מה קורה שכחול וסגול ניפגשים?

מציצים אל הסתיו....  
מה קורה כשכחול וסגול נפגשים?
צבע הדיו על גווניו משתלט על המלתחה


מה קורה כשכחול וסגול נפגשים? המגמה השנתית המסתמנת על פי התחזיות בשבוע האופנה בפאריז, מספקת כמות נכבדה של צבעי דיו על גווניו, חזקים, עמוקים וכהים,  בשלל צבעי סגול, כחול וגם גוונים של אדום. הטון הכללי יהיה  נקי וקלאסי,  עם ויתור על  אורות הניאון  והצבעים הזרחניים.

צבע הדיו, הוא שילוב של אדום-כחול וסגול, אומרים עליו שהוא צבע המלכות, כבר משחר ההיסטוריה הפקת הפיגמנט הזה היה יקר במיוחד והופק מהטבע,  ולכן למרות היותו צבע עתיק מאוד, הוא עולה בהקשר אחד עם מותרות. רק אנשים במעמד עליון ביותר לבשו צבע זה, וקיבל את התואר צבע המלכות. גם מבחינה רוחנית, יש לו קשר לשמיים, לתקשורת ורוחניות. עד כמה שהוא "נועז" הוא מרגיע ועמוק.

את המגמה החזקה הזו, ראינו בדגמים של המעצבים  רונלד מורט, ולנטינו,  שאנל, וקלואי,  כך הציגו את הכבוד שלהם לדגל הצרפתי. הקולקציה התהדרה בכחול מלכות, אשר בא לידי ביטוי  בכמה דגמים בקולקציה שלהם.
הכחול-סגול מייצג עומק ולמרות זאת יש המון שקט בצבע העז הזה. הוא יכול להקפיץ כל לוק למקום אחר, משתלב עם השחורים, הבהירים ביום או בערב, ניתן לראות את הצבע הזה כסמל אופנתי לכל דבר.

הטרנד מגיע עד קצות הציפורניים, ובא לידי ביטוי היטב בקולקציית "סן פרנסיסקו" לסתיו וחורף 2014 של ענקית הלקים OPI , הפועלת בשיתוף פעולה עם מעצבים בכל שנה.  ניתן לראות את הקולקציה הקרובה עם אותם גוונים חזקים, צבעי הדיו ולצדם האדומים והבורדו. ביניהם ישלטו השנה הצבע  Incognito. In Sausalito – שחור כחלחל  עמוק, ו- Keeping Suzi At Bay  –  כחול נייבי עמוק.

 צבע כחול דיו של חברת סש מחיר 49 שח, להשיג במכוני הטיפוח  בכל הארץ.jpgNLF58_IncognitoInSausalitoCMYK.jpg

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה