החופש הוא לא כתם לכל החיים חושבת על מילוי והעלמת כתמים חייבת לקרא את הכתבה הזו

סימן שהיה חופש גדול
הטיפולים המהירים של סטילאג' שימחקו את סימני החופש והקיץ
בסיוע ד"ר אלכס אלטס, מומחה לרפואת עור
חופש גדול.. קיץ -  היה יכול להיות נחמד במינון נכון – יציאה משגרה, בילויים עם הילדים והמשפחה. אך, חודשיים של קיץ וחופש, ולפנינו עוד חודש חגים, לכל הדעות תקופה שמותירה בנו את סימניה, חלק אולי יהיו נוסטלגים, אולם את רובם לא ממש נרצה לאמץ.
בלוז לחופש בפגיעה האסתטית:
הפגיעה האסתטית במהלך חודשי הקיץ והחופש הגדול, באה לידי ביטוי בעיקר בכתמים על עור הפנים והמחשוף,  ירידה בנפח הפנים,  קמטוטים שנוספו ועוד תופעות עייפות מצטברת, לחץ נפשי ועומס חום, תזונה לקויה,  וכן גם הבריכה והים יהוו את הצ'ופר הנוסף לייבוש העור.
המצבים  הללו גורמים לייצור מוגבר של רדיקליים חופשיים, אשר גורמים לניוון התאים ופירוק הסיבים האחראיים על גמישות ומיצוק העור, ועל כן נפגעת האלסטיות והגמישות שלו.  עם הגיל, ממילא חלה ירידה ברמת החומצה ההיאלורונית בגוף, ועורנו הופך לפגיע יותר לנזקי החמצון (עד גיל 40 אנו מאבדים כחצי מהחומצה ההיאלורונית הטבעית שלנו, וכל עשור נוסף מאבדים עוד 6%.  היובש בעור הנו  תחילתו של מעגל 'קסמים',  שכן, ככל שהעור  יבש יותר, כך הוא  הופך להיות הרבה יותר פגיע, שברירי, אפור ועייף, ובכך התופעות רק מחמירות והופכות לשכיחות במיוחד במצבים שאנו מוצאים עצמנו בחופש הגדול.
הסימנים המעידים על  עור פגום ועייף הנם:
 1.  יובש ורגישות.
 2.  כתמי פיגמנטציה.
 3. שינוי במרקם , קווים, קמטוטים וקמטים, באזורים החשופים לשמש.   מה עושים? אחד שכדאי להכיר מקרוב-  כדי להשיב לפנינו את המילוי החסר,  ניתן למלא נפחים שירדו ע"י חומצה היאלורונית.  מגוון מוצרי סטילאג', חומצה היאלורונית בשילוב אנטי אוקסידנט טבעי הנקרא מניטול, מהווים את אחד המוצרים המובילים בעולם בתחום השבת הנפח לפנים.  הסטילאג' נמכר בכ- 80 מדינות ברחבי העולם, וזכה 3 שנים ברציפות בפרס 'המוצר הטוב ביותר' בקטגוריית מוצרים חדשניים, בתעשיית האסתטיקה, בשנים 2010,2011, 2012, מטעם האיגוד לאסתטיקה דרמטולוגית בתחרות בלונדון.
הסטילאג' הנו  שילוב של חומצה היאלורונית המשלב נוגד חמצון טבעי, מניטול, שמעניק לעור לחות, גמישות וחיות עם תוצאה של מראה טבעי במיוחד, מיד לאחר ההזרקה.  
השימוש בסטילאג' למילוי  נפחים,   מעניק  מראה טבעי ולאורך זמן, התוצאות ניכרות מיד  ונשמרות לתקופה של  שנה ויותר מיום ההזרקה.  עם סטילאג' ניתן לתקן מידית  קמטים (במצח, תיקון שקעים ועיגולים שחורים  מתת לעיניים,   מילוי לקמטים עמוקים, עיצוב השפתיים, האף, קו הלסת והסנטר  ועוד).  החומר המשובח הזה, מעניק לעור את הלחות שאיבד עם השנים ומאפשר גם את "פיסול פנים". עם החומרים הסמיכים של סטילאג' ניתן לפסל עצמות לחיים, השיטה שבעצם מעלימה את הקמטים ליד הפה להבדיל מהזרקה ישירה לקמט.  
החופש הוא (לא) כתם לכל החיים –  הכתמים בפנים, בכפות הידיים והמחשוף שנחשפו לקרני השמש, אלו הם  הסימנים  של הפגיעה במבנה ה- DNA  של התא. נכון שבמהלך השנים יהיו סיבות רבות להופעתם, אבל דווקא  הקיץ והחום, מהווים  טריגר מאיץ  להופעתם. היפרפיגמנטציה- כתמים חומים בעור, נמשים, נקודות חן וכתמים  גדולים באזורים אחרים על עור הפנים והגוף, יכולים לשוות לאדם מראה מבוגר.
מחקרים שנעשו בעולם הוכיחו כי מראה מבוגר יתקבל דווקא מכתמים בעור ולאו דווקא מקמטים. הכתמים יוצרים אשליה של עור מבוגר בהרבה יותר מקמטים וקמטוטים.  אדם עם קמטים, אבל עם עור חלק ונקי מכתמים, יראה  פחות מבוגר מאשר אדם צעיר עם עור פנים וגוף מוכתם בכתמים.   השינוי בצבע העור יכולים לגרום למבוכה רבה בעיקר בקרב צעירים ולתחושה תמידית של לכלוך וחוסר אחידות. 
הטיפול בכתמים – לטיפול בכתמים כיום יש  אופציה טיפולית קלה המהווה פריצת דרך מהאחרונות בתחום הבהרת העור וטיפול בכתמים עצמם,  פטנט זה  שמור לחברה ישראלית "סינרון מדיקל" אשר פיתחה את ה- elure,  בטכנולוגיה חדשנית המכילה אנזים טבעי הממוצה מפטרייה  ומאפשר פירוק ישיר של המלנין (הצבע הכהה בעור) והוא פועל  רק על שכבת העור העליונה.   סדרת ה-  elure משווקת אף היא על ידי  חברת "אלפא מדיקס", מציעה מוצרים הפועלים  ישירות על צבע המלנין ולא במנגנון יצירת המלנין בגוף.  והפלוס הגדול, ניתן להשתמש בתכשירים אלו במשך כל השנה. הקרם אף מזין את העור ומחדיר בו לחות, ואף מכיל מרכיבי אנטי אייג'ינג.  
סטילאג', אלור וסופטפיל משווקים בישראל על ידי חברת "אלפאמדיקס" המתמחה ביבוא ושיווק מוצרים בתחום האסתטיקה הרפואית, בדגש על מענה מקסימלי לצורכי הרופאים והמטופלים בתחום. הטיפולים והמוצרים מוצעים במרפאות רופאים העוסקים בתחום הרפואה האסתטית, כירורגים פלסטיים ודרמטולוגים ברחבי הארץ. לבירור  אודות קליניקה הקרובה למקום מגוריך : חברת אלפאמדיקס - 03-7589090. www.alphamedix.co.il

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה