הלכתי עד הסוף רוצים לגלות לאן הלכתי כנסו!
רוצה דייט חתום בנשיקה?
יוצאים לדייט? קבלו את אחד הטיפים החשובים ביותר ליצירת רושם ראשוני טוב... ניחוח פה וגוף נעימים! או לפחות בלי ניחוח רע...
כמה פעמים לפני פגישה אתם מריחים את פיכם ובודקים שפיכם מפיק מרגליות ולא ריחות לא נעימים. לכן המלצה שלי שטיפה במי ליסטרין עושה פיצוץ לחיידקים הרעים ומשאירים את הפה עם משב ריח נעים וקליל.
לבוש קליל - לעתים במצבי לחץ, כמו לפני דייט ראשון, אתם עלולים להזיע יותר מן הרגיל, לכן בחרו בלבוש קליל ונושם, דאגו להתבשם כראוי אך לא יותר מידי. הלבוש שלכם משדר מי אתם, לכן בחרו בקפידה את הבגד שתלבשו.
תזונה - יום לפני הפגישה כדאי להימנע מאכילת מזונות המפרישים ריחות גוף לא נעימים והם: חילבה, שום וכורכום. השום והבצל נוטים להשאיר חותם בפה זמן רב אחרי אכילתם, לכן על מנת שהבל הפה יהיה נעים, כדאי לא להתקרב אליהם לפני דייט...
שימוש במי פה - ממש לפני היציאה לדייט, גרגרו במשך 30 שניות מי פה "ליסטרין", שירעננו את הנשימה וריח הפה.
שיהיה בהצלחה!
"הולכים עד הסוף"
כנגד חיידקים מוכחת מדעית, ובשימוש לאחר צחצוח שיניים מפחיתה את הפלאק ומסירה 97% מהחיידקים שנותרו. נמכרת במחיר של כ-40 ₪ ל750 מ"ל. ברשתות השיווק והפארם.
ליסטרין, מותג שטיפות מי הפה המוביל בעולם יוצא במהלך חדש בעקבות מחקר בינלאומי שערך על אופיים של אנשים ומשתמשי ליסטרין בפרט
את המהלך יוביל ליסטרין COOL MINT שטיפת פה לשימוש יומיומי הנלחמת בפלאק (רובד החיידקים), מרעננת את הנשימה ובעלת טעם מנטה מרענן
ליסטרין, מותג שטיפות מי הפה המוביל בעולם, משיק שפה חדשה וקמפיין פרסומי בעקבות מחקר בינלאומי שערכו תחת הסלוגן "ללכת עד הסוף".
במחקר השתתפו 6,000 איש משש מדינות ברחבי העולם במסגרתו בחנו תכונות אופי ויכולות שונות אצל בני אדם ומשתמשי ליסטרין בפרט. משתתפי המחקר ענו על שאלון אינטרנטי שכלל מבחר היגדים כגון "אני חכם יותר מרוב האנשים", "אני אופה טוב יותר מרוב האנשים". עוד נשאלו משתתפי המחקר על ההתנסויות האמיצות ביותר שחוו (הצלת חיי אדם...) ואילו התנסויות ירצו לחוות בעתיד (צניחה חופשית, לטוס לירח, ועוד). כמו כן, נשאלו מהו הדבר האמיץ ביותר שעשו בחייהם? מגוון תשובות עלו, מעניין לציין כי התשובה הנפוצה ביותר הייתה, להתחתן...
מממצאי המחקר עולה כי משתמשי ליסטרין הנם "אמיצים" יותר. משתמשי ליסטרין דיווחו על התנסויות בפעילויות נועזות יותר והגעה להישגים גבוהים יותר מאשר אנשים שלא משתמשים בליסטרין. כמו כן, משתמשי ליסטרין רואים עצמם כסקרנים יותר, בעלי שאיפות גבוהות יותר וכאנשים הנוטים "ללכת עד הסוף", מכאן גם נגזר סלוגן הקמפיין.
במסגרת הקמפיין, ישודר סרטון המעביר את תוצאות המחקר באופן הומוריסטי בטלוויזיה ויעלה לרשתות החברתיות.
ליסטרין COOL MINT שטיפת פה לשימוש יומיומי הנלחמת בפלאק (רובד החיידקים), מרעננת את הנשימה ובעלת טעם מנטה מרענן, תוביל את המהלך החדש. יעילות השטיפה
גם אני הלכתי עד הסוף והעזתי. אתמול נכנסו כמה חברות לחדר בריחה היה ממש כייף הרגשנו כמו בלשים . נכנסו לחדר של קללת המומיה והיינו צריכים לצאת אחרי שעה. אבל אי אפשר לצאת מבלי לגלות את כל הרמזים למפתח שיוציא אותנו. וככה ביחד המצלחנו לצאת אחרי שעה. של פתרון התעלומה. היה כייף ממליצה בחום לקחת את המשפחה וביחד לפתור את החידה.
גם אני הלכתי עד הסוף והעזתי. אתמול נכנסו כמה חברות לחדר בריחה היה ממש כייף הרגשנו כמו בלשים . נכנסו לחדר של קללת המומיה והיינו צריכים לצאת אחרי שעה. אבל אי אפשר לצאת מבלי לגלות את כל הרמזים למפתח שיוציא אותנו. וככה ביחד המצלחנו לצאת אחרי שעה. של פתרון התעלומה. היה כייף ממליצה בחום לקחת את המשפחה וביחד לפתור את החידה.
כנגד חיידקים מוכחת מדעית, ובשימוש לאחר צחצוח שיניים מפחיתה את הפלאק ומסירה 97% מהחיידקים שנותרו. נמכרת במחיר של כ-40 ₪ ל750 מ"ל. ברשתות השיווק והפארם.
לדברי דפנה גושן, מנהלת מותג ליסטרין: "המחקר הגדול שערכנו מציג קשר בין משתמשי ליסטרין לבין דפוס התנהגות נועז יותר מאנשים שאינם משתמשים בליסטרין. את הקשר הזה אנו מביאים לידי ביטוי בקמפיין טלוויזיה הומוריסטי וקליל".
תגובות
הוסף רשומת תגובה