סודות היופי אצל גליה ישראלי!



היום טילתי ברחוב ביאליק ברמת גן . רחוב שהייתי מסתובת בו שנים.היות ועברתי לגור במושב. כמעט ארבע שנים לא הייתי ברחוב הזה. היום גיליתי מקום נסתר מעיני האנשים שהולכים לאורכו של הרחוב. בפינה פנימית במקום שקט ישנה פינת חמד פינת הקוסמטיקה  לאישה ולגבר, שנקראת פני אל. נכנסתי למקום מקום ממש נחמד רגוע שליו קיבלה אותי בסבר פנים נאות עלמת חמד שנקראת גליה ישראלי. קבלתי טיפול פנים  שכל כך נהניתי ממנו.וגם טיפול בגלי רדיו שמצעירים ומותחים את העור כמו מגהץ הטיפול הזה ממש מומלץ במקום טיפולי בוטוקס . או לפני ארוע לראות כאילו מתחת את העור.אני הייתי ונהניתי ולכן ממליצה בחום על המקום פני אל.
רוצים שובר על סך 100 שקלים ממני תשלחו לי מייל ואשלח לכם שובר שיזכה אתכם בטיפולים אצל גליה ישראלי.





תראו את הצוואר המתוח אחרי טיפול


טיפול בגלי רדיו







קליניקה פני אל ומכון יופי המשלב מגוון טיפולי אסטטיקה ויופי מגוון הטיפולים כוללים:הסרת שיער בלייזר,טיפולי פנים מיקרו פיגמנטציה , טיפולי עיצוב חיטוב הגוף , איפור קבוע , פדיקור ומניקור , בניית צפרורנים , ועוד...

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה