הקסם של לה רוש פוזה

מי לא סובל את הגרודים מתחת לבגדים מהיובש שיש באויר ממש מעצבן . אז עכשיו קיבלתי להתנסות במריחת קרם ליפקאר באלם ap . ניסיתי נמרח ונספג בקלות מקל על תופעות הגרד  של החורף בגלל היובש באויר ממליצה בחום

 קצת על הקוסמטיקה של העיירה - לה רוש פוזה


בעיירה הזאת, צמח גם מותג הקוסמטיקה לה רוש-פוזה. באירופה, זה אחד השמות הגדולים בדרמו-קוסמטיקה, במיוחד בקרב אלו שסובלים מבעיות עור שונות. בישראל, לא רבים מכירים אותו. זה לא מותג רפואי, אלא פרה-רפואי, כלומר הוא מסייע בריפוי אך לא באמת מרפא את המחלות. מוצריו בעיקר מקלים על הסימפטומים של המחלות – גרד מציק, נגעים, אדמומיות, קילופים בעור, יובש, שמנוניות, פצעונים - שהם הם מוקד הסבל של החולים.

רק לאחרונה הכניסו למרכז הטיפולים הוותיק, שנוסד בתחילת המאה ה-20, טיפולים ופרוטוקולים עם מוצרי לה רוש-פוזה. החברה עצמה פעילה במרכז ספא בעיירה, שם גם מלמדים ילדים איך להשתמש במוצריה, שאמורים להקל על שגרת היומיום שלהם.

אז מה בעצם מכילים המים?

המוצרים של לה רוש-פוזה מתגאים בלמעלה מ-500 מחקרים קליניים. הרכיב העיקרי בהם הוא המים של העיירה, שמרגיעים ומרככים את העור. הם מכילים נוגדי חימצון ובעיקר סלניום. חומרים אחרים הם חמאת שירה בריכוז של 20%, גליצרין ושמן קנולה וגם: ניאצינאמיד בריכוז גבוה – נגד גרד. ישב בהם פחות בישום (כך שלפעמים הריח לא מאוד נעים).

היתרון של מוצרי לה רוש-פוזה על פני מוצרים אחרים באותה קטגוריה הוא המקור הטבעי של המים. בכך הם דומים אך לא ממש זהים למוצרי קוסמטיקה מים המלח (כאהבה). בדיוק כמו אוון ווישי – נעשה כאן שימוש במקור טבעי "מבטן האדמה".


בנוסף, את מוזמנת לפרגן לחברים ולתת דוגמיות מתנה בקישור הבא: http://bit.ly/1yKtNuD




   

איך המוצרים של לה רוש פוזה?  הבן שלי עם פצעי בגרות הפצעים התיבשו לאחר שבוע . אמא שלי שסובלת מגרודים בגלל היובש ברגליה מרגישה טוב עכשיו הגרד הפסיק.ואני להנאתי כפות רגלי יבשות כל הזמן  אז הם קיבלו פינוק אמיתי ועכשיו הם נעימות חלקות ולא מחוספסות .



 ניתן להשיג בבתי מרקחת במחיר של  200 מ"ל 101 ש"ח
400 מ"ל 149 ש"

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה