הגעתי לשיא עם סטודיו סי

 חדש דנדש סטודיו סי  נפתח בגבעתיים כורזין 1 מעל מגה בעיר    http://www.studioc.co.il/


כמה פעמים אמרת לעצמך ממחר דיאטה וממחר מכון כושר וממחר תתחילי לעשות הליכות  אז זהוא שאין מחר יש עכשיו.ולכן קומי עכשיו מהכיסא ותתחלי לזוז. הגעתי למקנה אני מחזיקה רכב אנחנו שומרים עליו מתדלקים אותו בכדי שיסע עושים לו טיפולים בזמן אנחנו פוחדים לנסוע ברכב מקולקל. אז למה שמדובר בגוף שלנו אנחנו לא שומרים עליו.

 היגעתי לגיל כמעט יובל הגוף נשמר עד עכשיו. אבל עכשיו החלטתי שצריך וחייב ממש לשמור עליו שיחזיק מעמד לעת זקנה עם זה עם תזונה בריאה ועם זה שילוב ספורט מיוחד לגילי  ולכן יש את סטודיו סי באוירה נשית עם מאמנות שהן מורות לספורט עם תואר בחינוך גופני עם יועצת ודיאטנית שתדריך אותך ותלך בצעד אחרי צעד  ותכין לך תוכנית מיוחדת בשבילך.

 כמובן לא נשכח להזכיר את בעיות גיל המעבר
מחלת האוסטיאופורוזיס הנה מחלה "שקטה", ללא כאב או סימנים אחרים עד להופעת השברים. אוסטאופורוזיס הוא דלדול של העצם: העצם הופכת להיות פחות דחוסה, ולכן חשופה יותר לשברים.
הסבר קצר: העצם היא רקמה חיה, ובמשך כל החיים מתקיימים בה תהליכים של פירוק ושל בנייה. כמויות קטנות של עצם נהרסות ומוחלפות בעצם חדשה. במשך הילדות, ובעיקר בתקופת ההתבגרות, נבנית מסת העצם. עם סיום ההתבגרות, בין גיל 20 לגיל 30, מגיעים לכמות העצם המרבית.
כמות העצם המרבית שונה מאדם לאדם. את הכמות הזאת קובעים גורמים תורשתיים וגורמים סביבתיים. הגורמים הסביבתיים כוללים, בין היתר, תזונה, פעילות גופנית, מחלות וטיפולים שונים שנעשו במהלך השנים.
בעשורים השלישי והרביעי שווה קצב הפירוק של העצם לקצב הבנייה, כך שכמות העצם לא משתנה. לאחר מכן - במיוחד אצל נשים לאחר הפסקת המחזור - עולה קצב הפירוק של העצם על קצב הבנייה, ולכן יש ירידה הדרגתית ומתמשכת בכמות העצם.
כמות העצם אצל כל אישה בתקופה שלאחר הפסקת המחזור נקבעת על פי כמות העצם המרבית שאליה הגיעה עם סיום ההתבגרות ובהתאם לקצב שבו היא מאבדת מסת עצם החל מהיכנסה לגיל המעבר.
קצב איבוד העצם הוא איטי יחסית: בין 1% לכמה אחוזים בודדים בשנה. אולם עם השנים מדובר באובדן מצטבר משמעותי, שאליו מתלווים שינויים במבנה העצם. התוצאה של התהליכים האלה היא ירידה בצפיפות העצם ובחוזקה וסיכון גבוה יותר להופעת שברים.

ממה נגרם אוסטאופורוזיס?

אלה הם גורמי הסיכון העיקריים להופעת אוסטאופורוזיס:
• מין: נשים מצויות ברמת סיכון גבוהה יותר מאשר גברים.
• גיל: מבוגרים מצויים בסיכון גבוה יותר מאשר צעירים.
• מבנה גוף: בני אדם קטנים ורזים מצויים בסיכון גבוה יותר מאשר אנשים גבוהים בעלי מבנה גוף מלא.
 • תורשה: מי שיש להם קרובי משפחה מדרגה ראשונה שלקו במחלה מצויים בסיכון גבוה יותר ממי שאין להם קרובי משפחה שלקו במחלה.
• עישון.
• חשיפה נמוכה לאסטרוגן: נשים שאצלן הופיע המחזור בגיל מבוגר יחסית והפסיק בגיל צעיר יחסית חשופות יותר לאוסטאופורוזיס מאשר נשים שאצלן הופיע המחזור בגיל צעיר והסתיים בגיל מבוגר.
• הפרעות אכילה כמו אנורקסיה או בולימיה וכן צריכה מופרזת של אלכוהול ושל קפאין.
• מחלות כרוניות שונות כמו דלקת מפרקים כרונית ופעילות יתר של בלוטת התריס.
• שימוש ממושך בתרופות מסוימות כמו תרופות ממשפחת הסטרואידים (למשל פרדניסון).
• שכיבה ממושכת - למשל בעקבות מחלה.  אז קדימה כנסו והרשמו יש המון סניפים בכל הארץ   .                                       .

 גלית המאמנת המקסימה והמצחיקה

 כל הצוות המקסים מנהלת הרשת מאמנת הכושר והדאטנית  וכמובן טלי  ארחו אותנו  ושמחנו להכיר את סט





















תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה