איתמר מצייר על הקירות גם אצלי אני מרשה לו


צובעים, מקשקשים, מוחקים...על הקירSKETCH PAINT ( סקאטץ' פיינט):

צבע שהופך כל משטח ללוח מחיק



מי לא מכיר את התופעה הזו ??  נותנים לילד לצייר על דף הולכים רגע למקום אחר . חוזרים. לרגע לראות מה הילד עושה ואוי ואבוי הילד מצייר על הקירות הופך את הקיר  לתמונה של נוף פסטורלי  בסלון דווקא  בקיר שהנוכחות שלו  הכי בולטת.   אז יש לי הפתעה לכל ההורים שילדם הופכים לפיקאסו בין רגע ומגלים את הקירות בבית חושבים שזה איזה דף ענקי נירלט יצאה עם צבע שמתאים במיוחד בשיבלם כן שיגלו קצת יצירתיות וכן אני מרשה לצייר בבית שלי על הקירות  כי הצבע הזה מיוחד לציורים ושירבוטים על הקירות הצבע יורד במטלית רטובה ככה מקשקשים ויורד מהר איזה כיף .

 אפילו אפשר לעשות קטע קטן במטבח בשביל רשימת קניות  ממש אחלה רעיון אהבתי וממליצה לעשות בחדר קיר מיוחד בשביל הקטנטנים תאמינוצלי תגלו כמה יצירתיים יכולים.  להיות  הילדים.

http://www.youtube.com/watch?v=EE4G40_2hYA&feature=youtu.be   סרטון הדגמה














חברת הצבעים נירלט משיקה מוצר חדש ובלעדי:  צבע שהופך כל משטח ללוח מחיק.

SKETCH PAINT, מהווה פתרון יצירתי, חדשני ומקורי, המתאים לחדרי ילדים, מטבחים, חדרי עבודה, משרדים, בתי ספר וגני ילדים.

הצבע יחליף את פתק הקניות במטבח, לוח שעם מיושן שאינו מתאים לעיצוב החלל,  קשקושי הילדים על הקירות בחדר המשחקים, רשימת מטלות  ועוד....

SKETCH PAINT,  מגיע בצבע שקוף והוא מקבל את גוון הרקע של המשטח הנצבע. ניתן ליישום על משטחים חלקים כמו קירות, דלתות, ארונות ועוד.

המוצר החדש נוח ליישום ומספיקה שכבת צבע אחת נדיבה לקבלת קיר שהוא לוח מחיק.

 תכולת האריזה:  500 מ"ל והיא מספיקה לשטח של כ- 3 מ"ר.

לדברי שיר זכאי, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בנירלט: "מדובר בבשורה בשוק הצבע בישראל. נירלט כחברה מובילה בשוק דואגת לתת מענה לצרכי הלקוחות ומשיקה מוצרים ופתרונות חדשניים ומתקדמים. SKETCH PAINT,  הינו מוצר חדשני ומקורי המהווה חלופה מצוינת ללוחות המחיקים, הוא למעשה הופך כל קיר ללוח מחיק, החלל מקבל מראה נקי ומעוצב, במקביל למתן מענה פונקצ יונלי
 מחיר לצרכן: 299 ₪.

ניתן להשיג בחנויות צבע מובחרות וברשתות השיווק.

נירלט הינה חברת הצבע המתקדמת בישראל, המובילה בחדשנות, איכות ושירות בשוק מוצרי הצבע והאיטום, והיא החברה הגדולה בישראל בתחום צבעי הבנייה וצבעי האבקות.

נירלט מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק מגוון רחב של צבעים וציפויים המותאמים לפנים וחוץ הבית, לעץ ולמתכת, מוצרי תשתית לצביעה ומוצרי איטום. המוצרים משווקים לשוק הישראלי ולמדינות רבות ברחבי העולם.

בנוסף מציעה נירלט מרכז שיירות ייחודי, ראשון מסוגו בישראל, המציג את מגוון המוצרים הרחב של נירלט, ומעניק ייעוץ והדרכה לקהל המבקרים איך לעצב את הבית בצבע. המרכז ממוקם בקומת האדריכלים בדיזיין סנטר בבני ברק.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה