דורשים בגני הילדים ובבתי הספר להביא ארוחת עשר הכוללת כריך, פרי וירקות, ואת כל זה צריך לארוז בקופסה שתשמור היטב על תכולתה. ועכשיו צריך גם לדאוג לארוחת צהריים מזינה. לכל ההורים שילדהם כבר גדולים לצהרון. אני ממליצה על קופסאות טרמיות של בראסס


לא נמאס לכם לבוא במיוחד להגיע לבית הספר כדי 

להביא אוכל לילדכם. בשמש בגשם ואולי אפילו לצאת

 על חשבון העבודה  קנו את הקופסאות הטרמיות ותגלו שזה ממש כייף לשלוח את הילד עם ארוחה חמה . ואתם תהיו רגועים שילדכם מסודר עם ארוחה חמה.



וגם אני  הייתי מכינה אוכל בקופסאות כדי לקחת לעבודה די 

לקופסאות  המיותרות עכשיו יש לי קופסת אוכל 

מיוחדת במינה ששומרת על חום הארוחה גם 

מחוץ לבית




 אמא שמביאה ארוחה לילדה מחכה לצילצול כדי לתת לו אותה 
השומרות על חום האוכל. והקופסא הרמטית לא נוזל ולא נשפך.


קופסת אוכל תרמית מעוצבת בהשראת קופסת האוכל היפנית “בנטו”
שומרת על האוכל חם או קר למשך כ5 שעות 
הקופסה בנויה מקיר כפול לבידוד
איכותית - ללא נזילות או טיפטופים
בטוח לשימוש במיקרוגל
BPA FREE  
) המחיר לכפולה 0.95 ליטר 206.1
ולרגילה 0.6 ליטר 143.1 ( אחרי 10% הנחה באתר)
סוף שיחת צ'אט

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה