נשיאה טובה!


ארגובייבי Hip" – מנשא מותן ל- 6 תנוחות נשיאה






פיתוח חדש של ארגובייבי - מותג המנשאים האמריקאי המוביל בעולם



"ארגובייבי"  HIP הוא הלהיט החדש בעולם המנשאים! מנשא מותן ארגונומי חדש ל -6 תנוחות נשיאה, מתוצרת "ארגובייבי" מותג מנשאי התינוקות הארגונומי המוביל בעולם.

מנשא מותן ארגונומי HIP מתאים מגיל 4 חודשים, לנשיאה מקדימה, על המותן ועל הגב גם כשפני התינוק להורה וגם החוצה. המנשא כולל כרית ישיבה נוחה לתינוק, ודופן הניתנת לחיבוק ותמיכה בתינוק קטן יותר.



מאפייני מנשא HIP:

נשיאה מלפנים עם הפנים אל ההורה או החוצה, על המפרק הירך, או על הגב. העיצוב הייחודי מציע לפעוט נוחות של מושב מרופד בצורת כרית. המנשא מתאים ממשקל 5.5 קילו ועד 20 ק"ג, הוא ארגונומי ונוח לתינוק ולהורה. למנשא  hipכמו לכל מנשאי ארגובייבי מצורף כובע לשינה, פרטיות בהנקה והגנה מרוח ושמש. הכובע במנשא זה ניתן לניתוק מוחלט. למנשא כיס נוח עם ריצ'רצ'.

המנשא מציע דרך נוחה ופשוטה לשאת את התינוק ולהניח ברגע בצורה קלילה ואוורירית לקיץ. דופן הניתנת לחיבור בריצ'רצ' מאפשרת נשיאה ללא ידיים ואפשרות לשינה.  




"
"ארגובייבי", מותג מנשאי התינוקות הארגונומי המוביל בעולם,  מציג דגם חדש בסדרת 360-COOL AIR – מנשא חדש בדגם רשת קיצי, אוורירי ונושם,  אידאלי לקיץ הישראלי. המנשא מסדרת המנשאים המהפכנית 360 - המאפשרת לראשונה בעולם, לשאת את התינוק בארבעה כיווני נשיאה שונים, באופן בריאותי ארגונומי, התומך בהתפתחות הטבעית של התינוק.

מנשא ארגובייבי 360- COOL AIR -  מעוצב בדגם רשת אוורירי ונושם 3D – -  המעניק אוורור לתינוק ולהורה. הדגם החדש מוצע בצבע אפור מעושן, הצבע המועדף על ההורים בכל העולם.

כמו יתר מנשאי ארגובייבי, cool air מחזיק את התינוק בתנוחה ארגונומית, בעוד שהוא נחשב למנשא הבריאותי ביותר גם להורים וגם לתינוק. המנשא תומך בתהליך ההתפתחות הטבעית של התינוק ועמוד השידרה ומפרק הירך שלו. תנוחת ישיבת הצפרדע הינה המומלצת ביותר (עפ"י המלצות מכון המחקר הבינלאומי למפרק ירך) מלידה ולאורך השנה הראשונה בפרט. גם בתנוחת הפישוק המגיעה לאחר מספר חודשים במנשאי ארגובייבי ישנה הבטחה לקימור נכון וטבעי של עמוד השדרה והאגן.

אפשרויות הנשיאה השונות במנשא "ארגובייבי 360":

1-     נשיאה קדמית- עם הפנים  פנימה:
הנשיאה בצורה זו מתאימה לגילאי 0-24 חודשים, כאשר עד גיל ארבעה חודשים יש להשתמש במתאם לניו בורן, המוצע למכירה בנפרד. השימוש בגילאי 4-24 חודש הוא ללא המתאם מאחר והילד כבר יכול להחזיק את ראשו וצווארו בעצמו.

2-     נשיאה קדמית- עם הפנים החוצה:
הנשיאה בצורה זו מתאימה לגילאי 5 חודשים ומעלה , כאשר המטרה היא לשימוש עם תינוקות שמספיק גדולים לפגוש את העולם בתנועה. יחד עם זאת, ארגובייבי ממשיכים לתמוך בנשיאה כשפני התינוק לכיוון ההורה וממליצים להשתמש בתנוחה זו לזמן נשיאה מוגבל כדי למנוע גירוי יתר  לתינוק.



3-     נשיאת צד- על המותן:
הנשיאה בצורה זו מתאימה לגילאי 6-24 חודשים, והיא נשיאה המתאימה לנשיאות קצרות. היא דורשת לתרגל מעט בהתחלה על מנת להתרגל לעובדה שהתינוק נמצא בצדו של הגוף.

4-     נשיאה על הגב:
הנשיאה בצורה זו מתאימה לגילאי 6-36 חודשים, וזו הנשיאה המתאימה לנשיאות ארוכות בזמן טיולים , טיפוס ואפילו טרקים.

טיפ לכל צורות הנשיאה:  השתמשו במצלמת הטלפון הנייד או במראה על מנת לוודא את נינוחות התינוק ושהבעת פניו מראה סיפוק.

"ארגובייבי" הוא מותג עטור פרסים התומך בהתפתחות תקנית של התינוק בשלביו הראשוניים.
במרוצת השנים הפך "ארגובייבי" למותג המועדף על ידי סלבריטאי ארה"ב, ובין אוהדיו המושבעים נמנים כיום:  ג'יזל, ג'וליה רוברטס, נטלי פורטמן, גוון סטפני, אורלנדו בלום, ג'ון לג'נד, סיינה מילר ועוד.

מחיר לצרכן:  999 שקל.

ארגובייבי "ADAPT המנשא הראשון של ארגובייבי אשר גדל עם התינוק !

"ארגובייבי", מותג מנשאי התינוקות הארגונומי המוביל בעולם,  מציג דגם חדש - ADAPT –  המנשא  הראשון של "ארגובייבי" אשר ניתן להתאמה לפי הגיל והגודל של הילד, גדל עם התינוק ואינו מצריך מתאם מיוחד לנשיאת תינוקות רכים (ניובורן).

"ארגובייבי adapt – שיגיע לישראל בקרוב -כולל את השילוב שמציעים המוצרים של Ergobaby, של נוחות וארגונומיה הן עבור התינוק והן עבור ההורים.  עם המאפיינים החדשים והעיצוב המודרני שלו, ה-Adapt הוביל בעולם למהפכה. יועצי נשיאה ופיזיותרפיסטים היו מעורבים בפיתוח של המוצר אשר מבוסס על משוב ישיר שהתקבל מההורים.

המאפיינים החדשים יציעו יותר נוחות מלפנים, על מפרק הירך או על הגב. העיצוב הייחודי מציע לילד את הנוחות המרבית במקביל לתמיכה בתנוחה הטבעית של מפתח הרגליים. מערכת ה'סקוטש' החדשה מאפשרת למנשא לעבור בקלות התאמה לפי גודלו של הילד, מה שאומר גם כי אין יותר צורך במתאם לניובורן. החלקים המרופדים לראש ולצוואר ניתנים לקיפול והם מציעים לילד תמיכה והגנה.

זמן קצר לאחר השקת המנשא, הוא הוכתר בתור "בריא-למפרק הירך" על ידי המכון הבינלאומי לדיספלסיה של מפרק הירך (IHDI), והוא קיבל את האישור בתור מוצר "בריא לגב" מהאיגוד הגרמני, ה-AGR (האיגוד לבריאות הגב). ניתן להשתמש ב-Adapt לנשיאת ילדים עד גיל ארבע, במשקלים של בין 3.2 ק"ג ל-20 ק"ג.

"מנשא ה-Adapt פותח כך שהוא מנשא חדשני המשלב את כל טווח המומחיות שלנו הן בארגונומיה והן בנוחות. אנחנו גאים במיוחד מהעובדה שהצלחנו לתרום באופן משמעותי לחיים של הורים וילדים גם יחד", הסביר גונאר דאל, מנכ"ל Ergobaby אירופה.

מערכת רצועות המגנה על הגב:
רצועות הכתף המרופדות ניתנות ללבישה גם בצורה צולבת על הגב, להגברת הנוחות. רצועת המותן ניתנת להתאמה משני הצדדים על מנת לספק תמיכה מותנית ואף נוחות גדולה יותר בעת הנשיאה. ניתן ללבוש את המנשא בפוזיציה גבוהה או נמוכה, כך שהוא מתאים לילד במקביל לצמיחה שלו.



השילוב של רצועת המותן ורצועת הכתף הארגונומיות, מפחית את המאמץ מהגב על ידי חלוקת המשקל באופן שווה והוא נוח ללבישה, אפילו בהליכות ארוכות.

מנשא ארגובייבי adapt  עשוי מ-100% כותנה איכותית, ניתן לכביסה במכונת כביסה. ניתן לשימוש לנשיאת ילדים במשקל 3.2 ק"ג עד 20 ק"ג (תינוקות רכים ועד 4-5 שנים). מוצע בצבע אפור.
מחיר מומלץ לצרכן: 749 ש"ח.  
לינקים לסרטוני הדרכה:
באתר:
ערוץ היוטיוב של סרטוני ארגובייבי:
כל סרטוני 360:



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה