מי שלא נמצא בyes כדאי לו מהר לעבור זה תיכף מתחיל חבל להפסיד פאודה תזכרו את השם הזה

סדרה חדשה - ימי ראשון ב- 22:15 החל מה- 15/2
בערוץ yes Oh HD וב- yes VOD

 אתמול הייתי בפריימיירה של סדרת הטלוייזיה שתרתק אתכם למסך צפינו בפרק הראשון של הסדרה נפגשנו עם השחקנים . ואני רוצה להגיד לכם שזו סדרה עם מתח שחקנים מעולים ואני שמחה שיש לי את yes ואשב לצפות ביחד עם בעלי בחיק משפחתי לצפות בסדרה ואני מאמינה שהיא עוד תככב ותגיע לאוסקר או שמישהוא ירכוש אותה כמו סדרות אחרת ישראליות שנרכשו לאחרונה.
על  "פאודה" (כאוס, מהומה ואי סדר) היא דרמת אקשן/מתח עוצמתית הסוחפת אותנו אל עולמם המורכב של לוחמי יחידת המסתערבים המנהלים מרדף אינטנסיבי אחר בכיר מבוקש החמאס תאופיק חאמד.

רדיט צילום: אוהד רומנו

לחצו לסרטון מהאירוע

חאמד, מחבל מסוכן עם דם על הידיים, בן מוות החומק שוב ושוב מניסיונות חיסול.
במערכת הביטחון מתקבל המידע שהוא מתכנן להוציא אל הפועל פיגוע המוני.
המצוד אחריו שואב את המסתערבים עמוק אל תוך הרחוב הפלשתינאי.

הלחימה בסמטאות העוינות, תחת זהות בדויה, דרוכה ומורטת עצבים, כשברקע מרחף כל הזמן הפחד מ"פאודה", הכאוס שמתרחש כשהצוות מתגלה ונשאר חשוף בשטח אויב.
חייהם של הלוחמים מתערבבים בחיי הטרוריסטים ובמהרה, הכל הופך אישי והמחיר שמשלמים המעורבים משני צידי המתרס כבד.

חוויה מטלטלת וסוחפת לתוך מעגל דמים, שבו אין מנצחים. מפלס האלימות רק עולה, השנאה ותאוות הנקם מבעבעות וכולם מפסידים.
יחד עם המסתערבים, נטמע הצופה ברחוב הפלשתינאי כדי לנצח, אבל כשאתה עוטה את עורו של האויב, מחלחלת גם ההבנה שהוא בדיוק כמוך – אוהב, שונא, חולם, צודק וטועה.

שחקנים: ליאור רז, צחי הלוי, איציק כהן, נטע גרטי, יובל סגל, רונה לי שמעון, שאדי מערי, לטיסיה היידו, הישאם סולימאן.

יוצרים: ליאור רז ואבי יששכרוף

במאי: אסף ברנשטיין. תסריטאי ראשי: משה זונדר.  הפקה: טנדר הפקות וקסטינה תקשורת

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה