כשהדמעות זולגות בעצמן- זה לא תמיד כי עצוב

"אקוויז"  - סדרת מוצרים לעיניים: טיפות ושטיפה ייחודית
בריכוז אופטימלי של חומצה היאלורונית
להרגעה יום יומית של עיניים יבשות, מגורות ואדמומיות

חברת "דרורת" המתמחה בתכשירים רפואיים, מציגה את המוצרים הראשונים בסדרת מוצרי העיניים המצליחה: "אקוויז". המוצרים הראשונים בסדרה הם טיפות עיניים המיועדות להקלה מידית למי שסובל מעיניים יבשות, מגורות, אדומות ומאומצות, לצד שטיפת עיניים – מוצר יחיד בקטגוריה זו בישראל – המיועד לניקוי העין והעפעף, הגברת לחות בעין ולמצבי גירוי ויובש או כניסת גוף זר לעין.
מוצרי סדרת "אקוויז" מכילים חומצה היאלורונית בריכוז האופטימלי 0.13% , ריכוז שעל פי המחקרים אינו גורם לטשטוש הראיה ואף ניתן לשימוש קבוע ויום יומי ללא בעיה.

רובנו סובלים לעיתים מיובש בעיניים, יש מי שפחות אולם ישנם אנשים כי היובש הופך להיות בעבורם ממש למטרד מעיק ושיבוש ביום יום.  אנשים אשר סובלים מתופעה זו, יעידו על צריבה, תחושה של חול, עיניים אדומות וגרד. התופעה מאוד נפוצה גם אצל מי שמשתמש בעדשות מגע "אקוויז" מתאים לשימוש עם כל סוגי העדשות.
שתי הסיבות העיקריות  לתופעת העיניים היבשות הן:  הפחתה בייצור הדמעות, התנדפותם המהירה של הדמעות.
יחד עם זאת, הגורמים  ליובש בעין רבים וביניהם: מחלות עיניים, נטילת תרופות מייבשות, ישיבה מרובה בחדר סגור וממוזג, עישון, חשיפה לשמש, שימוש בעדשות מגע או עבודה ממושכת מול מסך המחשב.
ע"פ נתון מארגון האופטימטריסטים האמריקאי עולה, כי 80% ממשתמשים במחשב, סובלים מתופעה כזו.

כשהדמעות זולגות בעצמן-  זה לא תמיד כי עצוב. לדמעות יש תפקיד חשוב, הן שומרות על בריאות העין ועל ראיה צלולה. הן יוצאות מפתח מזערי קצה צינורית הדמעות, הממוקמת בזווית הפנימית של העיניים. הדמעות מורכבות משלוש שכבות שלכל אחת תפקיד משלה. השכבה הפנימית הקרובה לעין, הנה שכבת חלבונים וסוכרים, שכבת הביניים מימית ומכילה מלחים, חלבונים והורמונים, השכבה החיצונית היא שומנית וזאת כדי למנוע התנדפות מהירה של הדמעות כדי לשמור על לחות העין. הדמעות מכילות חומצה היאלורונית אשר תפקידה להצמיג את הדמעות, ובכך לאפשר סיכוך טוב יותר ולאורך זמן.

בסדרת אקוויז ארבעה מוצרים – בעתיד הקרוב יתווספו לה מוצרים חדשים וייחודיים:  
 Acuaiss Eye Drops - טיפות עיניים - מוצעות ב- 2 גדלים: 15 מ"ל – 59.9 ₪, 6 מ"ל – 39.9 ₪.
Acuaiss Eye Singles. -  20 מארזים חד פעמיים, מכילים חומצה היאלורונית, ללא חומר משמר – 59.9 ש"ח .
שטיפת עיניים Acuaiss – שטיפת עיניים המכילה חומצה היאלורונית להוצאת גופים זרים,
ושמירה על לחות העין – 100 מ"ל – 49.9 ש"ח .  

מיוצר בחברת דיזופ – ספרד. להשיג בבתי מרקחת ברחבי הארץ, ללא מרשם רופא.Acuaiss_01.jpg

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה