אורז קישוטים בתנור

הנכדה הקטנה שלי טעמה את האורז והחליטה לקרא לו אורז קישוטים. שאלתי מה להביא לך לאכול?  ענתה לי "אני רוצה אורז קישוטים". מה זאת אומרת? שאלתי אותה . ענתה לי "זה אורז טעים עם מלא קישוטים...קשיו ערמונים פטריות" ., "ואני רוצה הרבה קישוטים כי זה הכי טעים".
..




מצרכים

 2 כוסות אורז בסמטי

2 חבילות ערמונים – לחתוך לקוביות

קשיו לא קלוי – כמה שרוצים
בצל בינוני קצוץ (לא מטוגן)

חבילת פטריות
2 כפות שטוחות מרק עוף
2 כפות רוטב סויה
2 כפות סילאן
1/4 כוס שמן
4 כוסות מים
לשים הכל ישירות לתבנית לפי הסדר(חשוב)!!
ולהשתמש תמיד באותה הכוס.

אופן ההכנה:
שמים בתבנית את האורז, הבצל, הקשיו והערמונים פטריות ומערבבים.
לאחר מכן את המרק עוף, רוטב סויה והסילאן ומערבבים.
מוסיפים את השמן ומערבבים.
בסוף מוסיפים את המים החמים ומערבבים בזהירות.
מכניסים לתנור שחומם מראש ל- 200 מעלות למשך שעה בדיוק!
לא לכסות את האורז בשום אופן.
מומלץ לשים את התבנית של האורז מההתחלה על התבנית של התנור כי בסוף התבנית כבדה לכן יש להוציא מהתנור יחד עם התבנית של התנור אחרת זה עלול להישפך לכן.
לאחר כמה דקות נעזרים עם מזלג ופותחים את האורז לאט לאט ומקבלים אורז מושלם אחד אחד.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה