עוגת בסקויטים ג"לי ואננס חתוך

סלט פירות מקוקטייל פירות שופרסל

 קיבלתי להתנסות במוצרים אלה והנה מתכון שאפשר להשתמש במוצרים אלו
עוגת בסקויטים עם ג"לי אננס  וחתיכות פרי אננס
500 גר’ חבילת ביסקוויטים פתי בר (באיזה צבע שאוהבים שחור או לבן).
תבנית מלבנית חד פעמית בקוטר 26*32 .
כוס חלב +4\3 כוס לטבילת הפתי בר.
חבילת ג’לי בטעם אננס.
1 שקית אינסטנט פודינג וניל.
1 מיכל שמנת מתוקה 38% של השף הלבן.
קופסא של אננס חתיכות של שופרסל
  מכסים תבנית   בבסקויטים טבולים בחלבבקערה נפרדת מקציפים כוס חלב,אינסטנט פודינג ושמנת מתוקה עד לקבלת קרם אוורירי.
לוקחים כמות נדיבה של קרם ועם לקקן מורחים על השכבה הראשונה של הפתי בר וכך חוזרים על הפעולה הראשונה ומסדרים מעל הקרם עוד שכבה של פתי בר טבולים בחלב ומעליהם שכבה של קרם וכך חוזרים על פעולה עד שמגיעים כמעט לסוף של גובה התבנית .
בכוס נפרדת מכינים את הג’לי אננס לפי הוראות יצרן ומערבבים היטב.
מסדרים את פרוסות האננס  או חתיכות אננס מה שרוצים על השכבה האחרונה של הפתי בר הטבולים בחלב ו יוצקים בזהירות את הג’לי החם ומניחים ל-5 דקות להתייצבות של הכל.
מכניסים למקרר למשך הלילה  בתאבון
 אפשר להחליף את העיגולי האננס בקוביות אננס או כל פרי אחר משמש או אפרסק

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה