בואו תתקדמו לקדם!




בעלי מתחם האירועים החדש "קדם", יחד עם קייטרינג

"מי עלמה" (MI ALMA) משתפים אותנו בטרנדים החמים של העונה. אתמול הוזמנתי לארוע הפתיחה של מקום מקסים אינטימי  חגגתי בדרך יום הולדת לבעלי שחגג אתמול יום הולדת. המקום נחמד יש חנייה בשפע ומקום רחוק מעמולת העיר בכניסה לבארות יצחק. מתאים לחגוג עם עד 200 מוזמנים. אוירה טובה.


אירועי בוטיק

בשנים האחרונות אנחנו עדים לתופעה בעולם האירועים: אירועים אינטימיים יותר במקום אירועי ענק. הדגש הוא על כמות מוזמנים קטנה יותר ואיכות אירוע גבוהה יותר.



קונספט שעוטף את האירוע וחוויה כוללת מהרגע הראשון

החוויה מתחילה מהרגע הראשון ובאה לידי ביטוי בנראות המקום, חווית הטעמים, המוזיקה ולמעשה בכל פרט פרט.

הדגש הוא על יצירת חלל שתואם את קונספט האירוע, דרך עיצוב כולל של החלל, כולל הקמת מפלסים שונים במקום, בחירת ריהוט תואם וכמובן בחירה קפדנית של תפריט האירוע והסאונד המלווה אותו. חוויה מוצלחת היא כזו שתוקפת את כל החושים ויורדת לפרטים הקטנים.



מקומות לחגוג בהם

המקומות החדשים לחגוג בהם כבר לא נראים ומרגישים כמו "אולם אירועים מסורתי" אלא מציעים חללים מעוצבים מוקפדים עם דגש על קולינריה מצוינת.

המטרה היא יצירת אווירה שונה וייחודית, להתרחק מהאולם המסורתי המוכר עם מפת הסאטן והמפית המקופלת לצד הצלחת ולהעניק למוזמנים חוויה אחרת. חללים רבים מעוצבים בסגנונות שונים כמו קלאב, כפרי, וינטג' וגם הסגנון האורבני שתפס תאוצה בשנים האחרונות. 



אופן הושבה מקורי 

חללי האירועים המובילים מייצרים אופן הושבה שונה וחוויתי בין ביתר באמצעות סוגי ישיבה מגוונים. החל מהושבה על ספות, דרך שולחנות עגולים קטנים וסביבם שולחנות אבירים גדולים. חומרי הגלם של השולחנות והריהוט בחלל שונים ומגוונים גם כן. שולחנות עץ, מראה, זכוכית ובקיצור - ריהוט שמשאיר את חומר הגלם חשוף ולא מצריך כיסוי השולחן במפה או כסאות בבדי לייקרה. גם צורת השולחן היא דינאמית וניתן לשלב בו זמנית בין שולחנות בצורות ובגבהים שונים.



תאורה קלאסית המתאימה לקונספט האירוע 

התאורה היא כלי חשוב ביצירת החוויה הכוללת. תאורה קלאסית וטבעית תחליף את התאורה העמוסה והצבעונית כשהמטרה היא כמובן לשרת את הקונספט של האירוע, לייצר היררכיות בחלל ומבלי להעמיס ולהיות טרחנית.


מיתוג ועיצוב האירוע

עיצוב מותאם אישית וייחודי הוא מרכיב חשוב וחם בתחום. מגמה שתופסת תאוצה היא אירועים קונספטואליים מותאמים אישית המאפשרים יצירת חוויה ייחודית. חלק משמעותי מיצירת אירוע ייחודי הוא מיתוג ועיצוב החלל. בחירת אלמנטים עיצובים לחלל, סידורי שולחנות ומיתוג גרפי של האירוע, כל אלו מטרתם להקנות לאירוע שפה אחידה בהתאם לקונספט ולאווירה הרצויה. השפה מתחילה מההזמנה ועד לפריטים ממותגים באירוע עצמו כמו תפריטים, סידורי הושבה, מתנות לאורחים ועוד. 
















תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה