חדש מסימילאק!

האינסטינקט האימהי הטבעי שלנו האימהות, היה מאז ומעולם, להניק את התינוק, ופעם גם  לא ממש  הייתה ברירה. זה היה הנתון, אישה שלא יכלה להניק וזה נדיר, נאלצה להיעזר באם מניקה.

מאז החלו היום סימלאק החלה לשווק את תחליפי החלבב בקבוקונים מוכנים לשתיה איזה כייף שיש מוכן רק לפתוח את הבקבוק ולתת לתינוקך. החיים נעשו קלים יותר אני בזמנו הייתי מכינה טרמוס עם מים פושרים ולכל מקום הייתי לוקחת נסחבת לפעמים אפילו נפתח ומרטיב את כל תוכן התיק. ממש מעצבן ולפעמים חם מידי או קר מידי. ממש בלאגן והתינוק לא מענין אותו הוא בשלו צורח וצורח לאוכל., .

בעשור לאחרונה  שוב חלה עליה דרמטית בנכונות לחזור לטבעיות שלנו, לחלב אם. גם בסקר שנערך על ידי משרד הבריאות עולה נתון גבוה של רצון הנשים להניק. אחוז הנשים היהודיות  אשר הצהירו בכוונתן להניק מיד אחרי הלידה, עמד על %88.4 ואילו בקרב  היולדות  הערביות עולה כי  % 97.7 הנשים, הצהירו על כוונה זו. אבל לא כולם מסוגלות מכל מיני תחומים ובעיות למינהם אז כשזה בא מסימלאק אז כן זה הכי קרוב אלייך אמא.וסימילאק בגלל המדע  .#similacready

מבחינת 
בין הסי להפסקת ההנקה, צוינו סיבות רבות, בניהם, חוסר עליה במשקל, חסר חלב בעיות במבנה השד, חזרה לעבוד ועוד ולכן אני שמחה בשביל הבנות שלי שיתנו לילדהם ץ את הבקבוקנים הללו ודרך אגב כשנגמר הבקבוק שטפו היטב הבנות ישחקו עם זה כבקבוק לבובה.

בשמחה להקל עליהם בלילה וביום כשהם מחוץ לבית פתרון מעולה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה