מטבח מאלומיניום?........

תרדו מהעץ
תגידו היום אם הייתם צריכים להרכיב תריסים חדשים הייתם מזמינים מעץ כמו פעם?........ לא נראה לי  העץ מתנפח. בעיות רטיבות  טרמיטים גוקים. נהרס ונשחק במים. טחב עובש ומה לא?
אז למה שלא נעבור למיטבחים שהבסיס שלהם יהיה מאלומיניום חזק עמיד  ללא רטיבות ונזילות של מים.טחב עובש נמלים ומה לא. פרופילי הגליל  נותנים את אותה תמורה אבל איכות לכל החיים כן אחריות לכל החיים.  המלצה שלי גם ארונות אמבטיה שכבר החלפתי מספר פעמים בגלל הרטיבות והעובש בארונות .היופי אותו יופי כמו במטבחי עץ. תוכלו לנקות עם מים חופשי בפסח.ללא שום חשש שיהרס משהו בדרך.

מהפכה במטבח – חברה ישראלית פיתחה, לראשונה בעולם, מטבחים עשויי אלומיניום, המבטיחים עמידות בפני רטיבות ומזיקים. אחריות לכל החיים





 
פרופילי הגליל" פיתחה פטנט מהפכני – שלד המטבח עשוי אלומיניום ועליו ניתן להתקין דלתות מטבח מכל חומר, גודל ועיצוב. הפיתוח החדשני מקנה חוזק מירבי לארונות המטבח, פותר שורה של בעיות שהיו במטבחי העץ והופך אותם לחסינים ולבעלי תוחלת חיים ארוכה בהרבה
האם זהו תחילת סופם של מטבחי העץ? חברת "פרופילי הגליל" הינה החברה הראשונה בעולם שמציגה ארונות מטבח שהשלד שלהם מיוצר מאלומיניום בלבד. דלתות המטבח יכולות להיות מיוצרות כבעבר מעץ או מפורמייקה. למותג החדש קוראים Aluminew Kitchen והוא ייוצר עבור משווקי מטבחים מחברות מגוונות.
הפיתוח החדשני מקנה ללקוחות אחריות לכל החיים, ועמידות בפני רטיבות  ומזיקים (למשל טרמיטים), בעיות שמאפיינות מטבחים מעץ או מסיבית. ארונות המטבח עשויים אלומיניום, והם מיוצרים בהתאמה אישית. ניתן להרכיב עליהם כל מטבח, כלומר דלתות וחיפויים מכל חומר ובכל עיצוב רצוי.
תהליך הציפוי של פרופילי האלומיניום מעניק להם עמידות וחוזק לאורך שנים רבות, וגם העובדה כי הצירים והמסילות של ארונות המטבח מתחברים לגוף מאלומיניום ולא מעץ, תורמת לתוחלת חיים ארוכה בהרבה של מטבח מאלומיניום לעומת כל מטבח אחר.
            לאלומיניום יתרונות בולטים רבים, שהופכים אותו לחומר מנצח בייצור ארונות מטבח: מדובר במתכת קלה אותה ניתן לעצב בקלות ובכל צורה. אלומיניום אינו נסדק או נרקב, הוא עמיד לקורוזיה ולתנאי אקלים קשים, אינו מתבלה במגע עם חומרי ניקוי ואינו רעיל, לא דורש צביעה וגם לא תחזוקה.
יתרון נוסף ולא מבוטל של מטבחים המיוצרים מאלומיניום היא העובדה שמדובר בחומר מהטבע, שניתן למחזור וייצורו אינו כרוך בפגיעה בכדור הארץ, הן מבחינת כריתת עצים והן בזכות פליטה נמוכה של חמצן מהחומר.
המטבחים מאלומיניום של חברת "פרופילי הגליל" מיוצרים בשיטה של "תפירה אישית". ניתן להזמין מטבח מאלומיניום בכל סגנון עיצובי שהלקוח בוחר. כמו כן, פרופילי האלומיניום הם מודולריים ומאפשרים לחדש את המטבח בקלות ובפשטות, בצורה ששומרת יותר מבעבר על טריות המזון המאוחסן, ומונעת ממנו ריקבון ומגע עם מזיקים.
המטבחים מיוצרים במפעל הגלילי, ומשווקים ומותקנים ע"י שורה של יצרני מטבחים ברחבי הארץ.
א
 לפרטים נוספים על מטבחי האלומיניום: www.k4l.co.il

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה