הגעת לגיל שאפשר להתחיל לשבת במקום לעמוד

הבוקר קיבלתי תפנית חדשה בחיי. כמידי בוקר אני נוסעת לעבודה באוטובוס ותמיד כשאין מקום ואנשים עומדים אני מפנה את מקומי לאנשים מבוגרים ממני. אפילו הנהג יום אחד צחק איתי כשירדתי עם תלמידות בבית ספר  הוא שאל אם אני מורה או תלמידה וצחקנו.

הבוקר היה שונה לא יודעת אולי  שיער השיבה שביצבץ לו מראשי או אולי עוד קמטים שחורשים את פני?......


אבל כן זה קרה לי הבוקר מבלי הודעה מוקדמת ואני לא ניראת אשה בהריון ולא רוצה שזה יקרה שנית כי זה רק מכין אותך לעובדה שהזמן עושה את שלו ואני לא מוכנה לזה רגע לאן הזמן ממהר לאן השעות רצות להן לא רוצה את המעמד הזה.

היום חיילת קמה לכבודי ונתנה לי את מקומה אז מה זה אומר שהזדקנתי מה היא ראתה בדיוק מה שאני לא רוצה לראות  כמו שאומר המשפט מפני שיבה תקום די אל תסתכלו בשיער שיבה הנה צבעתי את שערי מקווה שלא תקומו לכבודי שאמשיך אני לקום ולתת למבוגרים ממני לשבת במקומי .

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה