חטיף פול פריך בציפוי שום - טעימה מצרפת ב- 88 קלוריות בלבד


"קולומבוס" משיקה טעם חדש וייחודי בסדרת נשנושי החטיפים "טעימה מ...":

חטיף פול פריך בציפוי שום  -
טעימה מצרפת ב- 88 קלוריות בלבד!!
חברת "קולומבוס", המתמחה בייבוא ופיתוח מוצרי מזון מהעולם, משיקה בימים אלו חטיף חדש ומקורי המצטרף לסדרת נשנושי החטיפים המצליחה "טעימה מ..." שכבשה את ישראל: חטיף פול בציפוי שום. החטיף החדש נימוח, בעל טעם מקורי וטעים במיוחד, שילוב מנצח בין הפול והשום אשר מעניק תחושה של חטיף גורמה, כאילו נרכש בזה הרגע מרוכל בשוק בפריז, מקור ההשראה לחטיף החדש. עם החטיף החדש ניתן "לבקר" מהיום גם בצרפת וכל זה ב-88 גרם בלבד לחטיף באריזת 25 גרם.
"טעימה מ...." כוללת נשנושי חטיפים בטעמים ממדינות שונות, כשכל טעימה מעניקה לצרכן "קפיצת ביקור" למדינה שהיא מקור החטיף, דבר המעצים את חוויית האכילה וההנאה. הסדרה החדשה כוללת 5 טעמים בהם, בוטנים מצופים בטעם תירס (אינדונזיה), בוטנים מצופים בטעם גריל (יפן), בוטנים מצופים בטעם צ'ילי (מקסיקו), חטיפי אורז אקזוטיים (תאילנד) ונשנושי שעועית פיקנטי (סין).
לדברי גדי אפרתי, מנהל מכירות חברת "קולומבוס", "אנו שמחים להרחיב את סדרת החטיפים שזוכה להצלחה ולצרף גם טעם פופולארי מצרפת. כל אריזה בסדרת 'טעימה מ...' כוללת כמות חטיפים של 25 גרם, כחלק ממגמה עולמית של אכילה מאוזנת ובריאה, באמצעות אריזות מוקטנות הכוללת מזון בכמות האידיאלית, שמירה על איכות הסביבה והכי חשוב חווית טריות בכל פתיחה של אריזה".

מחיר: 4 ₪ לאריזה של 25 גרם.
כשר בכשרות הרבנות.
להשיג בחנויות הנוחות, קיוסקים ובחנויות המובחרות. 
 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה