גלי חום איך התפטרתי מהם

סבלתי כשנה מגלי חום מעצבנים ביום פתאום בלי הודעה מוקדמת תפס אותי מהחלק האחרוי בגב מין גל כזה של חום שהתפשט לפנים וכל הגוף פתאום בוער זה לכמה דקות אבל מרגישים זוועה כל הגוף פתאום מזיע לא נעים ובלילה בכלל אי אפשר היה לישון פתאום חם מזיעים ואחר כך הקלה וצמרמרות של קור  חם קר חם קר ככה כל הלילה התחלתי לחפש פתרונות ולא רציתי משהוא כימי לאחר תקופת של רגיע ה ושוב זה חזר החלטתי לקחת פמארל כדורי תוסף תזונה בהתחלה לקחתי פעמיים ביום ולא תאמינו לאחר שלושה ימים התופעה החלה להרגע  ולאחר שבוע של פעם ביום התופעה נעלמה החלטתי להמשיך לקחת פעם ביום וזה ממש עזר לי איזה איכות חיים אני ישנה טוב בלילה וביום אין לי שום גלי חום תודה שגיליתי את פמארלhttp://www.youtubפמארל
FEMARELLE

פמארל להקלה בתסמיני גיל המעבר.

תרכובת ייחודית שנבדקה במחקרים קליניים בארץ ובעולם, ונמצאה יעילה בהקלת תסמיני גיל המעבר, ובהשפעה חיובית על צפיפות העצם.
פמארל משווק בהצלחה בארצות הברית ובמדינות רבות באירופה.
פמארל ממקור טבעי וללא הורמונים.

מהו גיל המעבר?

בסביבות גיל 50, גוף האישה מצוי בתקופת מעבר ממצב פיזיולוגי אחד למצב פיזיולוגי אחר. הסיבה המרכזית לשינוים בתפקוד הגוף נובעת כתוצאה מהפסקה הדרגתית בייצור ההורמון אסטרוגן. לאסטרוגן תפקידים רבים הקשורים למערכות שונות בגוף, ומחסור באסטרוגן בא לידי ביטוי בפגיעה באיכות החיים ובעליית הסיכון להתפתחות בעיות בריאותיות בעתיד.
בפרת האיזון ההורמונלי גורמת לשינויים פיזיולוגים רבים הכוללים גלי חום, אי שקט נדודי שינה ועוד.

ומהו הפתרון הרפואי המקובל?

הפתרון למחסור באסטרוגן נראה כפשוט- השלמת המחסור באופן מלאכותי. בפועל, המצב מורכב יותר מכיוון שבגוף קיימות רקמות בהן תוספת מלאכותית של אסטרוגן עלולה לגרום לעליית הסיכון למחלות לב וכלי דם ולהופעת גידולים ממאירים. הפתרון לבעיה זאת הוא חומר טבעי המצליח לחקות את פעולתו החיובית של האסטרוגן ברקמות בהן הוא חסר, מבלי לגרום לנזק ברקמות אחרות כגון, רקמת רירית הרחם והשד.

Femarelle-תרכובת ייחודית ממקור טבעי. פועלת ברקמות בהן השפעתה חיובית (כדוגמת רקמות עצמות השלד והמוח), אך אינה משפעלת את הרצפטורים לאסטרוגן באיברים בהם השפעתו שלילית (רקמת השד ורירית הרחם).
התרכובת הייחודית נבדקה במחקרים קליניים בארץ ובעולם ונמצאה יעילה בהקלת תסמיני גיל המעבר, ובהשפעה חיובית על צפיפות העצם.

פמארל- ממקור טבעי ללא הורמונים.

פמארל

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה