תערוכת האמנות "לראות את הבלתי נראה".



בגן הבוטני ירושלים פעילויות מיוחדות גם לאורך היום וגם בערבים! פעילויות לאורך היום - גן נפלא, שביל התגליות, רכבת גן, חיבור בכיף לטבע, שבילי טיול, מפלים, שקט ...והדובדבן שבקצפת  מורידים אפליקציה לטלפון ומגלים דברים שרק בעזרת האפילקציה אפשר לראות מציאות רבודה ,כל כך נהנתי כמו ילדה קטנה חיפשתי הזזתי והצטלמתי. מזיזים את הטלפון עד שמגלים מה מתחבא בכל פינה בגן. . מחכה כבר לקחת את הנכדים שלי לשם . הם יעופו על זה.




חנוכה בגן הבוטני בירושלים:

מסע של יצירה לכל המשפחה בעקבות האמנות שבטבע

סיורים מודרכים המשלבים טבע, תרבות ומשימות בנושאי אקולוגיה וסביבה

* החממה הטרופית * סדנת פיסול  * רכבת הפרחים * סדנאות יצירה בהשראת התערוכה

בשימוש חומרים אקולוגים  

 

30.11-06.12.21 שעות 14:00-10:00 בגן הבוטני בגבעת רם ירושלים

 

לכבוד החנוכה, הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם בירושלים מזמין את ההורים והילדים וכל המשפחה לצאת למסע של חקר, גילוי ויצירה בתערוכת האמנות "לראות את הבלתי נראה".

זוהי התערוכה הגדולה ביותר של עבודות אמנות עכשווית שנוצרו בטכנולוגית מציאות רבודה (AR) שנראתה בישראל מציגה 13 יצירות של אמנים ואמניות בו זמנית ב-12 גנים בוטניים

ברחבי העולם, שיתוף פעולה בינלאומי ראשון מסוגו שכולו פרי יוזמה של הגן הבוטני ירושלים, קרן אאוטסט ובתמיכת הקרן לירושלים.

 

הצפייה בעבודות היא באמצעות אפליקציה ייעודית לתערוכה 'SEEING THE INVISIBLE' תוך שיטוט במרחבי הגן הבוטני היפהפה. את האפליקציה מומלץ להוריד למכשיר הנייד או לאייפד לפני ההגעה לגן.

רוב העבודות בתערוכה גדולות מימדים ועוסקות בנושאים הקשורים לטבע, סביבה, קיימות, והמפגש בין העולם הפיזי והדיגיטלי.

המבקרים יצפו בתערוכה, אותה ניתן לראות רק דרך המסך, ויגלו עולם של טבע מתעורר וגם הם חלק ממנה ויכולים להצטלם עם היצירות ברחבי הגן.

הפן החינוכי בתערוכה מפגיש את המבקרים עם הפעולות האישיות שלנו שיכולות להשפיע על מצב החירום האקלימי ואובדן המגוון הביולוגי. דרך המדיום האמנותי והטכנולוגי,

יוכלו המשתתפים לקבל נקודת מבט חדשה שדרכה יסתכלו על הסביבה שלהם ויתחברו בדרכים חדשות אחד לשני ולעולם שסביבם.

ולכן לצד התערוכה יתקיימו מידי יום בחנוכה מגוון פעילויות לילדים : הסיורים בתערוכה מלווים בחוברת משימות בנושאי אקולוגיה וסביבה.

בנוסף, במתחם הסדנאות יוכלו הילדים ליהנות מ-3 סדנאות חוויתיות: הילדים יהפכו לאמנים ויפסלו יצירה אחת מתוך התערוכה לפסל אמיתי מחימר, יכינו עציצים מנייר ממוחזר ויזרעו פרחי בר מאוסף הזרעים של הגן אותו יוכלו לקחת הביתה ויוסיפו "רובד חדש למציאות" - פעילות מיוחדת בה מוזמנים הילדים לצייר על שקף ולמקם אותו בפינות הגן ממש כמו האמנים בתערוכה.

להעצמת החוויה יש להגיע עם מכשיר נייד או אייפד טעון במלואו כולל אוזניות.

במהלך ימי החג (לא בשבת) תפעל בגן גם רכבת הפרחים.

 

מתי? חנוכה 30.11-6.12.2021. א'-ה' 14:00-10:00 שישי 14:00-10:00 שבת 14:00-10:00

איפה? הגן הבוטני האוניברסיטאי גבעת רם ירושלים

גילאים: לכל המשפחה

עלות: התערוכה והפעילות לילדים כלולים בכרטיס הכניסה: מבוגר/ילד  40 ש”ח, מחזיקי כרטיס ירושלמי: 28 ₪ חייל / סטודנט / גמלאי: 25 ₪ הכניסה חינם לילדים ירושלמים עד גיל 18 בהצגת תעודת זהות או בליווי אחד ההורים. מנויים: ללא תשלום בהצגת תעודת מנוי

לפרטים נוספים: הגן הבוטני האוניברסיטאי טל. 02-6794012 ובאתר
* להעצמת החוויה יש להגיע עם מכשיר נייד או אייפד טעון במלואו כולל אוזניות.

**הפעילות הינה בהרשמה מראש ותתקיים בהתאם למזג האוויר. יש להתעדכן באתר ובעמוד הפייסבוק של הגן

 

הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם הוא פנינה של טבע בלב ירושלים. הגן פועל כמרכז חינוכי, גנני ומחקרי ובו אוסף מגוון של צמחים מכל העולם בתצוגה גיאוגרפית. הגן הוא מוקד לבילוי, לתיירות ולאירועי תרבות ואומנות כמו גם מרכז לחינוך, הדרכה ומחקר. זהו הגן הבוטני הגדול בישראל, שטחו משתרע על פני 120 דונם, ובו אוסף הצמחים החיים הגדול ביותר בישראל ובמזרח התיכון. בגן גדלים יותר מ-6,600 מינים וזנים של צמחים שונים מהעולם, המוצגים בשש חלקות גיאוגרפיות (אפריקה הדרומית, אירופה, אמריקה הצפונית, אוסטרליה, דרום-מערב ומרכז אסיה והים התיכון). חלקות הגן מדמות את נופי הצומח של כל אזור ומציגות פריחות מרהיבות לאורך כל השנה.

 

...

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה